Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2022-08-03-003561-a 47acfbe99962458382625cf1b056eaeb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Моторна

+380957963029 imotornaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40737491
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80
Контактна особа: Ірина Моторна
+380957963029
imotornaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2022 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2022 12:00
Початок аукціону: 17 серпня 2022 14:33
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6078 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2022 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 11:54
Оголошення спрощена картопля 2022.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог Замовника
Дата подання: 08 серпня 2022 18:33
Дата відповіді: 09 серпня 2022 16:22
Шановний Замовнику відповідно до ЗУ "«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. -це щодо вашої вимоги Оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи. Чи може учасник надати пояснення ,опираючись на діюче Законодавство ,щодо ненадання необовязкових для постачальника сертифікатів ? Щодо вимоги : - Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт має бути без виявлених порушень. Впровадження системи НАССР також підтверджується актуальним Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень , тому чи можливо для підтвердження учаснику подавати даний акт ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учаснику, НАССР це постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Ця система ідентифікує, оцінює та контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпечності харчових продуктів. Застосування системи НАССР полягає у здійсненні контролю за безпечністю харчових продуктів та виявленні потенційної небезпеки (біологічна, хімічна, фізична). Оператори ринку повинні розробити, ввести в дію та застосовувати процедури, засновані на системі НАССР. Оператор ринку харчових продуктів – суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами) і який відповідає за виконання вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Також до операторів ринку відносяться агропродовольчі ринки, фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Усі оператори ринку харчових продуктів мають запровадити на своїх потужностях систему НАССР:
• з 20.09.2017 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2018 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2019 р. – на малих потужностях.
Таким чином, на сьогоднішній день усі оператори ринку повинні мати запроваджену систему НАССР, підтверджену не лише документально (наявністю журналів), а й практично.
Ми як відділ освіти маємо організувати якісне, здорове та безпечне харчування для дітей. Вищезазначений сертифікат визначає вимоги системи управління продовольчої безпеки в організаціях з харчового ланцюга, котрі повинні продемонструвати здатність контролювати загрозу безпеки харчових продуктів, щоб переконатися, що харчові продукти є безпечними на момент їх споживання.
Хочемо зазначити про те, що хоч і сертифікація в Україні є необов'язковою та добровільною, на думку органу оскарження, встановлення вищенаведених вимог щодо сертифікатів ISO не є дискримінаційними. Отож, якщо замовник прописав вищенаведені вимоги — такі сертифікати необхідно отримувати. В разі ненадання таких документів у складі пропозиції або надання замість них довідки-пояснення, такого учасника очікуватиме відхилення. Додатково замовник має право вимагати звіти за результатами аудиту до такого сертифікату.
2. Щодо акту перевірки повідомляємо що, Мінагрополітики наказом від 08.08.2019 р. №446 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту саме постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Форма акта, зокрема, містить виключний перелік питань щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту системи НАССР. Тобто Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень не можливо підтвердити всі програми-передумови системи НАССР, також повідомляємо що наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року N 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022}.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА" 109 404,00
UAH з ПДВ
63 819,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ 81 992,22
UAH з ПДВ
69 836,22
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АНДРІАСЯН МАРИНА САРКІСОВНА 91 170,00
UAH з ПДВ
69 897,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2022 19:57
Електронний підпис
13 серпня 2022 19:56
картопля UA-2022-08-03-003561-a.pdf

Публічні документи

14 серпня 2022 23:47
Електронний підпис
14 серпня 2022 23:47
Технічні__compressed.pdf
14 серпня 2022 23:36
Електронний підпис
14 серпня 2022 23:36
цінова.pdf
14 серпня 2022 23:36
Договір.pdf
14 серпня 2022 23:36
кваліфікація.pdf
14 серпня 2022 23:36
Технічні__compressed.pdf

Публічні документи

15 серпня 2022 14:47
Електронний підпис
15 серпня 2022 14:47
23 довідка ліцензії.pdf
15 серпня 2022 14:47
5 оренда тз.pdf
15 серпня 2022 14:47
5 оренда тз.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
1 довідка мтб.pdf
15 серпня 2022 14:47
31 довідка статут.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
17 32 ISSO та акредитація.pdf
15 серпня 2022 14:47
20 опис haacp.pdf
15 серпня 2022 14:47
28 стаття 17.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
25 витяг єп.pdf
15 серпня 2022 14:47
Свідоцтво тз 2.pdf
15 серпня 2022 14:47
23 довідка ліцензії.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
6 акт дезінфекція тз.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
1 довідка мтб.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
Свідоцтво тз 4.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
20 опис haacp.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
7 довідка працівники.pdf
15 серпня 2022 14:47
Свідоцтво тз 1.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
21 повноваження.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
Свідоцтво тз 1.pdf
15 серпня 2022 14:47
Свідоцтво тз 3.pdf
15 серпня 2022 14:47
30 гарантійний санкції.pdf
15 серпня 2022 14:47
2 договір оренди склад.pdf
15 серпня 2022 14:47
21 повноваження.pdf
15 серпня 2022 14:47
24 ВИПИСКА ЄДР.pdf
15 серпня 2022 14:47
18 Акт склад по 446.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
31 довідка статут.pdf
15 серпня 2022 14:47
18 Акт склад по 446.pdf
15 серпня 2022 14:47
28 стаття 17.pdf
15 серпня 2022 14:47
25 витяг єп.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
24 ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
29 згода на дислокацію.pdf
15 серпня 2022 14:47
Свідоцтво тз 4.pdf
15 серпня 2022 14:47
7 довідка працівники.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
Свідоцтво тз 2.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
Свідоцтво тз 3.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
6 акт дезінфекція тз.pdf
15 серпня 2022 14:47
цінова картопля.pdf
15 серпня 2022 14:47
цінова картопля.pdf.p7s
15 серпня 2022 14:47
опис картопля.pdf
15 серпня 2022 14:47
опис картопля.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ

ФОП АНДРІАСЯН МАРИНА САРКІСОВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА"
#2801516983
Переможець 63 819,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 15:03

Документи

18 серпня 2022 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2022 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖАДАН ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА"
#2801516983
63 819,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2022 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 13:59
Додаткова угода № 2 від 31.10.2022 року до дог 140-22 Жадан картопля.pdf укладений
31 жовтня 2022 13:59
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2022 14:29
Додаткова угода № 1 від 12.09.2022 року Жадан картопля.pdf зміни до договору
12 вересня 2022 14:28
Електронний підпис укладений
06 вересня 2022 09:35
Договір № 140-22 від 05.09.2022 року Жадан картопля.pdf укладений
06 вересня 2022 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов"язання на момент укладення ДУ виникають у межах кошторисних призначень які складають 12000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 140-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: зменшення обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу замовника