Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7"
Очікувана вартість
187 500,00 UAH
UA-2022-08-03-007174-a cde1b40cf68548d4bf0067fd9fd0ab66
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванна Валеріївна Овсяннікова

+380688043414 tenderarzspkiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 23312417
Місцезнаходження: 04074, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Бережанська, 7
Контактна особа: Іванна Валеріївна Овсяннікова
+380688043414
tenderarzspkiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2022 10:00
Початок аукціону: 18 серпня 2022 15:05
Очікувана вартість: 187 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бережанська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022  —  24 жовтня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-03-007174-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МК-ГРАНД 2015", Код ЄДРПОУ:41291234
Дата подання: 31 серпня 2022 10:05
Вимога щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця спрощеної закупівлі
Шановний Замовнику, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.08.2022 року переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги- визначено учасника Товариство з Обмеженою Відповідальністю «Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя» (код ЄДРПОУ: 38005136) закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7", ідентифікатор prozorro: UA-2022-08-03-007174-a – цінова пропозиція - 135000 грн з ПДВ, але яким чином можливо було винести таке рішення, якщо наявні прямі порушення зі сторони учасника, а саме:
1. згідно вимог до учасника та переліку документів для участі у спрощеній процедурі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт учасник закупівлі повинен надати в складі своєї пропозиції копії аналогічних договорів протягом 2020 та/або 2021 років - Товариством з Обмеженою Відповідальністю «Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя» надано договір № 1471/8 від 12 серпня 2019 року і в цьому договорі зазначено в п.3.1. термін виконання робіт – 120 робочих днів з дати укладення договору (в календарному плані робіт зазначено не пізніше 31.12.2019), а в довідці учасника зазначено, що роботи виконувалися до 07.05.2020 року. Акти надання послуг по цьому договору підписані теж у 2019 році. Якщо дані роботи продовжені до 2020 року, то де відповідні доказові документи? Наданий договір підписаний у 2019 році, отже він не відповідає зазначеним вимогам предмету закупівлі.
2. згідно вимог до учасника та переліку документів для участі у спрощеній процедурі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт учасник закупівлі повинен надати в складі своєї пропозиції довідку складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2020 та/або 2021 років, де зазначено повне найменування замовника згідно таких договорів – учасник у довідці надав скорочене найменування, хоча Замовником були виставлені інші вимоги.
3. згідно п. 3 Оголошення, кошторисну документацію виконати згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» (що є порушення чинного законодавства України, адже дане ДСТУ втратило чинність згідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») учасником наданий кошторис № 3, розроблений відповідно з КНУ Настанова з визначення вартості ПВР, затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №2021.
4. згідно вимог до учасника та переліку документів для участі у спрощеній процедурі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт учасник закупівлі повинен надати в складі своєї пропозиції довідку складена у довільній формі про виконання аналогічних договорів протягом 2020 та/або 2021 років. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виготовлення проектно-кошторисної документації аналогічно до предмету закупівлі. – яким чином договір № 98Г/09-21 від 28.09.2021 року де предмет договору зазначений, як «…виконання робіт з проведення капітального ремонту приміщення будівлі…» вважається аналогічним до виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7". Крім того, за вищесказаним договором роботи (розробка кошторисної частини) здійснюються за дефектним актом, а Замовником оголошена закупівля на розробку повного комплекту проектно-кошторисної документації.
5. згідно вимог до учасника та переліку документів для участі у спрощеній процедурі у разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, Учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз’яснення/нь державних органів – учасником наданий лист про ненадання ліцензії посилаючись на ст.7 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», але даний нормативний документ втратив чинність ще 28.06.2015. Як можна визнати даний лист правомірним, якщо інформація не відповідає діючому законодавству?
6. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель); документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)». Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з яких складається тендерна пропозиція. Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією – цивільно-правовий угода № 1-2022 надана Учасником з порушенням норм чинного Законодавства – угода містить підписи, які використані за допомогою зображення, тому вона втрачає будь-які юридичну силу (немає жодних переконань в тому, що ця угода підписана між сторонами на законних підставах).
На дані виявлені порушення Замовник не звернув ніякої уваги, тому просимо переглянути рішення уповноваженої особи від 30.08.2022 року щодо визначення переможця спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7", ідентифікатор prozorro: UA-2022-08-03-007174-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2022 10:24
1. В процесі виконання проектних робіт з боку Замовника не були надані в повному обсязі вихідні дані, які плинули на перенесення повного закінчення робіт на 2020 рік, а саме проходження експертизи проекту. Див. лист Замовника №077/226-2479 від 09.06.2020р.(додається).
2. Найменування ГУ ДСНС України в м. Києві - являється офіційною назвою установи, яка широко використовується в усіх сферах діяльності, про що свідчить регулярне ділове листування та вживання даної назви державними установами. Отже може бути прийнятим Замовником в складі тендерної пропозиції.
3. Зауваження не суттєве і ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції.
4. Згідно п.1-2 додатку 1 (Графік етапів виконання робіт) до Договору №98Г/09-21 від 28.09.2021, в складі робіт є виконання робочого проекту капітального ремонту приміщень та Отримання Позитивного висновку експертизи щодо виконаної проектно – кошторисної документації. Відповідно до цього даний договір являється аналогічним договором закупівлі.
5. Зауваження не суттєве і ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції оскільки нова постанова КМУ не міняє суті питання по відсутності потреби у ліцензуванні по даних видах робіт.
6. Для підтвердження законних підстав учасником надано додатковий лист.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-08-03-007174-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МК-ГРАНД 2015", Код ЄДРПОУ:41291234
Дата подання: 01 вересня 2022 16:01
порушення норм чинного законодавства
Згідно п.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги : Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту "Переобладнання (реконструкція) приміщення загального призначення в двоповерхове за адресою: м. Київ, вул. Бережанська, 7" - в разі наявності факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Замовник відхиляє пропозицію відповідно до ч. 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Так звані "додаткові листи" не оприлюднені в пропозиції Учасника, що є порушенням вимог, які встановлені самим Замовником. Навіщо тоді встановлювати вимоги до учасників, якщо Замовник визначає переможцем учасника, який не відповідає цим вимогам і тим самим дії замовника обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Чому одному з Учасників ви надали право на підтвердження невідповідності документів до вимог, які встановлені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а другого учасники вирішили дискваліфікувати одразу? Рішення уповноваженої особи винесено з порушенням принципу рівного ставлення до учасників, об`єктивного та неупередженого визначення переможця.
Хто Вам надає право вважати зауваження несуттєвими, якщо вони не відповідають чинному законодавству України, хоча дані вимоги сформовані саме замовником, а не іншими уповноваженими особами?
Відповідно до п.4 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Ч. 4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» наголошує про те, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ч. 1 ст. 44 «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Згідно ст. 164-14 КУпАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пропонуємо Замовнику переглянути судові справи з аналогічними випадками, зрозуміти важливість даної процедури закупівлі та дізнатися яка можлива відповідальність за порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2022 13:08
Період оскарження завершився

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2022 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МК-ГРАНД 2015" 171 264,24
UAH з ПДВ
134 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя 173 674,93
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2022 02:45
Електронний підпис
17 серпня 2022 02:33
11-7_SERTIFIKAT-EKSPERT.pdf
17 серпня 2022 02:33
12-5_Договір_ДСНС.pdf
17 серпня 2022 02:33
12-4_ВІДГУК_КЗБ.pdf
17 серпня 2022 02:33
10__ЛИСТ_ОБЛАДНАННЯ.pdf
17 серпня 2022 02:33
11-2_SVIDOCTVO__ARH.pdf
17 серпня 2022 02:33
11-9_ЦПУ.pdf
17 серпня 2022 02:33
02_ОПИС.pdf
17 серпня 2022 02:33
11-8__Наказ_ГІП.pdf
17 серпня 2022 02:33
11-4_SVIDOZTVO-GIP.pdf
17 серпня 2022 02:33
16_2_Кошторис №1.pir.pdf
17 серпня 2022 02:33
11__ЛИСТ_ПРАЦІВНИКИ.pdf
17 серпня 2022 02:33
12-2_Договір_КЗБ_ 147.8.pdf
17 серпня 2022 02:33
16_3_Кошторис №2-3.pir.pdf
17 серпня 2022 02:33
01_STATYT.pdf
17 серпня 2022 02:33
09__ЛИСТ_ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
17 серпня 2022 02:33
06_NAKAZ-DIREKTOR_2012_03_01.pdf
17 серпня 2022 02:33
05_PROTOKOL_2012_01_16.pdf
17 серпня 2022 02:33
15__ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 серпня 2022 02:33
12-6_Акти_ДСНС.pdf
17 серпня 2022 02:33
11-6_SVIDOZTVO-KONSTR.pdf
17 серпня 2022 02:33
11-5_SERTIFIKAT_KONSTR.pdf
17 серпня 2022 02:33
11-1_SERTIFIKAT_ARH.pdf
17 серпня 2022 02:33
07_ВИТЯГ З ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2022 02:33
11-3_SERTIFIKAT_GIP.pdf
17 серпня 2022 02:33
04_ВИТЯГ_ПЛАТНИКА_ПДВ.pdf
17 серпня 2022 02:33
12-3_Акти_КЗБ_ 147.8.pdf
17 серпня 2022 02:33
12-7_ВІДГУК_ДСНС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МК-ГРАНД 2015"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МК-ГРАНД 2015"
#41291234
Відхилено 134 990,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2022 11:56
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя
#38005136
Переможець 135 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2022 15:43

Документи

25 серпня 2022 11:56
Електронний підпис

Документи

30 серпня 2022 15:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2022 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Архiтектурно-Iнновацiйна Компанiя
#38005136
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2022 15:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 12:28
Електронний підпис укладений
08 вересня 2022 14:07
Договор скан.pdf укладений
08 вересня 2022 14:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 135 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 500,00 UAH)