Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019: 40761 – «Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації») (Система ультразвукової діагностики – 1 штука).
Очікувана вартість
2 415 600,00 UAH
UA-2022-08-02-002310-a 02d7263da5064cc99de00760273983a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Панченко

+380532560224 panchenkomax33@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01999721
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а
Контактна особа: Максим Панченко
+380532560224
panchenkomax33@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2022 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2022 10:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2022 10:57
Очікувана вартість: 2 415 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 078,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Джерело фінансування - Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
(код НК 024:2019: 40761 – «Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації») (Система ультразвукової діагностики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Монастирська, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 15 робочих днів з моменту отримання Товару шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2022 11:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2022 11:02
ДОДАТОК 1 (ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ) (3).docx
02 серпня 2022 11:02
ДОДАТОК 4 перелiк_документiв (5).docx
02 серпня 2022 11:02
ДОДАТОК 3 проект_договору (6).docx
02 серпня 2022 11:02
Оголошення.doc
02 серпня 2022 11:02
ДОДАТОК 2 мед тех характеристика (1).doc
02 серпня 2022 11:02
ДОДАТОК 5 (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2022 10:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 2 415 590,00
UAH з ПДВ
2 415 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2022 18:15
Електронний підпис
10 серпня 2022 18:13
Електронний підпис
10 серпня 2022 18:11
Електронний підпис
10 серпня 2022 18:10
гар лист гар термін.pdf
10 серпня 2022 18:10
гар лист інструкція.pdf
10 серпня 2022 18:10
наказ оригінал.pdf
10 серпня 2022 18:10
Довідка про досвід.pdf
10 серпня 2022 18:10
Гар лист новий товар.pdf
10 серпня 2022 18:10
МТВ.pdf
10 серпня 2022 18:10
Проект договору.pdf
10 серпня 2022 18:10
Сертифікат SIUI копія.pdf
10 серпня 2022 18:10
ЦП.pdf
10 серпня 2022 18:10
Рішення _05 08 від 04.08.22.pdf
10 серпня 2022 18:10
Статут оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
Переможець 2 415 590,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2022 16:02

Документи

11 серпня 2022 16:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2022 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
2 415 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2022 16:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 14:13
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 14:11
продовження.docx зміни до договору
19 грудня 2022 14:09
Електронний підпис укладений
17 серпня 2022 13:59
198.pdf укладений
17 серпня 2022 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 198
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 415 590,00
UAH