Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт частини підвального приміщення КОЗ «Лисянський НВК«ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 - гімназія-ДНЗ» Лисянської селищної ради за адресою: смт. Лисянка Лисянської територіальної громади Звенигородського району по вул. Гетьманський шлях, 13 Черкаської області
Очікувана вартість
949 536,00 UAH
UA-2022-07-29-006548-a 64d734e915674ec6998bef237858c1a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Котляр

+380989909309 k.ayaks1973@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛИСЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43365475
Місцезнаходження: 19301, Україна , Черкаська обл., Звенигородський р-н, смт Лисянка , площа Миру, буд. 30
Контактна особа: Олександр Котляр
+380989909309
k.ayaks1973@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2022 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 949 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 495,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупівля здійснюється відповідно до підпунктів 1-3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169, з урахуванням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»
(наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини підвального приміщення КОЗ «Лисянський НВК«ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 - гімназія-ДНЗ» Лисянської селищної ради за адресою: смт. Лисянка Лисянської територіальної громади Звенигородського району по вул. Гетьманський шлях, 13 Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19301, Україна, Черкаська область, смт Лисянка, вулиця Гетьманський шлях, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг - здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично надані послуги на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3 Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2022 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2022 15:32
Оголошення.doc
29 липня 2022 15:32
Технічні характеристики.doc
29 липня 2022 15:32
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання по наданню документів
Дата подання: 03 серпня 2022 16:05
Дата відповіді: 04 серпня 2022 14:42
Чи потрібна наявність ліцензії, якщо це поточний ремонт і перелік робіт не передбачає ліцензування?
Відповідь: Згідно Примітки до Оголошення проведення спрощеної закупівлі «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання таких документів з посиланням на конкретний абзац, підпункт, пункт, розділ нормативного акту.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-29-006548-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3208021358
Дата подання: 03 серпня 2022 15:51
Невідповідність тендерної документації Замовника.
1.Замовник прописав вимогу 1.4. Для більш детального вивчення об’єму послуг Учасники повинні здійснити огляд об’єкту Замовника. Факт огляду підтверджується актом огляду об’єкту, підписаним представниками Замовника та Учасника. Повідомляємр що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз . З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити з неї підпункт 3.1.2. пункту 3.1. Розділу 3 Тендерної документації. 2.Також прописана вимога про надання в складі ТП. Копії діючої ліцензії з Додатком, виданої уповноваженим органом, на провадження господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури (а саме: будівельні та монтажні роботи загального призначення; будівництво об’єктів інженерної інфраструктури);Але ж у вас поточний ремонт, а надання послуг з поточного ремонту не ліцензуються.Тому і дана вимога потребує видалення з Тендерної документації.У випадку ігнорування Замовником наших вимог,змушені будемо звернутись до Постійнодіючої комісії при АМКУ. Сподіваємось на розуміння з боку Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2022 14:41
Закупівля здійснюється відповідно до підпунктів 1-3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169, з урахуванням вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) шляхом проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до абзацу першого частини 7 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 6.2. документації спрощеної закупівлі «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі».
Разом з тим, відповідно до частини третьої ст.22 Закону, тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Для забезпечення максимальної ефективності (стаття 5 Закону), для ознайомлення з об'ємом і умовами надання послуг та недопущення в подальшому внесення змін до умов надання послуг, встановлена вимога щодо здійснення огляду об’єкту.
Крім того згідно Примітки до Оголошення проведення спрощеної закупівлі «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання таких документів з посиланням на конкретний абзац, підпункт, пункт, розділ нормативного акту.»
Враховуючи вищевикладене зміни до оголошення вноситься не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна спілка - 2013 " 949 536,00
UAH з ПДВ
949 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2022 17:23
Електронний підпис
08 серпня 2022 17:21
Лiцензiя_Буд.Спiлки-2013.pdf
08 серпня 2022 17:21
Рішення засновника.pdf
08 серпня 2022 17:21
витяг із статуту.pdf
08 серпня 2022 17:21
проект договору.pdf
08 серпня 2022 17:21
довідки мтб та досвід.pdf
08 серпня 2022 17:21
кошторисні розрахунки.pdf
08 серпня 2022 17:21
листи.pdf
08 серпня 2022 17:21
листи гарантії.pdf
08 серпня 2022 17:21
гарантійні листи.pdf
08 серпня 2022 17:21
каледарний графік.pdf
08 серпня 2022 17:21
АКТ ОГЛЯДУ.pdf
08 серпня 2022 17:21
довідки.pdf
08 серпня 2022 17:21
ВІДГУК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна спілка - 2013 "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна спілка - 2013 "
#38447744
Переможець 949 536,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2022 10:31

Документи

10 серпня 2022 10:31
Електронний підпис
10 серпня 2022 10:30
162.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2022 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна спілка - 2013 "
#38447744
949 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2022 10:31
Електронний підпис
10 серпня 2022 10:30
162.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 19:30
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 12:36
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 12:36
12-22_12.08.22.pdf укладений
12 серпня 2022 12:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 949 536,00
UAH (в тому числі ПДВ 158 256,00 UAH)