Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об’єкту: «Будівництво індустріального парку «Марамуреш» Закарпатська область, Тячівський район Солотвинська територіальна громада село Біла Церква»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2022-08-02-001576-a 4d52cbb7f4d544d7880acbae9802e806
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Штефан

+380969963972 moisdina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СОЛОТВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04349691
Вебсайт: https://solotvino-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 90575, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, смт. Солотвино, вул. Харківська, буд. 1
Контактна особа: Діана Штефан
+380969963972
moisdina@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2022 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2022 10:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2022 10:09
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проєктно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об’єкту: «Будівництво індустріального парку «Марамуреш» Закарпатська область, Тячівський район Солотвинська територіальна громада село Біла Церква»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90614, Україна, Закарпатська область, село Біла Церква, урочище Череть
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 100% післяоплата. Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах фактичного надходження бюджетних коштів, після подання Виконавцем документів, що підтверджують проведення позитивної державної експертизи Проектно-кошторисної документації, на підставі актів приймання-передачі Проектно-кошторисної документації, переданої за накладною, виконавчих кошторисів, підписаних уповноваженими представниками Сторін та рахунків на оплату. Документи до оплати готує Виконавець і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Замовник, при відсутності зауважень, підписує акти приймання-передачі в межах обсягу асигнувань. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи в 15-ти денний термін з моменту фактичного надходження коштів. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2022 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2022 10:23
Оголошення нова редакція.docx
02 серпня 2022 10:23
додаток 2 нова редакція.docx
02 серпня 2022 10:23
Додаток 3 Проект договору.docx
02 серпня 2022 10:23
Додаток 4.docx
02 серпня 2022 10:23
Додаток 1 - Вимоги до предмета закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза
Дата подання: 02 серпня 2022 11:10
Дата відповіді: 02 серпня 2022 17:01
Доброго дня! Хто несе видатки (оплачує) по проходженю експертизи?
Відповідь: Доброго дня шановний учасник, розробник ПКД має також пройти та оплатити експертизу.
Запланована сума закупівлі
Дата подання: 02 серпня 2022 11:14
Дата відповіді: 02 серпня 2022 17:02
Шановний Замовник! Прорахувавши собівартість виконання робіт просимо перевірити Вас чи не відбулась помилка під час розрахунку вартості запланованої закупівлі, оскільки собівартість робіт значно перевищує суму оголошеної Вами закупівлі.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник ціна закупівлі була визначена на основі комерційних пропозицій.
ОВД
Дата подання: 02 серпня 2022 18:18
Дата відповіді: 02 серпня 2022 21:34
Доброго дня. Облаштування індустріальних парків підпадає під сферу застосування оцінки впливу на довкілля (ОВД). Термін виготовлення ОВД щонайменше 100 календарних днів з відповідним бюджетом. Чи включений даний обсяг роботи в тендерне завдання?
Відповідь: Розробка ОВД буде здійснена під час розробки інвестиційної пропозиції, коли вже будуть доступними проєктні показники щодо продукції і продуктивності, сировини і матеріалів, схеми планування території (розташування об’єктів), матеріали вишукувань і досліджень.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2022 10:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ" 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2022 22:11
Електронний підпис
10 серпня 2022 22:02
Витяг.pdf
10 серпня 2022 22:02
8. Персональні.pdf
10 серпня 2022 22:02
Аналогічний договір.pdf
10 серпня 2022 22:02
Експертний звіт.pdf
10 серпня 2022 22:02
Виписка.pdf
10 серпня 2022 22:02
Додатки до договору.pdf
10 серпня 2022 22:02
лист відгук.pdf
10 серпня 2022 22:02
9. Щодо ліцензії.pdf
10 серпня 2022 22:02
6. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ"
#3222805555
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2022 16:48

Документи

12 серпня 2022 16:48
Електронний підпис
12 серпня 2022 10:41
Adobe Scan 12 авг. 2022 г..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2022 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОРОЛЬ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ"
#3222805555
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2022 16:48
Електронний підпис
12 серпня 2022 10:41
Adobe Scan 12 авг. 2022 г..pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 серпня 2022 16:39
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг на 2022 рік
Документи:
26 серпня 2022 16:39
Електронний підпис
26 серпня 2022 16:38
Протокол 64.pdf