Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новояворівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04373301 |
Вебсайт: | http://www.novoyavorivsk.com.ua |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2 |
Контактна особа: |
Ірина Цуняк +380325640084 mradatender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2022 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2022 12:55 |
Очікувана вартість: | 6 427 048,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 135,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 (детальніше – згідно додатком 5 до ТД) на суму 32 000,00 з грошовим покриттям. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2022 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2022 15:40 |
додаток 3. технічне завдання доріжка.docx | |
29 липня 2022 15:40 |
Додаток 4. (проект_договору) доріжка .doc | |
29 липня 2022 15:40 |
Тендерна документація доріжка.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вих. № 2608/01 26.08.2022р.
Уповноваженій особі
Новояворівської міської ради
ВИМОГА
щодо прийнятого замовником рішення
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» є учасником процедури відкритих торгів (UA-2022-07-29-006676-a) на закупівлю робіт «Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), що оголошені Новояворівською міською радою.
За результатами розгляду нашої тендерної пропозиції 23.08.2022р. уповноваженою особою було прийнято абсолютно необґрунтоване та незаконне рішення про відхилення нашої пропозиції.
Однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції нашої компанії визначено, що учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме: строк дії електронної банківської гарантії № 28672 від 11.08.2022р., наданої нами, яка видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», становить 87 робочих днів. Тоді як відповідно до п.2.4. ч. 2 розділу 3 тендерної документації було встановлено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій та не менше, ніж строк дії тендерної пропозиції.». Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» не може погодитися із рішенням замовника, оскільки таке твердження не відповідає дійсності, та вважаємо дії замовника такими, що порушують наші законні права та інтереси, а також суперечать нормам Закону України “Про публічні закупівлі” та іншим нормативно-правовим актам з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 251 Цивільного кодексу України строком є певний період у часі, з закінченням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Відповідно до ст. 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Саме такий порядок розрахунку строків подання пропозицій учасників діє в електронній системі закупівель.
Електронна система закупівель дозволяє визначати не тільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій у днях, а і кінцевий час для подання тендерних пропозицій. Важливо врахувати, що день закінчується в 0:00, а наступний день починається вже в 0:01. Тому, якщо замовник визначив кінцевим строком подання тендерних пропозицій 15.08.2022 в 0:00, то це фактично 14.08.2022 до 23:59.
Варто зауважити, що в електронній системі публічних закупівель Prozorro відсутнє розмежування 24:00 та 00:00. Існує єдине розуміння завершення попередньої доби та початку нової доби - це настання 00:00. Для того, щоб остаточно розвіяти сумніви, звертаємось до міжнародного стандарту ISO 8601, де вказано, що значення 00:00 та 24:00 можуть бути пов’язані з однією і тією самою датою. Тобто вважається одним і тим самим моментом наступне значення: 1995-02-04 24:00 = 1995-02-05 00:00
У нашому випадку 15 серпня 2022 року 00:00 = 14 серпня 2022 року 24:00.
Отже, кінцевий строк для подання тендерних пропозицій за вказаною закупівлею 14.08.2022 року включно, тобто до 23:59:59 (~24:00) 14.08.2022 року.
Зважаючи на це, та з огляду на зміни в трудовому законодавстві на час воєнного стану (на період дії воєнного стану в Україні тимчасово призупинено норму статті 73 Кодексу законів про працю України щодо визначення святкових і неробочих днів (передбачені офіційні вихідні дні лише ті, які припадають на суботу та неділю)), наводимо розрахунок строку дії забезпечення нашої тендерної пропозиції, який починається з наступного дня після настання кінцевого строку для подання тендерних пропозицій - з 15.08.2022р., закінчується 16.12.2022р. включно та становить 90 робочих днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам замовника і в частині - не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій:
• серпень 2022р. – 13 робочих днів;
• вересень 2022р. – 22 робочих дні;
• жовтень 2022р. – 21 робочий день;
• листопад 2022р. – 22 робочих дні;
• грудень 2022р. – 12 робочих днів.
Вкотре наголошуємо, що забезпечення нашої тендерної пропозиції відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а отже невідповідність нашої пропозиції вимогам тендерної документації відсутня.
Щодо другої підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції, зазначаємо наступне. Замовник визначив підставою для відхилення нашої пропозиції – ненадання листа за підписом керівника замовника, в якому учасник, згідно із ч.3 розділу 5 тендерної документації, повинен підтвердити відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів.
Всупереч твердженням замовника акцентуємо увагу на тому, що Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» як учасник виконав вимогу замовника відповідно до ч.3 розділу 5 тендерної документації в частині підтвердження відсутності негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа (файл Лист-роз'яснення про відсутність негативного досвіду співпраці.pdf), в якому ми зазначили, що наше підприємство не має негативного досвіду співпраці з Новояворівською міською радою та відсутні факти будь-якої співпраці з даним замовником - Новояворівською міською радою.
Водночас підкреслюємо, що окремих вимог до назви листа, його форми, адресанта тендерною документацією не встановлено. Вимога щодо надання відповідного листа за підписом керівника замовника не є чіткою і змістовною, та не передбачає, що такий лист має бути створений (виданий) саме замовником. Формулювання «за підписом» стосується оформлення документів із застосуванням окремого реквізиту – підпису, що установлений Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів», який також входить до складу деяких інших реквізитів, установлених ДСТУ, зокрема до грифу затвердження, грифу погодження, відмітки про засвідчення копії документа тощо.
Тому, відсутність підпису керівника замовника на «Листі-роз'ясненні про відсутність негативного досвіду співпраці» є формальною помилкою (інша несуттєва помилка), що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції згідно із наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та відповідно до умов тендерної документації замовника, допущення якої не може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Крім того, ч.3 розділу 5 тендерної документації передбачено наступне: «Наявність негативного попереднього досвіду співпраці, в т.ч. неякісно виконаних робіт буде вважатися підставою для відхилення учасника.», а, оскільки у нас немає негативного попереднього досвіду співпраці із даним замовником, в т.ч. неякісно виконаних робіт, отож і відсутні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Таким чином, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» виконав усі вимоги тендерної документації замовника і наша пропозиція неправомірно відхилена замовником.
Директор ТОВ «БК «ЗАХІД НЕО БУД» Ярослав ШОСТАК
За результатами вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до абз.2 п.1 ч.1 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тому відповідно до Закону строк визначається днями, а не годинами. Так, електронна система закупівель сформована таким чином, що технічно вимагає вказувати годину. Але питання наскільки технічна реалізація ЕСЗ відповідає вимогам Закону давно відкрите.
Відповідно до ст.253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати. Календарна дата кінцевого строку подання пропозицій була визначена – 15.08.2022р.
Згідно із Указом Президента, який затверджено Законом № 2500-IX від 15.08.2022, воєнний стан було продовжено з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб. Закон № 2500-IX набрав чинності 17.08.2022р.
Ваша банківська гарантія (ЕЛЕКТРОННА БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 28672 від АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС») була видана 11.08.2022 року. На момент оформлення банківської гарантії воєнний стан ще не був продовжений. Тому потрібно було керуватися чинним на той день законодавством, зокрема враховувати, що 24 серпня та 14 жовтня – державні вихідні.
Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно із ч.3 розділу 5 тендерної документації було встановлено вимогу такого змісту «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа за підписом керівника замовника. Наявність негативного попереднього досвіду співпраці, в т.ч. неякісно виконаних робіт буде вважатися підставою для відхилення учасника». Ви не надали такої довідки за підписом замовника. Формальною вважається помилка, якщо на документі відсутній підпис уповноваженої особи учасника, а не інших органів/установ/організацій. Варто взяти до уваги, що ви не зверталися до замовника для отримання такої довідки або з оскарженням цієї вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000066 ● a347521d18a049ee970dd3af666eaa7b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 13:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 11
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2023 № 11.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-29-006676-a, 29.07.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 14:14:40
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-07-29-006676-a, яка проводилась Новояворівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
У пункті 3.4. та 3.5. частини 3 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги пункту 3.4 та 3.5 розділу 6 тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-23 16:05:00
«Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) UA-2022-07-29-006676-a
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) UA-2022-07-29-006676-a, надаємо наступні пояснення.
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують потреби та інтереси Ноявояворівської міської ради, училища та його студентів.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування.
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування кошти місцевого бюджету. Конкретні суми фінансування узгоджуються у графіку фінансування, залежно від надходження коштів на рахунок замовника
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) уповноважена особа Новояворівської міської ради, підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на власному веб-сайті https://novmiskrada.gov.ua/2022/07/29/obgruntuvannya-tehnichnyh-harakterystyk-zakupivli-ta-ochikuvanoyi-vartosti-remontu-dorizhky-do-uchylyshha-v-m-novoyavorivsk/?preview_id=5670&preview_nonce=64bcb6d6b4&_thumbnail_id=3814&preview=true&aiEnableCheckShortcode=true.
3. Щодо виконання учасником-переможцем вимог ч.2 статті 41 Закону та вимог ч.3 розділу 6 тендерної документації
При підписанні договору про закупівлю учасник-переможець ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" виконав зазначені вимоги Закону і тендерної документації та надав:
1) Копію Протоколу загальних зборів ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" №1 від 10.08.2016р.; Наказ №16 від 11.08.2016р., рішення учасника ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" №3/2022 від 04.08.2022року.
2) Ліцензію №29-Л від 12.07.2017р., яка видана ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС";
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-01-31 10:11:16
Звернення за роз’ясненням по Висновку
Уповноважена особа замовника ознайомилася із Висновком по моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) UA-2022-07-29-006676-a.
У висновку вказано, що:
«моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» на підтвердження права користування орендованих вищевказаних будівельних машин і механізмів надано договір оренди транспортних засобів та інших механізмів від 02.08.2019 з ТОВ «Балмікс» (файл «Договір оренди транспортних засобів pdf»), у Додатку 1 «Перелік транспортних засобів та інших механізмів, які є предметом Договору» до якого відсутній «коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий маса 8 т». Отже, учасником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» не підтверджено в повному обсязі його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановленому Замовником у тендерній документації (пунктів 1.1.та 1.2. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації) щодо підтвердження права користування орендованого вищевказаного «котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» надано договір оренди транспортних засобів та інших механізмів від 02.08.2019 з ТОВ «Балмікс» (файл «Договір оренди транспортних засобів pdf»).
У цьому ж pdf-файлі наявна Додаткова угода №1 від 07.10.2019 року до Договору оренди.
Додатковою угодою доповнено Перелік транспортних засобів та інших механізмів, які є предметом Договору від 02.08.2019 року. При цьому, перелік доповнено такою одиницею техніки, як «котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т» у кількості 1 од.
Просимо пояснити чому був зроблений висновок про те, що учасник не підтвердив право користування «котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим масою 8 т» при наявності Додаткової угоди №1 від 07.10.2019 року до Договору оренди від 02.08.2019 року.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Уповноважена особа замовника ознайомилася із Висновком по моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт доріжки до училища в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) UA-2022-07-29-006676-a. 31.01.2023 року уповноважена особа звернулася до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку в порядку, визначеному ч.8 статті 8 ЗУ «Про публічні закупівлі». На сайті уповноваженого немає відповіді на це звернення. З огляду на вищенаведене, уповноважена особа повідомляє, що з висновком моніторингу не погоджується, оскільки у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» надано договір оренди транспортних засобів та інших механізмів від 02.08.2019 з ТОВ «Балмікс» (файл «Договір оренди транспортних засобів pdf»). У цьому ж pdf-файлі наявна Додаткова угода №1 від 07.10.2019 року до Договору оренди. Додатковою угодою доповнено Перелік транспортних засобів та інших механізмів, які є предметом Договору від 02.08.2019 року. При цьому, перелік доповнено такою одиницею техніки, як «котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т» у кількості 1 од. Отже, висновок моніторингу про те, що «учасником ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС не підтверджено в повному обсязі його відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановленому Замовником у тендерній документації (пунктів 1.1.та 1.2. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації) щодо підтвердження права користування орендованого вищевказаного «котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т» є помилковим та не відповідає дійсності. У зв’язку із вищенаведеним замовник не звертався до ТОВ «ЖИТЛО БУД СЕРВІС» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору, оскільки для цього немає об’єктивних і правових підстав.
2023-02-10 10:15:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2022 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» |
5 649 693,88
UAH з ПДВ
|
5 649 693,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" |
6 419 966,40
UAH з ПДВ
|
6 419 966,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" |
6 425 574,38
UAH з ПДВ
|
6 425 574,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» #40452418 |
Відхилено |
5 649 693,88
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2022 15:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" #37606590 |
Переможець |
6 419 966,40
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2022 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2023 14:11
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
18 травня 2023 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2023 11:00
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
17 березня 2023 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2022 13:44
|
2022-09-21-0002.pdf | укладений |
21 вересня 2022 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт, визначених Договором до 31.12.2024 р. ; продовжити строк дії Договору до 31.12.2024р.; зменшити фінансування робіт на 2023 р. на суму 992 466,40 грн. з ПДВ; перенести суму фінансування 992 466,40 грн. з ПДВ з 2023 р. на 2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | 1-21-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із збільшенням витрат Замовника у 2023 р. Сторони домовилися перенести завершення виконання робіт з 2024 р. до 31.05.2023р., перенести суму фінансування робіт за Договором з 2024р. на 2023 р., зменшити ціну Договору з 6 419 966,40 грн. з ПДВ до 6 188 416,80 грн. з ПДВ, перенести строк дії Договору з 31.12.2024 р. до 31.12.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 1-21-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |