Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба: хек без голови морожений патраний, минтай без голови морожений патраний)
Очікувана вартість
169 500,00 UAH
UA-2022-08-03-002876-a ● 7b2a655ad6264294a03b0542e34623c0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40737491 |
Місцезнаходження: | 27200, Україна , Кіровоградська обл., місто Бобринець , вул. Незалежності,80 |
Контактна особа: |
Ірина Моторна +380957963029 imotornaya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2022 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2022 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2022 15:54 |
Очікувана вартість: | 169 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 847,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1231 кілограм
Риба: хек без голови морожений патраний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба
260 кілограм
минтай без голови морожений патраний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, навчальні заклади підпорядковані відділу освіти, культури, молоді та спорту Бобринецької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2022 11:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2022 11:24 |
Оголошення спрощена риба 2022.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог Замовника
Дата подання: 08 серпня 2022 18:34
Дата відповіді: 09 серпня 2022 16:25
Шановний Замовнику відповідно до ЗУ "«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. -це щодо вашої вимоги
Оригінал діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи.
Чи може учасник надати пояснення ,опираючись на діюче Законодавство ,щодо ненадання необовязкових для постачальника сертифікатів ?
Щодо вимоги :
- Оригінал акту перевірки Держпродспоживслужби складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт має бути без виявлених порушень.
Впровадження системи НАССР також підтверджується актуальним Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного
контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної
політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень , тому чи можливо для підтвердження учаснику подавати даний акт ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учаснику, НАССР це постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Ця система ідентифікує, оцінює та контролює небезпечні фактори, які є визначальними для безпечності харчових продуктів. Застосування системи НАССР полягає у здійсненні контролю за безпечністю харчових продуктів та виявленні потенційної небезпеки (біологічна, хімічна, фізична). Оператори ринку повинні розробити, ввести в дію та застосовувати процедури, засновані на системі НАССР. Оператор ринку харчових продуктів – суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами) і який відповідає за виконання вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Також до операторів ринку відносяться агропродовольчі ринки, фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Усі оператори ринку харчових продуктів мають запровадити на своїх потужностях систему НАССР:
• з 20.09.2017 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2018 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2019 р. – на малих потужностях.
Таким чином, на сьогоднішній день усі оператори ринку повинні мати запроваджену систему НАССР, підтверджену не лише документально (наявністю журналів), а й практично.
Ми як відділ освіти маємо організувати якісне, здорове та безпечне харчування для дітей. Вищезазначений сертифікат визначає вимоги системи управління продовольчої безпеки в організаціях з харчового ланцюга, котрі повинні продемонструвати здатність контролювати загрозу безпеки харчових продуктів, щоб переконатися, що харчові продукти є безпечними на момент їх споживання.
Хочемо зазначити про те, що хоч і сертифікація в Україні є необов'язковою та добровільною, на думку органу оскарження, встановлення вищенаведених вимог щодо сертифікатів ISO не є дискримінаційними. Отож, якщо замовник прописав вищенаведені вимоги — такі сертифікати необхідно отримувати. В разі ненадання таких документів у складі пропозиції або надання замість них довідки-пояснення, такого учасника очікуватиме відхилення. Додатково замовник має право вимагати звіти за результатами аудиту до такого сертифікату.
2. Щодо акту перевірки повідомляємо що, Мінагрополітики наказом від 08.08.2019 р. №446 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту саме постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Форма акта, зокрема, містить виключний перелік питань щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту системи НАССР. Тобто Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень не можливо підтвердити всі програми-передумови системи НАССР, також повідомляємо що наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року N 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022}.
• з 20.09.2017 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2018 р. – на потужностях, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей);
• з 20.09.2019 р. – на малих потужностях.
Таким чином, на сьогоднішній день усі оператори ринку повинні мати запроваджену систему НАССР, підтверджену не лише документально (наявністю журналів), а й практично.
Ми як відділ освіти маємо організувати якісне, здорове та безпечне харчування для дітей. Вищезазначений сертифікат визначає вимоги системи управління продовольчої безпеки в організаціях з харчового ланцюга, котрі повинні продемонструвати здатність контролювати загрозу безпеки харчових продуктів, щоб переконатися, що харчові продукти є безпечними на момент їх споживання.
Хочемо зазначити про те, що хоч і сертифікація в Україні є необов'язковою та добровільною, на думку органу оскарження, встановлення вищенаведених вимог щодо сертифікатів ISO не є дискримінаційними. Отож, якщо замовник прописав вищенаведені вимоги — такі сертифікати необхідно отримувати. В разі ненадання таких документів у складі пропозиції або надання замість них довідки-пояснення, такого учасника очікуватиме відхилення. Додатково замовник має право вимагати звіти за результатами аудиту до такого сертифікату.
2. Щодо акту перевірки повідомляємо що, Мінагрополітики наказом від 08.08.2019 р. №446 затвердило форму акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту саме постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Форма акта, зокрема, містить виключний перелік питань щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту системи НАССР. Тобто Актом Держпродспоживслужби складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2019 року N 447 з відміткою про впровадження системи НАССР та відсутністю зауважень не можливо підтвердити всі програми-передумови системи НАССР, також повідомляємо що наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року N 447 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки № 143-22 від 21.01.2022}.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спарта 2015" #39625877 |
Переможець |
157 200,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2022 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 13:48
|
Додаткова угода № 1 від 31.10.2022 року до дог 137-22 Спарта риба.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2022 14:05
|
Додаткова угода № 1 від 12.09.2022 року Спарта риба.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 16:36
|
Договір № 137-22 від 05.09.2022 року Спарта риба.pdf | укладений |
05 вересня 2022 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні зобов"язання на момент укладення ДУ виникають в межах кошторисних призначень 20000,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 137-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |