Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне некомерційне підприємство "Пологовий Будинок" Дубенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22579288 |
Місцезнаходження: | 35604, Україна , Рівненська обл., Дубно, Грушевського 103 |
Контактна особа: |
Палійчук Галина Якіївна +380936494373 dubno_likmid@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2022 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2022 11:27 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2022 14:03 |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2022 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2022 11:22 |
ТД Фарма 2022 1 фармацевтична продукція( Лікарські засоби різні ІФА ТА ТЕСТИ) Пологовий 07 2022.doc |
03 серпня 2022 13:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 серпня 2022 11:22 |
ТД Фарма 2022 1 фармацевтична продукція( Лікарські засоби різні ІФА ТА ТЕСТИ) Пологовий 07 2022.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-06-000045 ● 4b11c95656bd438bb437d3719249c716
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.12.2022 № 63
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.12.2022 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-08-03-002841-a 03.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-06 16:59:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Лікарські засоби різні (різні набори -ІФА , та тест системи різні)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-08-03-002841-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Відповідно до інформації електронної системи закупівель, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів – Товариства з обмеженою відповідальністю “Медринок» (далі - ТОВ «Медринок»), відсутні вищезазначені документи, які повинен надати переможець торгів протягом строку визначеного законодавством.
Чому вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Медринок» на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону, у зв’язку з ненаданням переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-09 11:34:50
пояснення
У зв'язку зі збройною агресіє Російської Федерації проти України, та введення воєнного стану на всій території України указом № 64/2022 Президента України від 24.02.2022 та з метою збереження цілісності та конфіденційності інформації, недопущення несанкціонованого втручання та спотворення даних, недопущення випадків рейдерства Міністерством юстиції України та ДП «Національні інформаційні системи» було припинено функціонування державних реєстрів та баз даних, які адмініструються державою.
Також, слід звернути увагу, на те, що правомірність дій замовника підтверджує і лист Мінекономіки № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020, яким уповноважений орган регламентує, що оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
При цьому, Законом чітко регламентовано, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (ч. 5 ст. 17 Закону).
Статтею 17 Закону визначено підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме:
пункт 2 статті 17 Закону регламентує, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Ця інформація перевіряється безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможця не вимагаються.
Вказане підтверджується і листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у від 16.01.2020 вих. 3304-04/2361-06, згідно якого надано інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним.
У свою чергу відповідальною особою департаменту під час визначення переможця відкритих торгів було здійснено перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника до вимог статті 17 Закону, у тому числі і шляхом перевірки інформації пунктів 2,3,8 у відкритих реєстрах, та не встановлено підстав для відхилення.
Слід зазначити, що на виконання умов тендерної документації, вимог Закону, учасник торгів ТОВ « Медринок» надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Пунктом 3 статті 17 Закону визначено, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Такі данні перевіряються безпосередньо замовником у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, документи від переможця не вимагаються.
пунктом 8 статті 17 Закону регламентовано, що учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Такі данні перевіряються безпосередньо замовником у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, документи від переможця не вимагаються.
Отже, ні Законом України, ні Тендерної документацією замовника не передбачено надання переможцями документів які містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зокрема, відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п. 2 ст.17 Закону ), а також щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (п.3. ст. 17 Закону) є загальнодоступними у відритому державному реєстрі «Реєстрі корупціонерів» за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/
Відомості щодо визнання учасником процедури закупівлі у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура містяться у відкритому реєстрі за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/login/index/.
Після розгляду пропозиції замовником (так як на протязі періоду воєнного стану в Україні проблеми з якісним програмним забезпеченням), було визначено переможця торгів – ТОВ « Медринок », згідно тендерної документації ( наданих документів) , так тендерна пропозиція відповідала тендерним умовам та була найбільш економічно вигідною.
Враховуючи виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (ID моніторингу UA-M-2022-12-06-000045) закупівлі по предмету «Лікарські засоби різні (різні набори -ІФА , та тест системи різні)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33690000-3 - Лікарські засоби різні, замовник вжив заходів та відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Договір розірвано з ТОВ «Медринок» за згодою сторін без деталізації
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Медринок |
271 338,09
UAH з ПДВ
|
271 338,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗАКЛІНСЬКИЙ БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" |
281 457,00
UAH з ПДВ
|
281 457,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Медринок #43272936 |
Переможець |
271 338,09
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2022 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 12:26
|
додаткова угода | укладений |
09 грудня 2022 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 11:30
|
Додаткова угода 2 від 08.12.2022 року Медринок.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 11:27
|
додаткова угода 1 від 08.12.2022 року Медринок.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2022 11:15
|
протокол _32 від 14.09.2022 року про техпомилку.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2022 10:32
|
договір | укладений |
14 вересня 2022 10:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«EQUI Borrelia burgdorferi IgG» тест система | 2 | штуки |
2 040,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Borrelia burgdorferi IgM» тест система | 2 | штуки |
2 040,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI anti-Treponema pallidum» тест система | 10 | штуки |
1 757,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI HBsAg"тест системи | 6 | штуки |
1 757,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI аnti-HCV"тест системи | 1 | штуки |
1 804,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Chlamydia trachomatis IgG/lgA»тест системи | 5 | штуки |
1 444,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Ureaplasma urealyticum IgG»тест системи | 4 | штуки |
1 769,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Ureaplasma urealyticum lgA"тест системи | 4 | штуки |
1 769,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Trichomonas vaginalis IgG»тест системи | 2 | штуки |
1 769,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI Mycoplasma hominis-lgA"тест системи | 4 | штуки |
1 769,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI Mycoplasma hominis-IgG"тест системи | 4 | штуки |
1 769,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI CMV-IgM тест система | 4 | штуки |
1 911,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI CMV-IgG"тест системи | 4 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI HSV1+2-lgM"тест системи | 4 | штуки |
1 911,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI HSV1+2-lgG"тест системи | 4 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Toxoplasma gondii ІgМ»тест система | 4 | штуки |
1 911,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Toxoplasma gondii IgG»тест системи | 4 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Rubella virus ІgМ»тест системи | 4 | штуки |
1 911,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Rubella virus IgG» тест системи | 4 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI anti-Lamblia»тест системи | 2 | штуки |
1 960,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Тохосага canis IgG» | 2 | штуки |
2 022,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Ascaris lumbricoides IgG» тест системи | 2 | штуки |
2 197,00
UAH з ПДВ
|
«Вільний Т4 – ІФА» набір реагентів | 10 | штуки |
1 527,00
UAH з ПДВ
|
«ТТГ-ІФА » набір реагентів | 12 | штуки |
1 597,00
UAH з ПДВ
|
«АТ-ТПО-ІФА»набір реагентів | 10 | штуки |
1 860,00
UAH з ПДВ
|
«Вільний Т3-ІФА»набір реагентів | 8 | штуки |
1 800,00
UAH з ПДВ
|
Наконечники, тип Гілсон 200 мкл, жовті, 1000 шт/уп, наконечники до піпеточного дозатора | 14 | пакунок |
103,00
UAH з ПДВ
|
«С-пептид – ІФА»набір реагентів | 2 | штуки |
2 982,00
UAH з ПДВ
|
«Інсулін – ІФА» набір реагентів | 2 | штуки |
2 982,00
UAH з ПДВ
|
«ІФА – загальний IgE»набір реагентів | 2 | штуки |
1 594,00
UAH з ПДВ
|
«АТ-ТГ-ІФА» набір реагентів | 2 | штуки |
1 690,00
UAH з ПДВ
|
« Тиреоглобулін-ІФА » набір реагентів | 2 | штуки |
2 200,00
UAH з ПДВ
|
Набір ІФА для визначення феритину | 2 | штуки |
3 814,00
UAH з ПДВ
|
«вільнПСА-ІФА» набір реагентів | 1 | штуки |
1 875,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Epstein-Barr virus (VCA) IgG» тест системи | 1 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Epstein-Barr virus (VCA) IgM» тест системи | 1 | штуки |
1 912,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | протокол технічної помилки при в несенні дати договору в електрону систему |
Номер договору про закупівлю: | 372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі ,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 372 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«EQUI Borrelia burgdorferi IgG» тест система | 1 | штуки |
2 040,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI anti-Treponema pallidum» тест система | 8 | штуки |
1 757,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI HBsAg"тест системи | 6 | штуки |
1 757,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI аnti-HCV"тест системи | 1 | штуки |
1 804,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Chlamydia trachomatis IgG/lgA»тест системи | 5 | штуки |
1 444,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Ureaplasma urealyticum IgG»тест системи | 1 | штуки |
1 769,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Ureaplasma urealyticum lgA"тест системи | 1 | штуки |
1 769,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI Mycoplasma hominis-lgA"тест системи | 1 | штуки |
1 769,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI Mycoplasma hominis-IgG"тест системи | 1 | штуки |
1 769,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI CMV-IgM тест система | 1 | штуки |
1 911,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI CMV-IgG"тест системи | 1 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI HSV1+2-lgM"тест системи | 2 | штуки |
1 911,00
UAH з ПДВ
|
"EQUI HSV1+2-lgG"тест системи | 1 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Toxoplasma gondii IgG»тест системи | 1 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Rubella virus ІgМ»тест системи | 1 | штуки |
1 911,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Rubella virus IgG» тест системи | 1 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI anti-Lamblia»тест системи | 2 | штуки |
1 960,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Тохосага canis IgG» | 2 | штуки |
2 022,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Ascaris lumbricoides IgG» тест системи | 2 | штуки |
2 197,00
UAH з ПДВ
|
«Вільний Т4 – ІФА» набір реагентів | 4 | штуки |
1 527,00
UAH з ПДВ
|
«ТТГ-ІФА » набір реагентів | 8 | штуки |
1 597,00
UAH з ПДВ
|
«АТ-ТПО-ІФА»набір реагентів | 8 | штуки |
1 860,00
UAH з ПДВ
|
«Вільний Т3-ІФА»набір реагентів | 5 | штуки |
1 800,00
UAH з ПДВ
|
Наконечники, тип Гілсон 200 мкл, жовті, 1000 шт/уп, наконечники до піпеточного дозатора | 14 | пакунок |
103,00
UAH з ПДВ
|
«С-пептид – ІФА»набір реагентів | 2 | штуки |
2 982,00
UAH з ПДВ
|
«Інсулін – ІФА» набір реагентів | 1 | штуки |
2 982,00
UAH з ПДВ
|
«ІФА – загальний IgE»набір реагентів | 1 | штуки |
1 594,00
UAH з ПДВ
|
«АТ-ТГ-ІФА» набір реагентів | 1 | штуки |
1 690,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Epstein-Barr virus (VCA) IgG» тест системи | 1 | штуки |
1 784,00
UAH з ПДВ
|
«EQUI Epstein-Barr virus (VCA) IgM» тест системи | 1 | штуки |
1 912,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 вересня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
141 291,36
UAH (в тому числі ПДВ 2 943,36 UAH)
|
Причини розірвання договору: | за згодою сторін без деталізації |