Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Система кохлеарної імплантації призначена для компенсації глухоти)
Очікувана вартість
40 472 096,40 UAH
UA-2022-08-03-009559-a 8e60c1e4f3454d6f8698d805212ba9a3
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Шавалєєв

+380636519025 a.shavalieiev@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Артур Шавалєєв
+380636519025
a.shavalieiev@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 12:00
Початок аукціону: 18 серпня 2022 13:56
Очікувана вартість: 40 472 096,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 202 360,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 одиниця
Система кохлеарної імплантації призначена для компенсації глухоти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 33185200-2 — Кохлеарні імплантати
НК 024:2019: 35643 — Система кохлеарної імплантації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може здійснюватись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз’яснення, щодо умов визначених у Додатках до Документації спрощеної закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2022 10:41
Дата відповіді: 08 серпня 2022 16:50
Доброго дня, шановний Замовнику! Вивчивши Документацію спрощеної закупівлі та додатки до неї просимо Вас надати роз’яснення, а саме: 1) У Додатку 2 підпункти 9.1. та 9.2. - відносяться виключно для торгів на: "ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Система імплантації кісткової провідності, що імплантується в кістку у складі: імплантат (частина, що імплантується) та мовний процесор (зовнішня частина)" – Просимо прибрати дані пункти з додатку, як такі, що не мають відношення до предмету закупівлі. 2) У Додатку 3 визначено, що «Переможець закупівлі протягом 3-х робочих днів з дати визначення його переможцем повинен надати Замовнику наведені нижче документи в паперовому вигляді (або завантажити їх до системи MedData»), але маємо зазначити, що процедура спрощеної закупівлі опублікована в системі Prozorro. Чому і яким чином можливе завантаження документів до системи MedData?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України". Щодо першого питання інформуємо, що 05.08.2022 замовник вніс зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, а саме підпункт 9.1 Додатка 2 до Документації викладено в такій редакції: "Постачальник повинен забезпечити приладом для інтраопераційного тестування системи кохлеарної імплантації та приладом для активації та наступного налаштування системи кохлеарної імплантації (у робочому стані, що надаватиметься у тимчасове безкоштовне користування на час проведення операції)".
Стосовно підпункту 9.2 Додатка 2 до Документації звертаємо увагу, що постачальник повинен підтвердити гарантійним листом, що заклади охорони здоров’я, які є кінцевими набувачами, будуть забезпечені інструментами для проведення оперативних втручань на весь період імплантації всіх комплектів за попереднім узгодженням із закладами охорони здоров’я, що є кінцевими набувачами.
Щодо другого питання повідомляємо. Після визначення переможця та публікації рішення про намір укласти договір про закупівлю на електронну адресу, яка зазначена учасником на Prozorro, буде автоматично надіслано лист із реєстраційним даними. Необхідно буде перейти за посиланням у листі та авторизуватися у персональний обліковий запис в інформаційно-аналітичній системі MedData. Далі необхідно слідувати інструкції, яка буде доступна в персональному кабінеті користувача.
ДП "Медзакупівлі України" має та постійно розвиває власні аналітичні інструменти для оптимізації бізнес-процесів.
Щодо ціни тендерної пропозиції, яку учасник процедури закупівлі повинен вказувати приймаючи участь у процедурі
Дата подання: 05 серпня 2022 11:55
Дата відповіді: 08 серпня 2022 16:49
Шановний Замовнику! Вивчивши Документацію спрощеної закупівлі та дану закупівлю в електронній системі Prozorro, було встановлено, що ціна передбачена Замовником – Вами, вказана без ПДВ. Просимо Вас надати роз’яснення щодо ціни тендерної пропозиції, яку учасник процедури закупівлі повинен вказувати приймаючи участь у процедурі і враховуючи, що Учасник процедури закупівлі є платником ПДВ, а Товар який є предметом даної закупівлі оподатковується ПДВ за ставкою 7%.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України". Сума цінової пропозиції при поданні тендерної пропозиції зазначається без урахування ПДВ. Операції звільненні від обкладання ПДВ, перелічені у ст. 197 Бюджетного кодексу України та зазначені в п. 38-1 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового Кодексу України.
Тимчасово до 1 грудня 2022 року звільняються від оподаткування на додану вартість:
1) операції з ввезення на митну територію України лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я;
2) операції з постачання на митній території України лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я. При цьому норми пункту 198.5 статті 198 та статті 199 цього Кодексу не застосовуються;
3) операції з безоплатного постачання (передачі) особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що були ввезені та/або поставлені на митній території України відповідно до підпунктів 1 і 2 цього пункту, на користь структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;
4) операції з безоплатного постачання (передачі) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що були ввезені та/або поставлені (передані) на митній території України відповідно до підпунктів 1-3 цього пункту, у разі здійснення перерозподілу таких лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них у встановленому законодавством порядку між структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та/або суб’єктами господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики;
5) операції з безоплатного постачання (передачі) у системі охорони здоров’я до кінцевого споживача (пацієнта), у тому числі з метою надання необхідних медичних послуг та лікарських засобів, що передбачені програмою медичних гарантій, лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що були ввезені та/або поставлені (передані) на митній території України відповідно до підпунктів 1-4 цього пункту, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або суб’єктами господарювання, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Звільнення від оподаткування податком на додану вартість, передбачене цим пунктом, застосовується, якщо ввезення та/або постачання (передача) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них здійснюється за кошти державного бюджету на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, у межах виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-03-009559-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "МЕДТЕХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42144487
Дата подання: 08 серпня 2022 18:51
ВИМОГА щодо внесення змін до тендерної документації
ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" (далі - Замовник) оприлюднено оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі на веб-порталі електронної системи публічних закупівель ProZorro, ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-03-009559-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Система кохлеарної імплантації призначена для компенсації глухоти).

Проаналізувавши вимоги документації тендерних торгів нами було з’ясовано, що Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які сприяють обмеженню кола учасників торгів, що в свою чергу унеможливлює максимальну економію та ефективність під час проведення закупівлі та порушує основні принципи здійснення державних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

В опублікованих за вказаними торгами умовах оплати договору (порядку здійснення розрахунків) зазначено, що оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2 Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА.

При цьому, в “Проекті договору Кохлеарних імплантів 2022 2301400 (Система кохлеарної..).docx”, наданому в додаток 4 до Тендерної документації зазначаються наступні умови оплати.

«3.4. Якщо інше не передбачено цим Договором, за загальним правилом, оплата за партію поставленої Продукції за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. цього Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА.
Датою оплати є дата списання грошових коштів з рахунку ЗАМОВНИКА, відкритого в органі Казначейства.
3.5. ЗАМОВНИК має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій, у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування, до отримання такого фінансування.
У разі відсутності або затримки бюджетного фінансування понад строк, передбачений у п. 3.4. для оплати продукції, ЗАМОВНИК протягом 2 (двох) робочих днів з моменту, коли це стало відомо, повідомляє ПОСТАЧАЛЬНИКА про таку затримку. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки ЗАМОВНИК проводить оплату за партію поставленої продукції протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів.”

Вищевказаний пункт 3.5 проекту договору фактично встановлює відсутність зобов’язання ЗАМОВНИКА щодо конкретного строку (терміну) оплати поставленого товару Постачальника.

У відповідності до частини другої статті 180 Господарського кодексу України, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При цьому, строк оплати товару є істотною умовою вказаного виду договору, та не може бути сформульований в договорі за принципом “оплату буде здійснено, коли з’являться гроші”.
Крім цього, предмет закупівлі імпортується до України та закуповується ПОСТАЧАЛЬНИКОМ за іноземну валюту. Можливі затримки бюджетного фінансування можуть стати причиною порушення строків оплати ЗАМОВНИКОМ поставленого товару, що, в свою чергу, може призвести до значних матеріальних збитків ПОСТАЧАЛЬНИКА, особливо приймаючи до уваги можливі значні коливання курсу гривні по відношенню до іноземних валют.
Відповідно до цього, задля досягнення принципу справедливості та рівності учасників договірних відносин, керуючись вимогами статі 24 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, шляхом приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства, а саме:
1.1. Виключити пункт 3.5 в “Проекті договору Кохлеарних імплантів 2022 2301400 (Система кохлеарної..).docx”, наданому в додаток 4 до Тендерної документації.
1.2. Додати в “Проекті договору Кохлеарних імплантів 2022 2301400 (Система кохлеарної..).docx”, наданому в додаток 4 до Тендерної документації, положення, яким би передбачалось, що у разі збільшення офіційного курсу гривні до долару США/Євро на момент здійснення ЗАМОВНИКОМ оплати Товару за Договором, у порівнянні з офіційним курсом гривні до долару США/Євро на день підписання Договору, суми платежу автоматично коригуються і сплачуються ЗАМОВНИКОМ в гривнях в еквіваленті офіційного курсу гривні до долару США/Євро на момент оплати.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ 25 263 936,00
UAH
25 263 936,00
UAH
Документи
ТОВ Реалтон 32 472 000,00
UAH
31 824 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАШ СЛУХ НАША ТУРБОТА" 38 445 200,00
UAH
31 854 528,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 11:07
Електронний підпис
17 серпня 2022 11:05
Реєстр.pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 13:00
Електронний підпис
15 серпня 2022 12:02
3. Інші документи.pdf
15 серпня 2022 12:02
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ

ТОВ Реалтон

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАШ СЛУХ НАША ТУРБОТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
Переможець 25 263 936,00
UAH
25 серпня 2022 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2022 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ
#36352221
25 263 936,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 14:17
Коментар при звітуванні (Договір № 09_317-09_2022).docx укладений
19 січня 2023 13:55
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 12:32
ДУ № 1 до Договору 09_317-09_2022.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 11:34
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 18:25
Договір № 09_317-09_2022.pdf укладений
12 вересня 2022 18:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 09/317-09/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 25 263 936,00
UAH