Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відновлення (скління вікон та балконів) 14-ти поверхового житлового будинку за адресою: вулиця Чорноморська, буд.1, смт. Сергіївка
Очікувана вартість
2 353 780,00 UAH
UA-2022-08-03-009198-a 400470d579004c9a84f3d4e77e31426e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Карастоматі

+380484935853 sergrada6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сергіївська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 05383649
Місцезнаходження: 67780, Україна , Одеська обл., смт. Сергіївка, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа: Наталія Карастоматі
+380484935853
sergrada6@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 2 353 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 768,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Закупівля здійснюється с метою ліквідації наслідків ракетного обстрілу згідно положень постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з відновлення (скління вікон та балконів) 14-ти поверхового житлового будинку за адресою: вулиця Чорноморська, буд.1, смт. Сергіївка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67780, Україна, Одеська область, смт. Сергіївка, вул. Чорноморська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2022 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 19:30
проект договору.docx
03 серпня 2022 19:30
Оголошення ВІДНОВЛЕННЯ (Скління вікон).docx
03 серпня 2022 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 19:30
проект договору.docx
03 серпня 2022 17:14
проект договору.docx
03 серпня 2022 19:30
Оголошення ВІДНОВЛЕННЯ (Скління вікон).docx
03 серпня 2022 17:14
Оголошення ВІДНОВЛЕННЯ (Скління вікон).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 03 серпня 2022 18:18
Дата відповіді: 03 серпня 2022 19:29
Шановний Замовник,в ТЗ вказано тільки заміна вікон,а відливи та підвіконня залишаються старі? Якщо нові,то яка кількість?
Відповідь: У вартість пропозиції має бути включена вартість виготовлення та встановлення (облаштування) відливів та підвіконь (Приблизна кількість вікон, які необхідно облаштувати відливами та підвіконнями складає 650-660 вікон, включаючи балконні вікна. Точний обсяг Учасник зможе встановити після здійснення робіт з проектування, вартість яких входить до загальної вартості послуг, що закуповуються). Відповідні дані внесено до ТЗ та проекту договору.
Уточнення
Дата подання: 04 серпня 2022 14:23
Дата відповіді: 04 серпня 2022 15:51
Шановний Замовник, додайте будь ласка технічне завдання до Оголошення. Ви вимагаєте надання кошторису, але не завантажили технічне завдання. Чи будуть Вами розглядатись аналоги профільної системи? Акцентуємо Вашу увагу на те , що відповідно до ст.14 ч.4 ЗУ Про публічні закупівлі "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, додаток №1 до Оголошення містить технічне завдання із зазначенням усіх наявних у Замовника технічних данних предметі закупівлі. Зазначаємо, що в штаті Сергіївської селищної ради відсутній інженет, який мав би відповідну кваліфікацію для складання більш детельної технічної документації, у зв'язку з Замовником включено у закупівлю послуги з проектування.
Щодо аналогів зазначаємо наступне: ст.14 ч.4 ЗУ Про публічні закупівлі визначено, що "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників." Положення вказаної статті надають Замовнику право вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, а не зобов'язують розглядати аналоги. Вказана в технічному завданні профільна система за багато років зарекомендувала себе на ринку з найкращої сторони, як надійні та зносостійкі системи. Так як послуги будуть надаватися в житловому будинку для населення,та має витримувати постійні значні навантаження, на думку Замовника, вказаний вид профільної системи є найбільш пріорітетний при наданні послуг. Однак, у Додатку № 1 до Оголошення вказано наступне: "Учаник може надати у власній пропозиції інші варіанти систем та/або устаткування. При цьому зазначаємо, що якісні та технічні характеристики таких систем та/або устаткування мають бути не гірші за наведені в технічних вимогах до предмета закупівлі." Тобто, при наданні пропозиції Учасники можуть надати пропозиції з урахуванням аналогів профільної системи и такі пропозиції будуть розглянуті Замовником. У той же час, звертаємо Вашу увагу, що якісні та технічні характеристики таких систем та/або устаткування обов'язково мають бути не гірші за наведені в технічних вимогах до предмета закупівлі.
Технічне завдання
Дата подання: 04 серпня 2022 15:09
Дата відповіді: 04 серпня 2022 16:20
Шановний Замовник.Загальна площа вікон,що підлягає встановленню-699.7м2,а в кількості ви вказуєте до 650 шт, тобто середній розмір одного вікна менше ніж 1.1м2,що не може відповідати дійсності, виходить,що при стандартній висоті 1.42м,ширина вікна склада орієнтовно 80 см.???? Будь ласка викладіть в складі тендерної документації основні типорозміри вікон.Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, звертаємо увагу, що кількість вікон вказана було приблизна. Послуги із заміни вікон будуть надаватися в житловому будинку, в якому передбачені як звичайні вікна, так і вікна балконного оскління і балконно віконні блоки. Квартири в даному домі є приватною власністю мешканців та багатьма жителями було самостійно здійснено зміну розмірів конструкцій (дехто зменшив віконні пройоми, а дехто - навпаки - збільшив без внесення даних в технічну документацію. Крім того необхідно зважати, що в різних віконні конструкції зазнали різного ступеню пошкодження (наприклад в одній квартирі може бути пошкоджене вікно балконного оскління, а віконно-балконний блок - цілий, чи пошкоджено все), отже, наразі, без виконання проектних робіт (вартість яких закладена Замовником у вартість послуги) точну довжину відливів та підвіконь встановити неможливо. Натомість, Замовник, розуміючи, що при встановленні балконного оскління довжина підвіконь та відливів буду відрізнятися від довжини підвіконь та відливів стандартного вікна надає в ТЗ ПРИБЛИЗНУ кількість вікон трохи більшу для найбільш коректного розрахунку.
Не можемо звязатися з Замовником
Дата подання: 08 серпня 2022 11:22
Дата відповіді: 08 серпня 2022 13:23
Доброго дня, шановний Замовник декілька днів телефоную на Вашу контакти які вказані на сторінці та в тендерній документації, телефони відключені. Будь - ласка надайте робочий контакт для звязку .
Відповідь: Доброго дня, вказані особисті телефони співробітника, що відповідає за закупівлю так як робочі телефони в співробітників селищної ради відсутні. Зазначаємо, що всі питання, уточнення та звернення стосовно закупівлі ви можете надсилати через електрону систему закупівель у встановлений законодавством строк.
щодо проектної документації
Дата подання: 08 серпня 2022 13:35
Дата відповіді: 08 серпня 2022 16:29
Підкажіть будь-ласка в якому форматі має бути проектна документація ? чи можна виїхати на обєкт з ким тримати звязок ?
Відповідь: Проектна документація має бути складена відповідно до вимог чинного законодавства для виконання такого роду робіт та державних будівельних норм з урахуванням реальних затрат виконавця для надання повного обсягу робіт та можливості оцінки Замовником обсягів послуг, що планується надати Виконавцем та вартості всіх складових таких послуг. Зазначаємо, що Замовник не має законодавчих підстав та інтересів для заборони Учаснику виїзду на об'єкт (адреса об'єкту вказна в технічному завдані), водночас наголошуємо, що в штаті Замовника відсутній кваліфікований інженер, який має змогу та кваліфікацію для супроводження та надання роз'яснень щодо обсягу робіт. Виконання робіт з оскління планується в багатоповерховому жилому будинку, де всі квартири є приватною власністю мешканців, тож фактичним результатом виїзду на об'єкт ймовірніше за все буде загальний огляд (здійснення фактичних замірів буде можливе виключно уразі надання згоди власниками таких квартир).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій