Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі та фотоциліндри до офісної техніки
Очікувана вартість
558 250,00 UAH
UA-2022-07-29-007801-a ● 749c24efa3c94e8d92efa8a0e2fe4b21
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Ксенія Іванова +380442000883 k.ivanova@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2022 19:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2022 15:31 |
Очікувана вартість: | 558 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 791,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Відповідальні за проведення процедури закупівлі: з питань оформлення тендерних пропозицій – Іванова Ксенія Олександрівна, головний спеціаліст сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: k.ivanova@nazk.gov.ua. з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Цибульський Андрій Юрійович, головний спеціаліст Департаменту інформаційних систем, аналітичної роботи та захисту інформації, тел.: (044) 200-06-42, e-mail: a.tsybulskii@nazk.gov.ua.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
181 штуки
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2022
—
01 грудня 2022
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
22 штуки
Фотоциліндри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2022
—
01 грудня 2022
ДК 021:2015: 30124300-7 — Барабани для офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцю належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця, який вказаний у Договорі. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2022 19:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2022 19:29 |
Тендерна документація.docx | |
29 липня 2022 19:29 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розгляд пропозицій від учасників не платників ПДВ
Дата подання: 01 серпня 2022 14:39
Дата відповіді: 03 серпня 2022 16:47
Доброго дня! Чи будуть розглядатися та чи не будуть відхилятися пропозиції від учасників не платників ПДВ, які мають Статус платника податку: Платник єдиного податку за ставкою 2%, група 3?
Відповідь: Доброго дня! Закупівля Картриджів та фотоциліндрів до офісної техніки (код 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), UA-2022-07-29-007801-a, здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», який встановлює, що:
- вартість закупівлі товарів, робіт і послуг в цілому. Тобто вартість закупівлі – це сума, що враховує всі податки та обов’язкові платежі, яку фактично планує витратити замовник під час проведення процедури закупівлі;
- всі учасники можуть брати участь у публічних закупівлях на рівних умовах, незалежно від системи оподаткування.
- вартість закупівлі товарів, робіт і послуг в цілому. Тобто вартість закупівлі – це сума, що враховує всі податки та обов’язкові платежі, яку фактично планує витратити замовник під час проведення процедури закупівлі;
- всі учасники можуть брати участь у публічних закупівлях на рівних умовах, незалежно від системи оподаткування.
Сертифікат відповідності
Дата подання: 01 серпня 2022 14:51
Дата відповіді: 03 серпня 2022 16:59
Просимо повідомити чи буде вважатися дійсним сертифікат, що підтверджуює відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам, термін дії якого збігає на прикінці вересня 2022 року?
Відповідь: Доброго дня! Пункт 8 розділу «IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначає, що: «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, встановленим Замовником (у разі потреби). У разі якщо Учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Замовник приймає маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.», але імперативної вимоги, щодо подання учасником сертифікату, тендерна документація за предметом закупівлі Картриджів та фотоциліндрів до офісної техніки (код 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») не містить.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2022 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНИЙ СЕРВІС" |
499 500,00
UAH з ПДВ
|
499 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Невада" |
545 712,30
UAH з ПДВ
|
545 712,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНИЙ СЕРВІС" #41165930 |
Переможець |
499 500,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2022 11:24
|
86_22_ду1.pdf | зміни до договору |
12 вересня 2022 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2022 10:26
|
86_22.pdf | укладений |
12 вересня 2022 10:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 86/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |