Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт скверу між будинками №№2, 2/25 на вул. Паньківській у Голосіївському районі), код за ДК 021: 2015 45453000-7
Очікувана вартість
257 104,00 UAH
UA-2022-08-03-004918-a e1c28b7730ae48fdb74003bc8e1dffd1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kyivzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Анна Юрченко
+0442723536
kievzelenbudtender1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 257 104,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 571,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт скверу між будинками №№2, 2/25 на вул. Паньківській у Голосіївському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2-в) (далі - акт виконаних робіт за формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін, та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2022 13:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 13:31
проект підряд паньківська (1).docx
03 серпня 2022 13:31
Спрощена Паньківська повтор.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕД БУД 251 826,38
UAH з ПДВ
251 826,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2022 16:46
Електронний підпис
09 серпня 2022 16:44
Ч.1.rar
09 серпня 2022 16:44
Ч.2.rar
09 серпня 2022 16:44
Ч.3.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕД БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕД БУД
#42605206
Переможець 251 826,38
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 19:29

Документи

18 серпня 2022 19:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2022 19:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕД БУД
#42605206
251 826,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2022 19:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:29
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2022 12:46
ДУ 2 до Д №60.8 від 29.08.22.pdf зміни до договору
06 грудня 2022 12:44
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2022 18:24
ДУ 1 до Д №60.8 від 29.08.22.pdf зміни до договору
13 вересня 2022 18:20
Електронний підпис укладений
30 серпня 2022 13:33
Д №60.8 від 29.08.22.pdf укладений
30 серпня 2022 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до пункту 1.1 договору
Номер договору про закупівлю: 60/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з фактичним виконамням робіт на Об'єкті та уточнениям обсягів робіт Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну по Договору на 10 834,51 грн., викласти у новій редакції пункт 2.1 Договору та додатки 1-4 до Договору
Номер договору про закупівлю: 60/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 240 991,87
UAH (в тому числі ПДВ 40 165,31 UAH)