Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів) ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-08-02-005282-a 61c715b7a5f3478b8ee80d8cb2ce5633
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипів Василь

380672789375 PYLYPIVVASYL0403@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська обласна прокуратура
Код ЄДРПОУ: 02910031
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 17/19
Контактна особа: Пилипів Василь
380672789375
PYLYPIVVASYL0403@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2022 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Категорія: прfвоохоронні органи. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
442 послуга
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 17/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання - передачі наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА 99 500,00
UAH з ПДВ
99 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2022 16:04
Електронний підпис
09 серпня 2022 16:04
паспорт учасника (6).pdf
09 серпня 2022 16:04
паспорт учасника (6).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
цінова (24).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
цінова (24).pdf
09 серпня 2022 16:04
Довідка екологія (3).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
проект договору (22).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
проект договору (22).pdf
09 серпня 2022 16:04
Виписка.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
Виписка.pdf
09 серпня 2022 16:04
Паспорт ІПН.pdf
09 серпня 2022 16:04
довідка статут (6).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
довідка статут (6).pdf
09 серпня 2022 16:04
Довідка екологія (3).pdf
09 серпня 2022 16:04
Паспорт ІПН.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
довідка досвід (7).pdf
09 серпня 2022 16:04
АКТ суд адміністрація.pdf
09 серпня 2022 16:04
довідка досвід (7).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
довідка упаковка (9).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
Підмінний фонд.pdf1.pdf
09 серпня 2022 16:04
забезпечення (9).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
довідка звернення (6).pdf
09 серпня 2022 16:04
IMEX_watermark (1)_compressed.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
гарантія (7).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
гарантія (7).pdf
09 серпня 2022 16:04
Авторизаційний лсит.pdf
09 серпня 2022 16:04
технічне завдання (19).pdf
09 серпня 2022 16:04
Атест_акредитацию (1).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
довідка упаковка (9).pdf
09 серпня 2022 16:04
довідка звернення (6).pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
паспорт станції.pdf
09 серпня 2022 16:04
забезпечення (9).pdf
09 серпня 2022 16:04
Підмінний фонд.pdf1.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
Атест_акредитацию (1).pdf
09 серпня 2022 16:04
паспорт станції.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
Авторизаційний лсит.pdf.p7s
09 серпня 2022 16:04
IMEX_watermark (1)_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА
#3157408407
Переможець 99 500,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2022 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2022 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕВЕСТЮК МАРІЯ ДМИТРІВНА
#3157408407
99 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвати договір №45/22 від 16.08.2022, укладений з ФОП Невестюк М.Д. про закупівлю послуг за предметом закупівлі «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, відновлення, регенерація картриджів, ремонт БФП, принтерів)» за ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», який було підписано за наслідками проведеної спрощеної закупівлі UA-2022-08-02-005282-a на підставі п.2 ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та статей 651, 654 Цивільного кодексу України у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.