Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Швидкий тест на тропонін; Тест-смужки для вимірювання рівня холестерину, рівня глюкози в крові для індивідуального глюкометра Wellion LUNA Duo
Очікувана вартість
465 000,00 UAH
UA-2022-08-02-005574-a ● d1d3c3d6e96c442faf407dcc859fccee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство “Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1” Солом’янського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38960408 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., м. Київ, пр-т. Космонавта Комарова, 3 |
Контактна особа: |
Тетяна Полежака +380932972840 cpmsd12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2022 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2022 13:21 |
Очікувана вартість: | 465 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Швидкий тест на тропонін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03065, Україна, Київська область, м. Київ, просп. Космонавта Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2022
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 46989 — Тропонін I IVD, набір, імунохроматографічний аналіз, експрес-аналіз
400 упаковка
Тест-смужки Wellion LUNA CHOL №5 для вимірювання рівня холестерину в крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03065, Україна, Київська область, м. Київ, просп. Космонавта Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 47006 — Швидкий тестовий пристрій загального холестерину / ліпобілка високої щільності
260 упаковка
Тест-смужки Wellion LUNA GLU № 50 для вимірювання рівня глюкози в крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03065, Україна, Київська область, м. Київ, просп. Космонавта Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2022
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
НК 024:2019: 58168 — Система контролю рівня глюкози в крові / кетонів ІВД для домашнього використання / пункті догляду
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за отриманий Товар проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Замовником узгодженої партії Товару та підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2022 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2022 14:31 |
ТД тест-смужки (зі змінами від 09.08.2022р.).doc | |
09 серпня 2022 14:31 |
Перелік змін до ТД.pdf |
09 серпня 2022 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2022 14:31 |
ТД тест-смужки (зі змінами від 09.08.2022р.).doc
|
|||
09 серпня 2022 14:31 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
по бюджету
Дата подання: 02 серпня 2022 14:53
Дата відповіді: 04 серпня 2022 13:53
З якою метою завищений бюджет - є можливість націнки більше ніж 55 % від прайсових цін. "Замовний" аукціон під наперед визначеного переможця?
Відповідь: Шановний Учасник,
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується та діє в межах норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Відповідно до статті 5 Закону, закупівля буде здійснюватися за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь в процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін, згідно з примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі».
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено аналіз ринку, даного виду товару та можливі альтернативи, а також існуючих потенційних постачальників.
Звертаємо Вашу увагу, що для розрахунку очікуваної вартості Закупівлі товарів/послуг іноземного походження закупівельні ціни минулих періодів коригуються з урахуванням зміни курсу валют. Зміна офіційного курсу гривні розраховується у відсотках до іноземної валюти країни виробника товару або надавача послуги. Для розрахунків зміни офіційного курсу гривні, використовується інформація про офіційний курс валют, яка розміщена на офіційному вебсайті Національного Банку України.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника, стандартів якості даного виду товару та норм чинного законодавства.
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується та діє в межах норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Відповідно до статті 5 Закону, закупівля буде здійснюватися за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь в процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін, згідно з примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі».
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено аналіз ринку, даного виду товару та можливі альтернативи, а також існуючих потенційних постачальників.
Звертаємо Вашу увагу, що для розрахунку очікуваної вартості Закупівлі товарів/послуг іноземного походження закупівельні ціни минулих періодів коригуються з урахуванням зміни курсу валют. Зміна офіційного курсу гривні розраховується у відсотках до іноземної валюти країни виробника товару або надавача послуги. Для розрахунків зміни офіційного курсу гривні, використовується інформація про офіційний курс валют, яка розміщена на офіційному вебсайті Національного Банку України.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Замовника, стандартів якості даного виду товару та норм чинного законодавства.
по мтв
Дата подання: 04 серпня 2022 14:19
Дата відповіді: 05 серпня 2022 15:19
Якщо під час проведення процедури закупівлі Замовник керується та діє в межах норм Закону України «Про публічні закупівлі», то документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Це стосується вимоги:"З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення конкурсних торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву. " Дякую Вам за таку розгорнуту відповідь на попереднє питання, але прошу все таки видалити дискримінаційну вимогу та привести бюджет закупівлі в відповідність ,не під "існуючих потенційних постачальників", а під можливості інших учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація (далі – ТД), враховуючи норми п. 31 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розробляється та затверджується Замовником і повинна містить перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону.
Крім того, в ч.3 ст. 22 Закону зазначається, що ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку с вважає за необхідне до неї включити.
При складанні ТД, Замовником в Розділі ІІІ Додатку 3 до ТД був встановлений перелік документів, що мають бути надані Учасником у складі тендерної пропозиції.
Вимога п.5 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД, а саме: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення конкурсних торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву», обумовлена тим, що Учасники гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки товару для здійснення безперебійної роботи нашого закладу у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням Замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель. Листи авторизації від виробників потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних(авторизаційних) листів від виробників чи офіційних представників товаровиробників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Вимога отримати авторизаційні листи не є дискримінаційною до учасників закупівлі та не обмежує їх кількість на аукціоні, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), а й представників товаровиробників, дилерів, дистриб’юторів уповноважених на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару.
Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що Замовник вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі ТД та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки товару.
Крім того, в ч.3 ст. 22 Закону зазначається, що ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку с вважає за необхідне до неї включити.
При складанні ТД, Замовником в Розділі ІІІ Додатку 3 до ТД був встановлений перелік документів, що мають бути надані Учасником у складі тендерної пропозиції.
Вимога п.5 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД, а саме: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення конкурсних торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву», обумовлена тим, що Учасники гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки товару для здійснення безперебійної роботи нашого закладу у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням Замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель. Листи авторизації від виробників потрібні для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідну кількість продукції, адже вони підтверджують те, що виробники врахували у планах власного виробництва на рік товар у об’ємах цих електронних торгів. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних(авторизаційних) листів від виробників чи офіційних представників товаровиробників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Вимога отримати авторизаційні листи не є дискримінаційною до учасників закупівлі та не обмежує їх кількість на аукціоні, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), а й представників товаровиробників, дилерів, дистриб’юторів уповноважених на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару.
Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що Замовник вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі ТД та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки товару.
Питання по характеристикам швидких тестів
Дата подання: 05 серпня 2022 23:57
Дата відповіді: 09 серпня 2022 14:32
Прошу змінити показники чутливості, специфічності, порог чутливості таким чином, щоб це не мало ознаки одного виробника, використання швидких тестів на тропонін інших виробників можливо?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2022 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Шиян Сергій Павлович |
363 294,00
UAH з ПДВ
|
339 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІЛАК" |
380 475,09
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Сівер-МЕД |
386 623,60
UAH з ПДВ
|
386 623,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шиян Сергій Павлович #3439711110 |
Відхилено |
339 999,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 14:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІЛАК" #43805043 |
Переможець |
340 000,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2022 10:39
|
ДУ на розірвання договору.pdf | укладений |
27 вересня 2022 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2022 11:14
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2022 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2022 10:04
|
Договір №127 від 09.09.2022.pdf | укладений |
12 вересня 2022 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 вересня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
339 999,56
UAH (в тому числі ПДВ 22 242,96 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись нормами ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, листом від Постачальника №б/н від 22.09.2022, п. 6.2.2., Договору № 127 від 09.09.2022 р., уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору. |