Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4 та папір офісний А3)
Очікувана вартість
1 236 400,00 UAH
UA-2022-08-01-003097-a ● 11528b09ab7745f5a02611c5cdc0f797
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 26213408 |
Вебсайт: | http://zk.court.gov.ua/tu07/ |
Місцезнаходження: | 88017, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул.Загорська, 30 |
Контактна особа: |
Цап Наталія Василівна +380312644146 jurist@zk.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2022 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2022 15:27 |
Очікувана вартість: | 1 236 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 728,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5610 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4 та папір офісний А3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88017, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Загорська, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4 та папір офісний А3) | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2022 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2022 12:02 |
Тендерна документація ПАПІР (2022).docx | |
01 серпня 2022 12:02 |
Додаток 5 (Проект договору).docx | |
01 серпня 2022 12:02 |
Додаток 4 до ТД (Технічні вимоги).doc | |
01 серпня 2022 12:02 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
01 серпня 2022 12:02 |
Додаток 2 до ТД (кваліф. критерії).doc | |
01 серпня 2022 12:02 |
Додаток 1 (форма тендерна пропозиція).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-01-003097-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 04 серпня 2022 12:21
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-08-01-003097-a на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4 та папір офісний А3)» де Замовником виступає Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-08-01-003097-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Дані зміни несуть можливість надання паперу з покращеними характеристиками, а саме папір А4 з товщиною не менше 103+/-3 мкм та дозволивши надати паперу формату А3 з білизною вищою ніж CIE ISO 11475 150-155%. Хочемо відзначити, що переважна більшість показників вказані з записом "не менеше". Про дискримінаційні вимоги також свідчить нещодавно оголошена аналогічна закупівля №UA-2022-07-14-005939-a, яка не відбулась про причині відсутності пропозицій. Погодивши ці зміни замовник отримає папір кращої якості за більш низькою ціною, унеможливить дискримінацію учасників, а як результат уникне розтрачання державник коштів в період повномаштабної війни.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2022 16:16
Доброго дня!
За результатами розгляду вашої вимоги по закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015-30190000-7 (папір для друку А4 та папір офісний А3) від 04.08.2022 року, щодо технічних вимог до паперу для друку А4 та паперу офісного А3, уповноваженою особою територіального управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області вирішено залишити вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи прийняте рішення наступним.
В додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає товщину паперу для друку 103 +/-3 мкм, а білизну (яскравість) паперу офісного А3 – CIE ISO 11475 150-155%. Папір з даними технічними характеристиками в повній мірі задовільняє вимоги Замовника та забезпечує якісний друк документів на багатофункціональних пристроях.
Слід зазначити, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон ) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, Замовник має право вимагати вказані в тендерній документації технічні характеристики до паперу для друку А4 та паперу офісного А3.
Одночасно повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні вимоги до товару, визначені Замовником, не містять жодних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник дотримується всіх принципів здійснення закупівель встановлених в статті 5 Закону та розгляне всі тендерні пропозиції у відповідності до вказаного Закону з будь-якими торговими марками, які відповідатимуть вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду вашої вимоги по закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015-30190000-7 (папір для друку А4 та папір офісний А3) від 04.08.2022 року, щодо технічних вимог до паперу для друку А4 та паперу офісного А3, уповноваженою особою територіального управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області вирішено залишити вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи прийняте рішення наступним.
В додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає товщину паперу для друку 103 +/-3 мкм, а білизну (яскравість) паперу офісного А3 – CIE ISO 11475 150-155%. Папір з даними технічними характеристиками в повній мірі задовільняє вимоги Замовника та забезпечує якісний друк документів на багатофункціональних пристроях.
Слід зазначити, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон ) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, Замовник має право вимагати вказані в тендерній документації технічні характеристики до паперу для друку А4 та паперу офісного А3.
Одночасно повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні вимоги до товару, визначені Замовником, не містять жодних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник дотримується всіх принципів здійснення закупівель встановлених в статті 5 Закону та розгляне всі тендерні пропозиції у відповідності до вказаного Закону з будь-якими торговими марками, які відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
1 223 590,80
UAH з ПДВ
|
1 223 590,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
1 236 378,00
UAH з ПДВ
|
1 236 378,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
1 223 590,80
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2022 10:22
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2022 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 14:43
|
105-22.PDF | укладений |
07 вересня 2022 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 105-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |