Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо)
Очікувана вартість
793 250,00 UAH
UA-2022-08-01-006781-a a8584ee5e9e441f99a0fee620dcc7c5a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бішко Лілія Ярославівна

380981342113 dep.edu_krasne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 43971485
Місцезнаходження: 80560, Україна , Львівська обл., селище міського типу Красне, вул.Франка І., будинок 2а
Контактна особа: Бішко Лілія Ярославівна
380981342113
dep.edu_krasne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації
13. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником торгів 22.06.2022 року було оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо)» - UA-2022-06-22-004037-a, але торги не відбулися, 08.07.2022 р. вдруге було оголошено закупівлю - UA-2022-07-08-007548-a. Проте, знову торги не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Відтак, з метою забезпечення Відділу освіти, культури,розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області бензином та дизельним паливом виникає необхідність у проведенні переговорної процедури відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; Враховуючи зазначене та на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру на закупівлю Бензин А-92, дизельне паливо.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2022 15:58
Оскарження наміру укласти договір: 12 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
14650 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання кожної партії Товару згідно видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 серпня 2022 15:56
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-08-000049 ● 554bfb86726f4d7194aa2f09f93da229
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2022 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.08.2022 № 239

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2022 № 239.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-01-006781-a, 01.08.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-09 13:50:26

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-08-01-006781-a, яка проводилась відділом освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-11 09:56:23

У відповідь на ваш Запит Замовнику на пояснення, повідомляємо наступне: Обґрунтування розміру бюджетного призначення

У відповідь на ваш Запит Замовнику на пояснення, повідомляємо наступне:

Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області № 681 від 21.12.2021 р. "Про селищний бюджет Красненської територіальної громади Золочівського району на 2022р." та прогнозованих обсягів використання бензину А-92 та дизельного палива протягом 2022 року.

Обґрунтування очікуваної вартості:

Очікувана вартість закупівлі розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/detail/ та https://finance.i.ua/fuel/., та із застосування методу аналізу ринкових цін. Зокрема, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, в тому числі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання паливно-мастильних матеріалів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами та враховано розмір діючих цін з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з урахуванням вимог технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період постачання Товару. Якість Товару повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО – 5, Державним стандартам України, технічним вимогам заводу виробника .

Окрім того:

Бензин А-92 — вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927;

Дизельне паливо — вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.

Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://osvita-krasne.gov.ua/ua/plugins/userPages/72

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-09 13:52:03

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-08-01-006781-a, яка проводилась відділом освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

У відповідності до частини третьої статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Крім того, за вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином Замовником виконано вимогу частини третьої статті 40 Закону та яким чином підтверджено учасником (ТзОВ «Лівайн Торг») відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.

2. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем ТзОВ «Лівайн Торг» вимог частини шостої статті 17 Закону.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-11 17:55:22

Відповідь на запит

У відповідь на ваш запит замовнику на пояснення повідомляємо вам наступне.
У відповідності до частини третьої статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Замовником виконано вимогу частини третьої статті 40 Закону шляхом зазначення в Запрошенні на переговори вимог до учасника про підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Підтверджуючі документи надаємо в складі пояснення.
З повагою.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-11 15:54:18

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-08-01-006781-a, яка проводилась відділом освіти, культури, розвитку туризму, молоді та спорту Красненської селищної ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою та обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі вказано: двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом).
Згідно з нормою пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Вказати причини відсутності в повідомленні про намір укласти договір належних обґрунтувань, що відповідають умові застосування переговорної процедури, а також причини не опублікування експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-11 17:59:16

Відповідь на запит

У відповідь на ваш запит замовнику на пояснення повідомляємо вам наступне.

Зокрема, повідомляємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено конкретного найменування документу, яким має бути підтверджено наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір формується системою автоматично на підставі інформації, заповненої в електронній системі закупівель (додаємо в складі пояснення). Замовником на виконання вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, згідно якої саме ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР про закупівлю ПОВИННО МІСТИТИ таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, ЕКСПЕРТНІ, НОРМАТИВНІ, ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ НАЯВНІСТЬ УМОВ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, додатково самостійно складено та завантажено в електронну систему закупівель документ "ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР" від 01 серпня 2022 р. №01-08-П. Відтак, Замовником виконано вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та завантажено ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ НАЯВНІСТЬ УМОВ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ

Тому, вважаємо, що аргументована підстава щодо вибору переговорної процедури закупівлі Замовником міститься у Повідомленні про намір укласти договір, документі «"ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР" від 01 серпня 2022 р. №01-08-П» а також, окрім цього, така інформація вказана в розділі Обгрунтування застосування переговорної процедури в Оголошенні, що опубліковане Замовником в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на ваш висновок за результатами моніторингу закупівлі повідомляємо наступне. Згідно до п. 22 ч.1, ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п.3 Розділу 1 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Закон України «Про публічні закупівлі та чинне законодавство не містять визначення терміну «код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі». Звертаємо вашу увагу на те, що жоден нормативно-правовий акт не встановлює за яким саме знаком/конкретним показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника слід визначати предмет закупівлі Бензин А-92, дизельне паливо. Рішення про вибір значення показника цифри Єдиного закупівельного словника покладено на розсуд особи – відповідальної за організацію та здійснення закупівель – уповноважену особу. ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено конкретного найменування документу, яким має бути підтверджено наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір формується системою автоматично на підставі інформації, заповненої в електронній системі закупівель (додаємо в складі пояснення). Замовником на виконання вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, згідно якої саме ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР про закупівлю ПОВИННО МІСТИТИ таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, ЕКСПЕРТНІ, НОРМАТИВНІ, ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ НАЯВНІСТЬ УМОВ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, додатково самостійно складено та завантажено в електронну систему закупівель документ "ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР" від 01 серпня 2022 р. №01-08-П. Відтак, Замовником виконано вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та завантажено ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ НАЯВНІСТЬ УМОВ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. Тому, вважаємо, що аргументована підстава щодо вибору переговорної процедури закупівлі Замовником міститься у Повідомленні про намір укласти договір, документі «"ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР" від 01 серпня 2022 р. №01-08-П» а також, окрім цього, така інформація вказана в розділі Обгрунтування застосування переговорної процедури в Оголошенні, що опубліковане Замовником в електронній системі закупівель. В той же час, повідомляємо про те, що Замовником виконано рішення здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення. Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа, на виконання висновку за результатами моніторингу закупівлі, вже 16.08.2022 р. відвідала навчання від ДП PROZORRO: https://www.facebook.com/1598455800369916/posts/pfbid02dpi9bc1pXrPW1ennfbXCN4kWEVBUbfAFac146Ku1YWzScuXVcJZxU1dGPUCiyaiml/?d=n та планує відвідати наступні онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства. З повагою.

2022-08-16 17:12:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 30 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Лівайн Торг"
#41449359
Переможець 793 250,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2022 15:58

Документи

01 серпня 2022 15:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2022 15:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Лівайн Торг"
#41449359
793 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2022 15:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 17:58
Договір бензин ДП.pdf укладений
22 серпня 2022 17:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бензин А-92 350 літр 48,00
UAH з ПДВ
Дизельне паливо 14650 літр 53,00
UAH з ПДВ