Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщення 5 поверху у відділення комплексної реабілітації в корпусі №2 КНП «Новоград-Волинське міськрай ТМО» по вул. Наталії Оржевської, 13 м. Новоград-Волинський, Житомирської обл.(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 523 026,00 UAH
UA-2022-08-01-007982-a 0babec3bc11644bfb872dd2c5ef826ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Лобащук

+380971517692 lobachyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01991820
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Наталії Оржевської, 13
Контактна особа: Лариса Лобащук
+380971517692
lobachyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2022 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 09 серпня 2022 13:04
Очікувана вартість: 6 523 026,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 230,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проводиться на очікувану вартість за кошти місцевого бюджету.
Обсяги закупівель можуть бути зменшені в залежності від виділених бюджетних асигнувань.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщення 5 поверху у відділення комплексної реабілітації в корпусі №2 КНП «Новоград-Волинське міськрай ТМО» по вул. Наталії Оржевської, 13 м. Новоград-Волинський, Житомирської обл.(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, місто Новоград-Волинський, вулиця Наталії Оржевської,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплату за виконані Підрядником роботи Замовник виконує в строк протягом 5-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт») та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка») та виконавчої документації. Закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2022 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2022 17:17
ОГОЛОШЕННЯ капітальний ремонт спрощена закупівля.docx
01 серпня 2022 17:15
Проект.docx
01 серпня 2022 17:15
Технічне завдання.docx
01 серпня 2022 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2022 17:17
ОГОЛОШЕННЯ капітальний ремонт спрощена закупівля.docx
01 серпня 2022 17:15
ОГОЛОШЕННЯ капітальний ремонт.docx
01 серпня 2022 17:15
Проект.docx
01 серпня 2022 17:15
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строки виконання робіт
Дата подання: 04 серпня 2022 15:02
Дата відповіді: 04 серпня 2022 23:45
Пункт 7 оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Очікувана вартість предмета закупівлі – 6523026,00 грн. з ПДВ. Пункт 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Строк виконання робіт: до 15.08.2022 р. Відповідно до пункта 4.3 проекту договору - Термін виконання робіт: з моменту підписання договору до 18.08.2022 року. Питання: 1. Роботи повинні бути виконанні до 15.08.22 відповідно до оголошення чи до 18.08.22 відповідно до договору ? 2. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У випадку навності декількох учаників строк укладання договору може будти довшим. Кінцевій строк подання пропозиції 09.08.2022 00:00 З зазначеного вище виходить, що договір буде не раніше 19.08.22, в свою чергу відповідно до договору роботи повинні бути закінченні 18.08.22 Яким чином можливо виконати роботи на 6523026,00 грн. з ПДВ. до підписання договору ? Прошу розглянути данні зауваження, дати відповідь і внести поправки до договору та оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дана закупівля оголошена відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», тому терміни виконання робіт та дії Договору прив’язані до строку дії воєнного стану в Україні, встановленого Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні».
Згідно з пунктом 15 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, Договір про закупівлю може бути укладено 10.08.2022 із терміном виконання робіт до 18.08.2022, та строком дії Договору до 23.08.2022.
Відповідно до підпункту 1-1) Постанови КМУ від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, тому усі питання щодо змін, доповнень, встановлення та перегляду умов Договору вирішуються за взаємною згодою Сторін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-08-01-007982-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Діброва ТА, Код ЄДРПОУ:35599660
Дата подання: 10 серпня 2022 14:36
Лист оскарження протокольного рішення №130
Доводимо до Вашого відома, що пропозиція ФОП Гаврилюк Василь Петрович ,не відповідає вимогам оголошення; «Капітальний ремонт частини приміщення 5 поверху у відділення комплексної реабілітації в корпусі №2 КНП «Новоград-Волинське міськрай ТМО» по вул. Наталії Оржевської, 13 м. Новоград-Волинський, Житомирської обл.(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».та має бути відхилене на підставі п.1.ч13ст.14, згідно зазначених нижче зауважень:
- У складі пропозиції учасника відсутній, передбачений оголошенням , гарантійний лист ,що ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати.
- У складі пропозиції учасника Ліцензія про господарську діяльність надана без додатків, що унеможливлює розуміння того, на які види робіт і класи наслідків вона видана, та вважається такою що не дійсна.
- Договірна ціна ,надана учасником ,виконана в застарілій версії АВК 3.6.3,що не відповідає розцінкам , діючої на сьогодні ,версії АВК 3.7.3,а також вимогам до цін на матеріали та обладнання ,що є грубим порушенням вимог оголошення.
- У складі пропозиції учасника відсутні розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 серпня 2022 13:54
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2022 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАВРИЛЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ" 4 977 280,65
UAH з ПДВ
4 977 280,65
UAH з ПДВ
Документи
ПП Діброва ТА 5 949 236,02
UAH з ПДВ
5 949 236,02
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Інтерра Буд" 6 474 753,60
UAH з ПДВ
6 474 753,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2022 18:12
Електронний підпис
08 серпня 2022 18:11
Кошторис лікарня.imd

Публічні документи

08 серпня 2022 16:57
Електронний підпис
08 серпня 2022 16:54
Проект Договору.pdf
08 серпня 2022 16:54
Цінова пропозиція.pdf
08 серпня 2022 16:54
Тех.завдання.rar
08 серпня 2022 16:54
дов. ст17.pdf
08 серпня 2022 16:54
згода на обробку п.д..pdf
08 серпня 2022 16:54
дов про аналог..pdf
08 серпня 2022 16:54
дов. про працівників.pdf
08 серпня 2022 16:54
ч2 ст 17.pdf
08 серпня 2022 16:54
дов про субпідрядника.pdf
08 серпня 2022 16:54
дов про обладнання.pdf
08 серпня 2022 16:54
Установчі скани.rar
08 серпня 2022 16:54
ЗВВ.pdf
08 серпня 2022 16:54
погодж.з тех вимогами.pdf
08 серпня 2022 16:54
Аналогічний _24Літинка.rar
08 серпня 2022 16:54
про захист довкілля.pdf
08 серпня 2022 16:54
кошторис.rar
08 серпня 2022 16:54
Відомості про уч..pdf
08 серпня 2022 16:54
32.imd

Публічні документи

08 серпня 2022 23:04
Електронний підпис
08 серпня 2022 22:39
Дефектний акт.pdf
08 серпня 2022 22:38
15 Гарантійний лист.PDF
08 серпня 2022 22:38
16 Прект договору.PDF
08 серпня 2022 22:38
1 Статут(нова редакція).pdf
08 серпня 2022 22:38
пояснювальна записка.PDF
08 серпня 2022 22:38
17 Досвід роботи озерне.zip
08 серпня 2022 22:38
Зведений кошторис.pdf
08 серпня 2022 22:38
9 Відомості учасника.PDF
08 серпня 2022 22:38
16.ims
08 серпня 2022 22:38
7 Витяг ПДВ.PDF
08 серпня 2022 22:38
6 Опис документів.pdf
08 серпня 2022 22:38
Договірна ціна.PDF
08 серпня 2022 22:38
4 Дозвіл.pdf
08 серпня 2022 22:38
11 Згода ОПД.PDF
08 серпня 2022 22:38
5 Ліцензія з додатком.pdf
08 серпня 2022 22:38
18 Досвід роботи КЕЧ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАВРИЛЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ"

ПП Діброва ТА

Приватне підприємство "Інтерра Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГАВРИЛЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ"
#2620912912
Рішення скасоване 4 977 280,65
UAH з ПДВ
11 серпня 2022 13:54
ФОП "ГАВРИЛЮК ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ"
#2620912912
Відхилено 4 977 280,65
UAH з ПДВ
11 серпня 2022 13:57
ПП Діброва ТА
#35599660
Переможець 5 949 236,02
UAH з ПДВ
11 серпня 2022 13:58

Документи

10 серпня 2022 08:59
Електронний підпис
10 серпня 2022 08:57
Протокол 130.pdf

Документи

11 серпня 2022 13:57
Електронний підпис
11 серпня 2022 13:56
Лист ФОП Гаврилюк.pdf
11 серпня 2022 13:56
Протокол 131.pdf

Документи

11 серпня 2022 13:58
Електронний підпис
11 серпня 2022 13:58
Протокол 133.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2022 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Діброва ТА
#35599660
5 949 236,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2022 13:58
Електронний підпис
11 серпня 2022 13:58
Протокол 133.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2023 14:46
ДУ 12 Діброва припинення Договору.pdf укладений
22 червня 2023 14:45
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2023 12:56
ДУ11Діброва.pdf зміни до договору
02 червня 2023 12:54
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2023 14:06
ДУ 10 Діброва.pdf зміни до договору
18 квітня 2023 14:03
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2023 14:58
ДУ ДІБРОВА9.pdf зміни до договору
17 березня 2023 14:56
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2023 09:18
Додаткова угода від 17 лютого 2023 року.pdf зміни до договору
17 лютого 2023 09:17
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2023 10:22
ду до Договору діброва.pdf зміни до договору
07 лютого 2023 10:17
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2023 13:28
Додаткова угода Діброва.pdf зміни до договору
31 січня 2023 13:28
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2023 09:33
ДУ План.pdf зміни до договору
31 січня 2023 09:32
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 11:04
ДУ 4 до Договору 647.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 16:37
ДУ до Договору 647.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 16:35
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2022 14:23
ДУ№1 від 17.08.2022р. до Договору №647 від 15.08.2022 р..pdf зміни до договору
17 серпня 2022 14:22
Електронний підпис укладений
17 серпня 2022 13:30
Договір №647 від 15.08.2022 р..pdf укладений
17 серпня 2022 13:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт частини приміщення 5 поверху у відділення комплексної реабілітації в корпусі №2 КНП «Новоград-Волинське міськрай ТМО» по вул. Наталії Оржевської, 13 м. Новоград-Волинський, Житомирської обл.(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) 1 роботи 5 949 236,02
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в новій редакції пункти: 2.1., 2.6., 4.3., 10.1., 11.1., додатки до Договору №1, №2, №3, розділ 13. Доповнено Договір новими пунктами: 1.3., 1.4., 1.5., 3.3., 4.5., 4.6., 4.7., 4.8., 4.9., 4.10., 6.3.5., 6.3.6., 6.3.7., 6.3.8., 6.3.9., 6.3.10., 6.3.11., 6.3.12., 7.5., 7.6., 7.7., 10.2., 11.7., 11.8., 11.9., 11.10.
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів виконання робіт, строку дії Договору та викладення в новій редакції Додатку 2 та Додатку 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції пунктів 4.3 і 10.1 Договору, та Додатку 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції Додатку № 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції Додатку № 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції пункту 2.1 розділу 2 Договору, Додатку 2 до Договору, розділу 13 Договору
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції пункттів 4.3, 10.1 Договору та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції назви та реквізитів Замовника, пунктів 4.3, 10.1 , Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції пунктів 4.3, 10.1 Договору та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції пунктів 4.3 та 10.1 Договору, і Додатку 3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 647
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт частини приміщення 5 поверху у відділення комплексної реабілітації в корпусі №2 КНП «Новоград-Волинське міськрай ТМО» по вул. Наталії Оржевської, 13 м. Новоград-Волинський, Житомирської обл.(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) 1 роботи 5 949 236,02
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2022 — 31 серпня 2023
Сума оплати за договором: 4 426 962,08
UAH (в тому числі ПДВ 737 827,00 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою Сторін