Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги технічного обслуговування інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики Полтавської області (50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання)
Очікувана вартість
1 007 300,00 UAH
UA-2022-08-03-009533-a 30e446cbaf9640de925c565a36afcb45
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Коломоєць

+380990713777 digitalpoltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 35439821
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, буд. 45
Контактна особа: Сергій Коломоєць
+380990713777
digitalpoltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 007 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 146,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначається у Документації. Вимоги до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення). Спрощена закупівля проводиться на виконання вимоги Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги технічного обслуговування інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Виконавця здійснюється щомісячно протягом 5-х (п’яти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2022 14:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 13:55
Документація (зі змінами).docx
08 серпня 2022 14:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 18:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2022 13:55
Документація (зі змінами).docx
03 серпня 2022 18:26
Документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 1 007 300,00
UAH з ПДВ
1 007 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2022 14:32
Електронний підпис
15 серпня 2022 14:31
1 лист-погодж-технічні.pdf
15 серпня 2022 14:31
16 МТБ.pdf
15 серпня 2022 14:31
7 копія - витяг ПДВ.pdf
15 серпня 2022 14:31
24 неліцензування_.pdf
15 серпня 2022 14:31
33 санкції 2.pdf
15 серпня 2022 14:31
26 згода ПД_.pdf
15 серпня 2022 14:31
2 лист довкілля.pdf
15 серпня 2022 14:31
25 без субпідряду_.pdf
15 серпня 2022 14:31
31 згода з договором_.pdf
15 серпня 2022 14:31
30 довідка ст.236_.pdf
15 серпня 2022 14:31
19 механізм_висота.pdf
15 серпня 2022 14:31
21 досвід з посиланнями.pdf
15 серпня 2022 14:31
6 копія ISO 14001 довкілля.pdf
15 серпня 2022 14:31
28 про учасника_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 1 007 300,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 23:42

Документи

18 серпня 2022 23:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2022 23:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
1 007 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2022 23:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 18:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 18:12
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 18:00
Договір.pdf укладений
25 серпня 2022 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду та домовились про наступне: 1. Викласти пункт 7.1 Договору у наступній редакції – "Дія Договору припиняється: - 21.11.2022 р., в тому разі, якщо Сторонами не досягнуто згоди щодо внесення змін до Договору в частині продовження його строку дії; - з інших підстав, передбачених чинним законодавством України та умовами цього Договору". 2. Викласти пункт 3.2 Договору у наступній редакції – "Період надання послуг – з дати укладення цього Договору до 20.11.2022 року".
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML