Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт благоустрою території бази комунальної власності по вул. Є. Гребінки 2- Г в м. Буча Київської області»
Очікувана вартість
10 198 755,00 UAH
UA-2022-07-29-006393-a 46287431b2a04008a0bb78a35dbdf86d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турська Ганна Миколаївна

380459748476 bzhek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25689882
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 2
Контактна особа: Турська Ганна Миколаївна
380459748476
bzhek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2022 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 10 198 755,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 993,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється згідно Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт благоустрою території бази комунальної власності по вул. Є. Гребінки 2- Г в м. Буча Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, ВУЛИЦЯ Є. ГРЕБІНКИ 2-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2022  —  05 вересня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування на поточний рахунок Підрядника платежу після підписання акту приймання виконаних робіт уповноваженими представниками обох Сторін протягом 60 робочих днів, але не раніше надходження коштів за даний вид робіт (послуг) на реєстраційний казначейський рахунок Замовника від Бучанської міської ради. Не підписані Замовником акти приймання виконаних робіт до оплати не приймаються. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2022 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 17:49
Перелік змін.doc
03 серпня 2022 17:49
Оголошення.docx
29 липня 2022 15:22
додаток 1.docx
29 липня 2022 15:22
Додаток 2 (проєкт договору).doc
29 липня 2022 15:22
Додаток 3.docx
03 серпня 2022 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2022 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2022 17:49
Перелік змін.doc
03 серпня 2022 17:49
Оголошення.docx
29 липня 2022 15:22
Оголошення.docx
29 липня 2022 15:22
додаток 1.docx
29 липня 2022 15:22
Додаток 2 (проєкт договору).doc
29 липня 2022 15:22
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ДСТУ
Дата подання: 03 серпня 2022 10:03
Дата відповіді: 03 серпня 2022 17:46
Доброго дня! Прохання внести зміни в тендерну документцію, так як ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 - вже не дійсний.
Відповідь: Дякую, зміни будуть внесені

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 10 195 755,00
UAH з ПДВ
10 195 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2022 14:38
Електронний підпис
11 серпня 2022 14:36
10. АБЗ Крячки КДМ 2087.7z
11 серпня 2022 14:36
10.1. Бух довідка на АБЗ.pdf
11 серпня 2022 14:36
9. Довідка про Абз.pdf
11 серпня 2022 14:36
12. Статут та Опис.pdf
11 серпня 2022 14:36
1.1. Довідка про техніку.pdf
11 серпня 2022 14:36
2. Договір поставки.pdf
11 серпня 2022 14:36
21. Витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2022 14:36
26. Проект договору.pdf
11 серпня 2022 14:36
1.1.1. Техніка Бучасервіс.7z
11 серпня 2022 14:36
19. Ліцензія.pdf
11 серпня 2022 14:36
23. Гарантійний лист РФ.pdf
11 серпня 2022 14:36
14. Додаток 3.pdf
11 серпня 2022 14:36
11. Цінова Пропозиція.pdf
11 серпня 2022 14:36
22. Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 10 195 755,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 15:55

Документи

18 серпня 2022 15:55
Електронний підпис
18 серпня 2022 10:04
протокол 1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2022 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
10 195 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2022 15:55
Електронний підпис
18 серпня 2022 10:04
протокол 1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2023 16:09
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2022 17:48
ДУ.PDF зміни до договору
14 листопада 2022 17:48
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 14:26
126.PDF укладений
29 серпня 2022 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із необхідністю зменшення кількості та об’єму робіт по договору № 126 від 26.08.2022 року, враховуючи прийняття Бучанською міською радою рішення № 3154-34-VIII від 25.10.2022 року «Про внесення змін до рішення 26 сесії Бучанської міської ради VIII скликання від 23 грудня 2021 року за № 2608-26-VIII «Про місцевий бюджет Бучанської міської територіальної громади на 2022 рік», у зв’язку із зменшенням бюджетних призначень по об’єкту «Капітальний ремонт благоустрою території бази комунальної власності по вул. Є. Гребінки 2-Г в м. Буча Київської області», зважаючи на проведення коригування проекту та позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт благоустрою території бази комунальної власності по вул. Є. Гребінки 2-Г в м. Буча Київської області (відновні роботи)» відповідно до проведених переговорів та консультацій між Замовником та Підрядником, враховуючи п. 2.2 та п. 17.1 Договору № 126 від 26.08.2022 р., Сторони домовилися внести зміни до п. 1.1., п. 2.1, п. 3.1 та п. 18.1 Договору підряду № 126 від 26.08.2022 року та викласти їх у наступній редакції: «1.1 Замовник, доручає, а Підрядник приймає на себе зобов’язання, своїми та/або залученими силами і засобами за рахунок Замовника, в межах договірної ціни та відповідно до завдання Замовника (проектної документації) і умов Договору, на свій ризик, виконати роботи (надати послуги) на об’єкті; «Капітальний ремонт благоустрою території бази комунальної власності по вул. Є. Гребінки 2-Г в м. Буча Київської області (відновні роботи)» (ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація).» «2.1 Вартість виконаних робіт за цим Договором складає: 8 108 276,00 грн. (вісім мільйонів сто вісім тисяч двісті сімдесят шість гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ 20% - 1 351 379,33 грн.». «3.1 Підрядник виконує роботи з дати підписання договору по 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку не більше 20 календарних днів з моменту отримання завдання Замовника.». «18.1 Строком дії Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно до Договору. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до 31.12.2022 року, але договір припиняється в разі скасування режиму воєнного стану, а в частині виконання зобов’язань Сторонами до повного їх виконання». 2. Решта пунктів Договору № 126 від 26.08.2022 р. залишається незмінними і обов’язковими для виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 108 276,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 351 379,33 UAH)