Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна та двері металопластикові
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2022-08-03-007193-a ● cb2a05eeff5049f2bde4033da4a75c84
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991518 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Грушевського, 33а |
Контактна особа: |
Оксана Ігнатенко +380992837124 zhosmo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2022 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2022 12:17 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Блок віконний металопластиковий з поворотно-відкидною фурнітурою і 2-х камерним склопакетом – 1830 х 1620
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
Блок віконний металопластиковий з поворотно-відкидною фурнітурою і 2-х камерним склопакетом – 2110 х 2090
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штуки
Блок віконний металопластиковий з поворотно-відкидною фурнітурою і 2-х камерним склопакетом – 2100 х 2100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штуки
Блок віконний металопластиковий з поворотно-відкидною фурнітурою і 2-х камерним склопакетом – 2120 х 2080
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штуки
Вхідні двері - 2070 х 915
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Грушевського, 33-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за Договором проводиться шляхом оплати 50% авансового платежу та 50% післяплати після закінчення монтажних робіт на протязі 30 (тридцяти) робочих днів. | Аванс | 30 | Робочі | 50 |
Iнша подія | Розрахунок за Договором проводиться шляхом оплати 50% авансового платежу та 50% післяплати після закінчення монтажних робіт на протязі 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2022 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2022 15:22 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 08 серпня 2022 09:23
Дата відповіді: 08 серпня 2022 11:44
Відповідно до вимог Оголошення "Учасник у складі пропозиції надає копію декларації на роботи підвищеної небезпеки, де зазначені наступні види робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1, 3 метра та верхолазні роботи" , виникає питання :
Для чого саме верхолазні роботи при монтажі вікон та дверей? За вимогами нормативів з охорони праці монтаж конструкцій проводиться робітниками зі стійких поверхонь.
Чи буде відхилена пропозиція Учасника при наданні ним декларації де зазначений лише пункт: роботи, що виконуються на висоті понад 1, 3 метра ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ні, не буде.
1
Дата подання: 08 серпня 2022 10:00
Дата відповіді: 08 серпня 2022 11:40
Відливи та підвіконня потрібні?
Відповідь: Добрий день. Так, відливи, підвіконня та москітні сітки враховані у вартість закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-03-007193-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 06 серпня 2022 22:53
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Шановний Замовник, надання акту огляду у складі пропозиції є дискримінаційною вимогою.
Згідно Оголошення : «Учасник зобов’язаний перед подачею пропозиції - обстежити об’єкт будівництва, на якому мають бути виконані роботи;- для підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник має надати скан-копію акту обстеження об’єкта, що має бути складений за підписом представника замовника.
Ця вимога суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно частини першої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівлі). Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. (Рішення Суду по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, Рішення Колегії АМКУ № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021). Згідно п.4.1. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» обстеження об’єкта (планові і позапланові) і моніторинг окремих показників його технічного стану є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкта. Згідно п.4.4. цієї ж «Настанови ….» шляхом обстеження встановлюють і оцінюють технічний стан конструктивної системи об’єкта (будівельних конструкцій та основ), інженерних систем та прилеглого середовища. Згідно п.4.11. цієї ж «Настанови …» за результатами обстеження об’єкта складають науково-технічний звіт, технічний звіт або висновок (далі звіт), що визначається в технічному завдання на обстеження в залежності від його складності. Орієнтовний склад звіту наведено в Додатку А. Вимоги до складу звіту встановлюють у технічному завданні на обстеження та оцінку технічного стану об’єкта. Згідно п.6.1. цієї ж «Настанови …» Основою для проведення обстеження, як правило, є технічне завдання, в якому визначається: мета і завдання обстеження об’єкта, склад та форма подання інформації щодо результатів обстеження, необхідність оновлення паспорта об’єкта, перелік та обсяги підготовчих, основних і допоміжних робіт, нормативні документи, вимоги яких мають бути враховані, форма участі замовника в роботах обстеження, тощо. Так, огляд об’єкта входить в склад обстеження об’єкта, яке ,як правило, його виконують проектні інститути (або спеціалізовані організації). Але згідно п.3.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі - найменування предмету закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) у багатоквартирному будинку за адресою: м. Чорноморськ, вул. Олександрійська, 18А» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)., а не обстеження об’єкта. Крім того, згідно умов оголошення об’єми робіт визначаються у Додатку 3 Відомість обсягів робіт. Тому при розрахунку своєї пропозиції учасник не може брати до розрахунку "інші обсяги", а розраховує свою пропозицію згідно технічного завдання . Також ще раз нагадуємо, що з огляду судових рішень та рішень колегії АМКУ огляд об’єкту в тендерній документації Замовника– це вимога необґрунтована та така, що суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» ( вище наведені приклади). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Оголошення : «Учасник зобов’язаний перед подачею пропозиції - обстежити об’єкт будівництва, на якому мають бути виконані роботи;- для підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник має надати скан-копію акту обстеження об’єкта, що має бути складений за підписом представника замовника.
Ця вимога суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно частини першої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівлі). Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. (Рішення Суду по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, Рішення Колегії АМКУ № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021). Згідно п.4.1. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» обстеження об’єкта (планові і позапланові) і моніторинг окремих показників його технічного стану є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкта. Згідно п.4.4. цієї ж «Настанови ….» шляхом обстеження встановлюють і оцінюють технічний стан конструктивної системи об’єкта (будівельних конструкцій та основ), інженерних систем та прилеглого середовища. Згідно п.4.11. цієї ж «Настанови …» за результатами обстеження об’єкта складають науково-технічний звіт, технічний звіт або висновок (далі звіт), що визначається в технічному завдання на обстеження в залежності від його складності. Орієнтовний склад звіту наведено в Додатку А. Вимоги до складу звіту встановлюють у технічному завданні на обстеження та оцінку технічного стану об’єкта. Згідно п.6.1. цієї ж «Настанови …» Основою для проведення обстеження, як правило, є технічне завдання, в якому визначається: мета і завдання обстеження об’єкта, склад та форма подання інформації щодо результатів обстеження, необхідність оновлення паспорта об’єкта, перелік та обсяги підготовчих, основних і допоміжних робіт, нормативні документи, вимоги яких мають бути враховані, форма участі замовника в роботах обстеження, тощо. Так, огляд об’єкта входить в склад обстеження об’єкта, яке ,як правило, його виконують проектні інститути (або спеціалізовані організації). Але згідно п.3.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі - найменування предмету закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) у багатоквартирному будинку за адресою: м. Чорноморськ, вул. Олександрійська, 18А» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)., а не обстеження об’єкта. Крім того, згідно умов оголошення об’єми робіт визначаються у Додатку 3 Відомість обсягів робіт. Тому при розрахунку своєї пропозиції учасник не може брати до розрахунку "інші обсяги", а розраховує свою пропозицію згідно технічного завдання . Також ще раз нагадуємо, що з огляду судових рішень та рішень колегії АМКУ огляд об’єкту в тендерній документації Замовника– це вимога необґрунтована та така, що суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» ( вище наведені приклади). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2022 08:39
Добрий день. Ваша вимога є помилковою і не стосується до нашої закупівлі Вікна та двері металопластикові за адресою м.Житомир, вул. М.Грушевського,33-а. Перевірте вашу вимогу!
Номер вимоги: UA-2022-08-03-007193-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:44311001
Дата подання: 08 серпня 2022 09:51
дискримінаційна вимога
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Оголошенні Ви вимагаєте : «Для уточнення об’єму робіт передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку/Акт (довільної форми) про огляд об’єкту». Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації ,щодо виїзду представника для огляду об’єкту в «період уточнень» до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Оголошення. Також додатково повідомляю, що дана вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2022 15:38
Добрий день. Умова в оголошенні не порушує прав учасників і не є дискримінаційною, так як всі заміри є приблизні, тому для точного розрахунку об’єму робіт та вартості здійснюється огляд місця встановлення нових вікон та дверей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2022 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
138 200,00
UAH з ПДВ
|
135 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" |
145 538,00
UAH з ПДВ
|
135 938,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" #41716575 |
Переможець |
135 800,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2022 16:30
|
Договір 48.pdf | укладений |
29 серпня 2022 16:28
|