Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лава (банкетка) для облаштування тимчасових укриттів
Очікувана вартість
4 322 304,00 UAH
UA-2022-08-03-009568-a dd889d05f6b1412a9f6257964949523b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

380633197098 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
380633197098
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2022 09:00
Початок аукціону: 17 серпня 2022 13:32
Очікувана вартість: 4 322 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 611,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1072 штуки
Лава (банкетка) для облаштування тимчасових укриттів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, Заклади освіти Дніпровського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо звіту про екологічний аудит
Дата подання: 04 серпня 2022 10:29
Дата відповіді: 04 серпня 2022 17:18
Додаток 1 до оголошення про проведення закупілі "Інформація про техннічні, якісні та інші характеристики предмете закупівлі" містить вимогу про надання учаниками в складі пропозиції звіту про екологічний аудити та висновку екологічного аудитора. У підприємства - виробника в наявності сертифікат на систему екологічного управління, який піосвідчує, що ситема екологічного управління виробника відповідає чинним нормативним документам та вимогам ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування". Підкажіть, будь ласка, чи достатньо учаснику надати в складі пропозиції зазначений сертифікат ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT) для підтвердження відповідності вимогам? Чи треба ще додатково оформляти звіт про екологічний аудит?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! До оголошення будуть внесені зміни.
Увага, Зверніть увагу на крадіїв. Будемо підключати СМІ та контролюючі органи!
Дата подання: 04 серпня 2022 11:44
Дата відповіді: 04 серпня 2022 17:17
Коли Ви закінчите красти бюджетні гроші? Іде війна, а закуповування продукція за дуже завищеними цінами. Спеціально вносяться вимоги дискримінаційні в технічне завданн, а саме: 1. Всі металеві частини банкетки повинні бути покриті антибактеріальною фарбою (на підтвердження цієї вимоги надати проктол випробувань порошкової фарби та висновок за результами випробувань зразку порошкової фарби); 2. З метою забезпечення заходів із захисту довкілля учасник повинен підтвердити досвід належного управління екологічними аспектами шляхом надання звіту про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора; Ціна завищена орієнтовно на 30%. Для чого Ви це робите? Схоменіться. На крові гроші заробляти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! До оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Увага, відбувається спроба крадіжки у великих розмірах в державних закупівлях.
Дата подання: 05 серпня 2022 12:21
Дата відповіді: 08 серпня 2022 10:41
Зверніть увагу, як управління освіти в особі тендерного комітету ховає у технічному завданні дискримінаційні вимоги. У нашому даному випадку пунктом 2.3 документації (Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (у разі наявності додатка до висновку) ) та пунктом 2.4 ( Учасник процедури закупівлі повинен надати сертифікати відповідності на товар ( у складі тендерної пропозиції) Замовник вимагає від учасника вже максимальний обсяг документів, що підтверджує якість виробів. Але Замовник для відсікання більшості учасників меблевого ринку вводить дискримінаційний пункт в описі виробу: Всі металеві частини банкетки повинні бути покриті антибактеріальною фарбою (на підтвердження цієї вимоги надати проктол випробувань порошкової фарби та висновок за результами випробувань зразку порошкової фарби). Поясніть, навіщо металеві частини лавочки для бомбосховищ фарбувати антибактеріальною фарбою та при цьому обов'язково надати протокол випробувань та висновок? І цей протокол випробувань попередньо отримали як мінімум 2 фірми, які домовилися про таку діяльність. Це робиться тільки для того, щоб виграла торги фірма, яка пообіцяла Замовнику хабар у розмірі 10-20% від суми закупівлі. І так відбувається на більшості закупівель в управліннях освіти. Якщо Замовник не зробить висновків, він має відповідати. В іншому випадку нехай сідають за ґрати. У кожного є вибір. Або за що гинуть наші воїни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Всі вимоги зазначені у технічному завдані відповідають чинному законодавству України, та не мають жодних дискримінаційних вимог. Оскільки лави закуповуються для облаштування тимчасових укриттів, де перебуватимуть діти, тому вищезазначений товар має бути безпечним, виготовленим з якісних матеріалів та мати відповідні документи що підтверджують якість та безпеку товару.
Увага, відбувається спроба крадіжки у великих розмірах в державних закупівлях # 2
Дата подання: 08 серпня 2022 16:58
Дата відповіді: 09 серпня 2022 08:56
Шановні співробітники контролюючих органів та засобів масової інформації. Оскільки уповноважена особа і керівні посадові особи Замовника звикли красти державні кошти системно і не хочуть відмовлятися від цієї пагубної звички, прошу Вас звернутися до управління освіти з вимогою пояснити необхідність дискримінаційного документу ( протоколу випробувань порошкової фарби і висновку). Спитайте також, чому замовник не вимагаєте протоколу випробування на шурупи і гайки або на нитки і пластикові заглушки і т.д і т.п? В відповіді на питання Замовник зазначає, що лави закуповуються для облаштування тимчасових укриттів, де перебуватимуть діти, і товар має бути безпечним і виготовленим з якісних матеріалів та мати відповідні документи, що підтверджують якість і безпеку товару. Але ще раз наголошуємо на тому, що якість матеріалів підтверджується гігієнічним висновком (який вимагається п.2.3 документації), а якість конструкції підтверджується сертифікатом відповідності на товар ( який вимагається п.2.4 документації). Більшість виробників меблів мають ці два документи, оскільки вони є достатніми для підтвердження якості виготовляємої продукції. Управління освіти знаючи про це попередньо домовившись з фірмою «майбутнім переможцем», спеціально вносить вимогу в технічне завдання (вимоги кожен раз нові, тому що на цій фірмі є юридичний відділ, який їх постійно вигадує). Учасники ринку отримавши документацію від Замовника фізично не вспівають зробити собі ці документи, оскільки час їх виготовлення достатньо довгий і відповідно не встигають підготувати всі документи для участі в закупівлі. Цим і користається Замовник і фактично не допускаючи до участі більшість учасників ринку. А далі фірма «майбутній переможець» готує інші вимоги. І так завищується ціна на продукцію мінімум на 10-20 %. Якщо зробити аналіз аналогічної продукції на ринку ми спокійно отримаємо ціну за одиницю лави-банкетки не більше 3000 гривень. Тобто ціна цього замовлення могло бути не більше 3 216 000 грн. Ось так і крадеться один мільйон сто тисяч гривень. А в країні гинуть люди, нищіться інфраструктура.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Всі вимоги зазначені у технічному завдані відповідають чинному законодавству України, та не мають жодних дискримінаційних вимог. Оскільки лави закуповуються для облаштування тимчасових укриттів, де перебуватимуть діти, тому вищезазначений товар має бути безпечним, виготовленим з якісних матеріалів та мати відповідні документи що підтверджують якість та безпеку товару. Будь ласка приймайте участь у закупівлі та надавайте економічно вигідну пропозицію.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 2 004 640,00
UAH з ПДВ
1 981 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" 3 441 120,00
UAH з ПДВ
2 003 568,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" 3 419 251,20
UAH з ПДВ
2 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 4 320 160,00
UAH з ПДВ
4 320 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2022 20:57
Електронний підпис
15 серпня 2022 20:55
3. Цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2022 20:55
3. Цінова пропозиція.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
1.7. Опис.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
1.3. Статут.pdf
15 серпня 2022 20:55
1.6. Паспорт директор.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
4.1. Проект договору.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
1.7. Опис.pdf
15 серпня 2022 20:55
1.2.Виписка ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2022 20:55
4.1. Проект договору.pdf
15 серпня 2022 20:55
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2022 20:55
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
1.6.1. Ід. код директор.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
1.8. Витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2022 20:55
1.6. Паспорт директор.pdf
15 серпня 2022 20:55
1.8. Витяг ПДВ.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
1.2.Виписка ЄДРПОУ.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
1.4. Рішення №1.pdf
15 серпня 2022 20:55
1.6.1. Ід. код директор.pdf
15 серпня 2022 20:55
1.4. Рішення №1.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
1.3. Статут.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
7.1. Висновок ДСЕЕ меблі.pdf
15 серпня 2022 20:55
7.8. Сертифікат ISO -28000.pdf.p7s
15 серпня 2022 20:55
7.6. Серт ISO-9001 меблі.PDF
15 серпня 2022 20:55
7.5. Серт ISO-14001 меблі.PDF.p7s
15 серпня 2022 20:55
7.5. Серт ISO-14001 меблі.PDF
15 серпня 2022 20:55
7.7. Сертифікат ISO - 45001.pdf
15 серпня 2022 20:55
7.8. Сертифікат ISO -28000.pdf
15 серпня 2022 20:55
7.6. Серт ISO-9001 меблі.PDF.p7s
15 серпня 2022 20:55
7.7. Сертифікат ISO - 45001.pdf.p7s

Публічні документи

16 серпня 2022 01:21
Електронний підпис
16 серпня 2022 01:20
ДСЕЕ 6.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
ДСЕЕ 5.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Виписка + ПДВ.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Гарантійний лист 3.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Сертифікат Кіспрі.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
p-9.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Протокол №6.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Лист-авторизація.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
ДСЕЕ 7.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
ДСЕЕ тканина.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
СЕС Киспри.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Гарантійний лист 1.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Архив.zip
16 серпня 2022 01:17
p-10.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
ДСЕЕ 4.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Гарантійний лист 2.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Захист довкілля.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
ДСЕЕ ППУ.pdf.p7s
16 серпня 2022 01:17
Порівняльна таблиця.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Переможець 1 981 592,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
1 981 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 15:33
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 15:13
Дод. угода № 1 до Договору № 77.pdf зміни до договору
01 вересня 2022 15:12
Електронний підпис укладений
24 серпня 2022 17:30
Договір № 77 (лава).pdf укладений
24 серпня 2022 17:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лава (банкетка) для облаштування тимчасових укриттів 1072 штуки 1 848,50
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Лава (банкетка) для облаштування тимчасових укриттів 1072 штуки 1 848,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 981 592,00
UAH