Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильник, Лампа (ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура)
Очікувана вартість
373 690,00 UAH
UA-2022-08-02-008985-a ● 9f4bc5409ffb4c2fa89e42b76344d963
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2022 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2022 13:23 |
Очікувана вартість: | 373 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 868,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Світильник, Лампа (ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2022 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2022 15:35 |
Зміни до тендерної документації___.docx | |
12 серпня 2022 15:22 |
Тендерна документація_із змінами 2.docx |
12 серпня 2022 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 серпня 2022 15:35 |
Зміни до тендерної документації___.docx
|
|||||||||
12 серпня 2022 15:22 |
Тендерна документація_із змінами 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-02-008985-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39071655
Дата подання: 23 серпня 2022 15:08
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Опис у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2022 11:34
Замовник уважно розглянув Вашу вимогу щодо закупівлі «ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильник, Лампа)″» та повідомляє наступне:
1. Відповідно до п. 3 Додатку 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» від учасника вимагалось надати - Довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору*(із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір; сума та рік виконання договору). Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію аналогічного договору, який зазначено у довідці про досвід виконання аналогічного договору та видаткову накладну або відгук про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (або договору) та інформацію про виконання договору. * Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї Документації є договір (договори), щодо поставки товару, який є предметом закупівлі або договір (договори), щодо поставки інших товарів за аналогічним кодом ДК 021:2015: 31520000-7.
На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» у своїй пропозиції надано довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору (файл «12. Довідка аналогічні договори.pdf»), відповідно до якої, між ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" та КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ укладено договір від 21.01.2021 №1 на закупівлю - Лампи світлодіодної.
Слід вказати, що у системі електронних закупівель договір укладений між ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" та КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відображено за індентифікатором закупівлі - UA-2021-01-21-002827-b.
Для підтвердження виконання аналогічного договору ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції надано електронний файл «12.1. Договір КВК.pdf», у якому завантажено укладений договір та видаткову накладну, щодо підтвердження отримання КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - Лампи світлодіодної.
Відповідно до видаткової накладної від 21.01.2021 №21 ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" відвантажено КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - Лампи світлодіодної на суму – 9284,00 гривень.
При цьому, слід вказати, що відповідно до вимог тендерної документації учасникам не вимагалось надати підтвердження виконання Договорів у повному обсязі, а лише підтвердити його виконання.
Крім того, ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" до процедури закупівлі завантажено позитивний відгук (електронний файл «12.2. Лист відгук КВК.pdf»), від КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у якому вказано що ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" зарекомендував себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні товари, що свідчить про виконання Учасником договору.
Щодо незавірених копій договору та накладної то ч.5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
2. Відповідно до поданої Довідки про досвід виконання учасником аналогічного договору «електронний файл «12. Довідка аналогічні договори.pdf» ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" надано укладений Договір з Відділом освіти Жовківської районної адміністрації Львівської області від 25.04.2019 №16 (файл «12.5. Договір Жовква відділ освіти.pdf.») Вищезгаданий Договорів в системі в системі електронних закупівель відображено за ідентифікатором - UA-2019-04-10-000971-a.
Для підтвердження виконання вказаного договору учасником вимагалось надати видаткову накладну або відгук про виконання учасником аналогічного договору.
Для підтвердження виконання вищезгаданого Договору учасником надано видаткові накладні від 07.05.2019 №191 та від 20.05.2019 №207.
Таким чином, ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" підтверджено виконання договору.
Слід вказати, що відповідно до Законом України «Про публічні закупівлі» учасникам не заборонено долученням до процедури закупівлі інших документів не передбачених тендерною документацією.
3. На підтвердження виконання аналогічного договору ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" до електронної системи закупівель надано електронний файл «12.3. Договір БС.PDF», відповідно до якого між ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" та КП «Бориславсвітло» укладено договір від 25.01.2021 №8/21 на закупівлю Лампи ДНат 100 на суму 2440,75 гривень.
На підтвердження виконання вищезгаданого договору учасником надано видаткову накладну 25.01.2021 №10 на відвантаження Лампи ДНат 100.
Слід вказати, що тендерною документацію передбачено підтвердження виконання аналогічного договору, є договір (договори), щодо поставки товару, який є предметом закупівлі або договір (договори), щодо поставки інших товарів за аналогічним кодом ДК 021:2015: 31520000-7.
При цьому, відповідно до тендерної документації предметом закупівлі є лампи та світильники.
Отже, учасником ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" підтверджено кваліфікаційні критерії щодо аналогічного договору визначених Замовником, оскільки Закон «Про публічні закупівлі», не містить критеріїв визначення «аналогічного договору», тож, замовники можуть на власний розсуд визначати перелік письмових доказів, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Також замовник може на власний розсуд встановлювати межі відповідності письмових доказів критерію поняття «аналогічний договір», але з врахуванням принципів здійснення закупівель.
1. Відповідно до п. 3 Додатку 1 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» від учасника вимагалось надати - Довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору*(із зазначенням реквізитів, контактного номеру телефону організацій (підприємств) з якими укладено договір; сума та рік виконання договору). Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію аналогічного договору, який зазначено у довідці про досвід виконання аналогічного договору та видаткову накладну або відгук про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (або договору) та інформацію про виконання договору. * Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї Документації є договір (договори), щодо поставки товару, який є предметом закупівлі або договір (договори), щодо поставки інших товарів за аналогічним кодом ДК 021:2015: 31520000-7.
На виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» у своїй пропозиції надано довідку про досвід виконання учасником аналогічного договору (файл «12. Довідка аналогічні договори.pdf»), відповідно до якої, між ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" та КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ укладено договір від 21.01.2021 №1 на закупівлю - Лампи світлодіодної.
Слід вказати, що у системі електронних закупівель договір укладений між ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" та КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відображено за індентифікатором закупівлі - UA-2021-01-21-002827-b.
Для підтвердження виконання аналогічного договору ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" у складі тендерної пропозиції надано електронний файл «12.1. Договір КВК.pdf», у якому завантажено укладений договір та видаткову накладну, щодо підтвердження отримання КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - Лампи світлодіодної.
Відповідно до видаткової накладної від 21.01.2021 №21 ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" відвантажено КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - Лампи світлодіодної на суму – 9284,00 гривень.
При цьому, слід вказати, що відповідно до вимог тендерної документації учасникам не вимагалось надати підтвердження виконання Договорів у повному обсязі, а лише підтвердити його виконання.
Крім того, ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" до процедури закупівлі завантажено позитивний відгук (електронний файл «12.2. Лист відгук КВК.pdf»), від КП "КАМ'ЯНКАВОДОКАНАЛ" КАМ'ЯНКА-БУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у якому вказано що ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" зарекомендував себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні товари, що свідчить про виконання Учасником договору.
Щодо незавірених копій договору та накладної то ч.5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
2. Відповідно до поданої Довідки про досвід виконання учасником аналогічного договору «електронний файл «12. Довідка аналогічні договори.pdf» ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" надано укладений Договір з Відділом освіти Жовківської районної адміністрації Львівської області від 25.04.2019 №16 (файл «12.5. Договір Жовква відділ освіти.pdf.») Вищезгаданий Договорів в системі в системі електронних закупівель відображено за ідентифікатором - UA-2019-04-10-000971-a.
Для підтвердження виконання вказаного договору учасником вимагалось надати видаткову накладну або відгук про виконання учасником аналогічного договору.
Для підтвердження виконання вищезгаданого Договору учасником надано видаткові накладні від 07.05.2019 №191 та від 20.05.2019 №207.
Таким чином, ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" підтверджено виконання договору.
Слід вказати, що відповідно до Законом України «Про публічні закупівлі» учасникам не заборонено долученням до процедури закупівлі інших документів не передбачених тендерною документацією.
3. На підтвердження виконання аналогічного договору ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" до електронної системи закупівель надано електронний файл «12.3. Договір БС.PDF», відповідно до якого між ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" та КП «Бориславсвітло» укладено договір від 25.01.2021 №8/21 на закупівлю Лампи ДНат 100 на суму 2440,75 гривень.
На підтвердження виконання вищезгаданого договору учасником надано видаткову накладну 25.01.2021 №10 на відвантаження Лампи ДНат 100.
Слід вказати, що тендерною документацію передбачено підтвердження виконання аналогічного договору, є договір (договори), щодо поставки товару, який є предметом закупівлі або договір (договори), щодо поставки інших товарів за аналогічним кодом ДК 021:2015: 31520000-7.
При цьому, відповідно до тендерної документації предметом закупівлі є лампи та світильники.
Отже, учасником ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" підтверджено кваліфікаційні критерії щодо аналогічного договору визначених Замовником, оскільки Закон «Про публічні закупівлі», не містить критеріїв визначення «аналогічного договору», тож, замовники можуть на власний розсуд визначати перелік письмових доказів, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Також замовник може на власний розсуд встановлювати межі відповідності письмових доказів критерію поняття «аналогічний договір», але з врахуванням принципів здійснення закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" |
296 443,00
UAH з ПДВ
|
296 443,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ" |
302 160,00
UAH з ПДВ
|
302 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Систем Електро Монтаж |
336 240,00
UAH з ПДВ
|
336 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОБУД-МОНТАЖ" |
369 000,00
UAH з ПДВ
|
369 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" #42069908 |
Переможець |
296 443,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2022 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2022 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2022 09:48
|
Договір | укладений |
06 вересня 2022 09:48
|