Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло
Очікувана вартість
95 790,00 UAH
UA-2022-08-03-006298-a 8eb7dfeb95524ffe949655f26dcf68ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Моторна

+380957963029 imotornaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40737491
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80
Контактна особа: Ірина Моторна
+380957963029
imotornaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2022 12:00
Початок аукціону: 17 серпня 2022 14:29
Очікувана вартість: 95 790,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 478,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
334 кілограм
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2022 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 14:43
Оголошення спрощена вершкове масло 2022..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог Замовника
Дата подання: 08 серпня 2022 18:33
Дата відповіді: 09 серпня 2022 16:24
Шановний Замовнику відповідно до ЗУ "«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. -це щодо вашої вимоги Оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи. Чи може учасник надати пояснення ,опираючись на діюче Законодавство ,щодо ненадання необовязкових для постачальника сертифікатів ? Щодо вимоги : - Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт має бути без виявлених порушень. Впровадження системи НАССР також підтверджується актуальним Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень , тому чи можливо для підтвердження учаснику подавати даний акт ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учаснику, НАССР це постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Ця система ідентифікує, оцінює та контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпечності харчових продуктів. Застосування системи НАССР полягає у здійсненні контролю за безпечністю харчових продуктів та виявленні потенційної небезпеки (біологічна, хімічна, фізична). Оператори ринку повинні розробити, ввести в дію та застосовувати процедури, засновані на системі НАССР. Оператор ринку харчових продуктів – суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами) і який відповідає за виконання вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Також до операторів ринку відносяться агропродовольчі ринки, фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Усі оператори ринку харчових продуктів мають запровадити на своїх потужностях систему НАССР:
• з 20.09.2017 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2018 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2019 р. – на малих потужностях.
Таким чином, на сьогоднішній день усі оператори ринку повинні мати запроваджену систему НАССР, підтверджену не лише документально (наявністю журналів), а й практично.
Ми як відділ освіти маємо організувати якісне, здорове та безпечне харчування для дітей. Вищезазначений сертифікат визначає вимоги системи управління продовольчої безпеки в організаціях з харчового ланцюга, котрі повинні продемонструвати здатність контролювати загрозу безпеки харчових продуктів, щоб переконатися, що харчові продукти є безпечними на момент їх споживання.
Хочемо зазначити про те, що хоч і сертифікація в Україні є необов'язковою та добровільною, на думку органу оскарження, встановлення вищенаведених вимог щодо сертифікатів ISO не є дискримінаційними. Отож, якщо замовник прописав вищенаведені вимоги — такі сертифікати необхідно отримувати. В разі ненадання таких документів у складі пропозиції або надання замість них довідки-пояснення, такого учасника очікуватиме відхилення. Додатково замовник має право вимагати звіти за результатами аудиту до такого сертифікату.
2. Щодо акту перевірки повідомляємо що, Мінагрополітики наказом від 08.08.2019 р. №446 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту саме постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Форма акта, зокрема, містить виключний перелік питань щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту системи НАССР. Тобто Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень не можливо підтвердити всі програми-передумови системи НАССР, також повідомляємо що наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року N 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022}.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-03-006298-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3079523651
Дата подання: 20 серпня 2022 17:44
Неправомірне відхилення пропозиції
ФОП Коваль Є.Г. Просить Переглянути Ваше Рішення що до Його Дискваліфікації в закупівлі Вершкове масло., протокол № 213. Так Як :
1. Наказ Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні 14.10.1997 № 363. Не є підставою для дискваліфікації, оскільки в Правилах перевезень молока та молочних продуктів п 25.6.2.(Даного наказу) зазначено, що Молоко перевозиться безтарним способом у спеціалізованих автомобілях-цистернах чи тарним способом - в авторефрижераторах, автомобілях-фургонах або бортових автомобілях з укриттям вантажу брезентом.
Молочні продукти перевозяться тарним способом в автомобілях, які є в наявності для тарного перевезення. При цьому враховується тривалість перевезення: в літній період (квітень-вересень) при перевезенні на автомобілях із бортовою платформою і накриттям брезентом термін доставки не може бути більше 2-х годин, а для автомобілів-фургонів ізотермічних - не більше 6 годин.
Отже, Згідно даного Наказу, на який ви чомусь посилаєтесь, ваша вимога є неправомірною.
2. Крім Того До складу тендерної пропозиції ФОП Коваль Надав Сканкопію Свідоцтва про реєстрацію ТЗ, в якому зазначено (у розділі S1) що на автомобіль встановлено Холодильне обладнання.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 серпня 2022 16:34
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2022 16:19
Вимогу буде задоволено та повторно переглянуто Вашу пропозицію.
Номер вимоги: UA-2022-08-03-006298-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2801516983
Дата подання: 19 серпня 2022 14:55
Вимога
Пропозиція ТОВ "Спарта 2015" не відповідає вимогам Замовника та оголошенню, в частині:
- відповідно до Додатку 1 оголошення Учасник повинен надати завірені копії документів, що підтверджують акредитацію установи, що видав Оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). ТОВ "Спарта 2015" надала атестат №8О038, в тексті якого вказано, що невід'ємними його частинами є додатки, що складаються з 03 аркушів та доповнення 01 аркушів. Невід'ємні додатки ТОВ "Спарта 2015" не надала в складі пропозиції. В такому разі атестат №8О038 надано не в повному обсязі.
Аналогічні рішення Колегії АМКУ стосовно невідповідності Учасників шлягом ненадання невід'ємних додатків до документів 13019-р/пк-пз UA-2019-07-29-001328-b (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel).
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 серпня 2022 16:34
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2022 16:16
Шановний Учасник, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: Вашу вимогу буде задоволено

Документи подані скаржником

20 серпня 2022 17:44
Вимога Масло.pdf

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ 81 926,66
UAH з ПДВ
60 116,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спарта 2015" 84 168,00
UAH з ПДВ
60 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА" 93 520,00
UAH з ПДВ
66 132,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 78 256,20
UAH з ПДВ
78 256,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2022 19:04
Електронний підпис
14 серпня 2022 19:03
Технічні_.pdf.p7s
14 серпня 2022 19:03
Технічні_.pdf
14 серпня 2022 19:03
Договір.pdf
14 серпня 2022 19:03
Цінова.pdf.p7s
14 серпня 2022 19:03
Договір.pdf.p7s
14 серпня 2022 19:03
Інше.pdf
14 серпня 2022 19:03
Інше.pdf.p7s
14 серпня 2022 19:03
Цінова.pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 16:01
Електронний підпис
15 серпня 2022 14:59
6 сан обробка довідка 2.pdf
15 серпня 2022 14:59
13 ISSO 2019 до 24.01.2024.pdf
15 серпня 2022 14:59
3 довідка ТЗ.pdf
15 серпня 2022 14:59
7 довідка працівники.pdf
15 серпня 2022 14:59
довідка хасп.pdf
15 серпня 2022 14:59
20 Витяг(ПДВ).PDF
15 серпня 2022 14:59
14 АКТ 446 НАССР.pdf
15 серпня 2022 14:59
додаток до ISSO.pdf
15 серпня 2022 14:59
6 сан обробка довідка.pdf
15 серпня 2022 14:59
1 довідка МТБ.pdf
15 серпня 2022 14:59
проект договору масло.pdf
15 серпня 2022 14:59
2 Оренда склад від 2021.PDF
15 серпня 2022 14:59
17 Паспорт Михаил.PDF
15 серпня 2022 14:59
довідка щодо НАССР.pdf
15 серпня 2022 14:59
2 СТАТУТ СПАРТА.rar
15 серпня 2022 14:59
14 АКТ 447.PDF
15 серпня 2022 14:59
19 Витяг оригінал.pdf

Публічні документи

13 серпня 2022 19:48
Електронний підпис
13 серпня 2022 19:46
масло UA-2022-08-03-006298-a.pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 08:24
Електронний підпис
15 серпня 2022 08:20
Акт 07.2022.pdf
15 серпня 2022 08:20
Проект договору.PDF
15 серпня 2022 08:20
Статут+накази.pdf
15 серпня 2022 08:20
Довідка про досвід.PDF
15 серпня 2022 08:20
Декларация ХМСБ.pdf
15 серпня 2022 08:20
Талон СО 12.08.2022.pdf
15 серпня 2022 08:20
Довідка про авто.PDF
15 серпня 2022 08:20
Довіреність Штыпула.pdf
15 серпня 2022 08:20
Тех_талони на авто.pdf
15 серпня 2022 08:20
Довідка про продукцію.PDF
15 серпня 2022 08:20
Додаток 1.PDF
15 серпня 2022 08:20
Акт ХАСП 21.12.2021.pdf
15 серпня 2022 08:20
ГЛ_про відповідність.PDF
15 серпня 2022 08:20
Довідка НАССР.PDF
15 серпня 2022 08:20
Мед.книжки.pdf
15 серпня 2022 08:20
Довідка МТБ.PDF
15 серпня 2022 08:20
Договор з ХМСБ.pdf
15 серпня 2022 08:20
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ

ТОВ "Спарта 2015"

ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
#3079523651
Рішення скасоване 60 116,66
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 16:34
ТОВ "Спарта 2015"
#39625877
Рішення скасоване 60 120,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 16:34
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
#3079523651
Відхилено 60 116,66
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 16:45
ТОВ "Спарта 2015"
#39625877
Відхилено 60 120,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 16:49
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА"
#2801516983
Переможець 66 132,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2022 16:51

Документи

18 серпня 2022 13:35
Електронний підпис

Документи

18 серпня 2022 14:05
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 16:45
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 16:49
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2022 16:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2022 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА"
#2801516983
66 132,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2022 16:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 14:08
Додаткова угода № 2 від 31.10.2022 року до дог 139-22 Жадан масло.pdf укладений
31 жовтня 2022 14:07
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2022 14:42
Додаткова угода № 1 від 12.09.2022 року Жадан оброблені масло.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 14:41
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 09:47
Договір № 139-22 від 05.09.2022 року Жадан масло.pdf укладений
06 вересня 2022 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні зобов"язання виникають в межах кошторисних призначень 12000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 139-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: зменшення обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу замовника