Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з нанесення дорожної розмітки у м.Нововолинську Волинської області
Очікувана вартість
899 989,27 UAH
UA-2022-08-02-000131-a 3418483efbd2405ea0b38f79b0519a9a
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хижук Ліна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 серпня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Хижук Ліна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати, згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду. Закупівля погоджена відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022р. №169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з нанесення дорожної розмітки у м.Нововолинську Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиці міста Нововолинська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі належним чином оформлених Актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних Сторонами протягом 10 робочих днів від дати підписання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 серпня 2022 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП
#39612538
Переможець 899 989,27
UAH з ПДВ
02 серпня 2022 08:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 11:38
Електронний підпис укладений
27 вересня 2022 10:24
ДОД.УГОДА 3 від 27.09.2022 до дог.350.pdf зміни до договору
27 вересня 2022 10:22
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 13:12
Додаткова угода від 23.08.2022р.jpg зміни до договору
25 серпня 2022 13:12
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 13:30
ДОД.УГОДА 1 від 15.08.2022р. до дог.350.PDF зміни до договору
15 серпня 2022 13:29
ДОГОВІР 350 від 24.06.2022р. укладений
02 серпня 2022 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою усунення технічної помилки, що виникла під час підписання договору
Номер договору про закупівлю: 350
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження терміну надання послуг та дії Договору
Номер договору про закупівлю: 350
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно статті 651 Цивільного Кодексу України, статті 188 Господарського Кодексу України та відповідно до пункту 13.2. Договору, в зв’язку із зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 Договору № 350 від 24.06.2022 року - «Місцезнаходження та банківські реквізити» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 350
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 899 989,27
UAH (в тому числі ПДВ 149 998,21 UAH)