Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Salt for industrial stone processing, higher grade, coarseness 3, without packaging
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
Контактна особа: |
Кітнік Олександр Миколайович +380382641875 asfalt-bred@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Кітнік Олександр Миколайович +380969718948 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME for construction, repair and maintenance of roads Executive Committee Khmelnytsky city council |
National ID: | 03335445 |
Contact point: |
Kitnik Oleksandr Mykolayovych +380382641875 asfalt-bred@ukr.net |
Additional contacts: |
Kitnik Oleksandr Mykolayovych +380969718948 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2022 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2022 12:16 |
Очікувана вартість: | 21 181 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 211 812,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 29 липня 2022 14:32 |
Enquiries until: | 19 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 серпня 2022 16:00 |
Information
Estimated total value: | 21 181 230 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 211 812 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2022 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2022 16:52 |
Протокол 510 від 16.08.22 зміни до ТД Сіль.pdf | |
16 серпня 2022 16:52 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx | |
16 серпня 2022 16:52 |
тд 2022 (Сіль промислова) Нова редакція.docx | |
29 липня 2022 14:32 |
Оголошення ВТ (сіль промислова).doc | |
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx | |
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 3 Документи по ст.17.docx | |
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 1.1 Відомості про учасника.docx | |
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx |
16 серпня 2022 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 серпня 2022 16:52 |
Протокол 510 від 16.08.22 зміни до ТД Сіль.pdf
|
|||
16 серпня 2022 16:52 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx
|
|||
16 серпня 2022 16:52 |
тд 2022 (Сіль промислова) Нова редакція.docx
|
|||
29 липня 2022 14:32 |
Оголошення ВТ (сіль промислова).doc
|
|||
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 5 проект договору.docx
|
|||
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx
|
|||
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 3 Документи по ст.17.docx
|
|||
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 1.1 Відомості про учасника.docx
|
|||
29 липня 2022 14:32 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-26-000021 ● b265468b917a41dcb20ab0e3bdb4f653
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2022 12:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2022 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
31 UA-2022-07-29-005543-a 29.07.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-29 14:11:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі солі для промислової переробки кам’яної, сорт вищий, крупність 3, без пакування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-07-29-005543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди №1 від 31.10.2022 до договору №386 від 20.09.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-02 08:41:11
Пояснення на запит
На запит Держаудитслужби від 29 грудня 2022 року про надання пояснення повідомляємо наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету міністрів України України від 1 серпня 2013 р. №631 і від 11 жовтня 2016 р. №710» від 16.12.2020 року №1266 в постанову №710 було добавлено новий пункт 4-1 такого змісті:
“4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
В п.1 ст.2 Бюджетного кодексу наведено наступні терміни:
38) одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою та отримує на їх виконання кошти бюджету;
47) розпорядних бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобовязань за енергосервісом, середньострокових зобовязань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Крім того, Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (Далі – Замовник) є балансоутримувачем вулично-дорожньої мережі м. Хмельницький.
Відповідно до п.п. 2.2 п.2 Наказу Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 р. №154 про затвердження «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати до цього інші підприємства, організації.
Відповідно до п.п. 2.3 п.2 вищезазначеного наказу Власник, за поданням балансоутримувача, щорічно затверджує заходи з виконання послуг по поточному ремонту та утриманню вулично-дорожньої мережі на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Затверджується також перелік об’єктів проведення капітального ремонту. Балансоутримувач об’єктів благоустрою несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.
На підставі затверджених заходів з виконання послуг по поточному ремонту та утриманню вулично-дорожньої мережі був затверджений кошторис на 2021 рік.
Дані заходи передбачають використання матеріалів (бітуму, відсіву, щебнів різних фракцій, бітумної емульсії, солі для посипання доріг тощо) в кількості, достатній для їх виконання.
Фінансування на закупівлю матеріалів, необхідних для виконання заходів, відбувається на підставі плану використання бюджетних коштів на 2021 рік та підписаних актів виконаних робіт.
Отже, враховуючи вище викладене, Замовник не є розпорядником бюджетних коштів, а відтак не зобов’язаний розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Що стосується запитання, яким чином Замовник визначив очікувану вартість предмету закупівлі, то Замовником очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу обсягів аналогічних закупівель, здійснених у минулих роках та з урахуванням інфляційних процесів та темпів зростання ціни на сіль кам’яну промислової переробки для посипання доріг з доставкою на адресу складу замовника у 2022 році, а також до уваги взято комерційні пропозиції ТОВ «ВОРЛД ФУД ЕНД ФІД» від 29.07.2022 р., ТОВ «Торговий Дім «КиП і Ко»» від 29.07.2022 р.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було оприлюднено на сторінці власного вебсайту https://www.kpbred.com.ua/pay-plans/сіль-для-промислової-переробки-камя/.
Що стосується документального підтвердження об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди №1 від 31.10.2022 року до договору №386 від 20.09.2022 року повідомляємо наступне, що 31.10.2022 року постачальник АТ «Ю АР ДІ» звернувся з листом №480, в якому через проблеми логістичного сполучення, що спричинені збройною агресією російської федерації на території України, просить відтермінування строк поставки товару до 31.12.2022 року. Враховуючи обставини, передбачені в листі, замовником було укладено додаткову угоду про відтермінування строку поставки товару до 31.12.2022 року. Дана додаткова угода з листом була оприлюднення замовником в електронній системі закупівель (сканкопія листа та додаткової угоди оприлюднено замовником через електрону систему закупівель у строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі»)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-03 08:17:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі солі для промислової переробки кам’яної, сорт вищий, крупність 3, без пакування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-07-29-005543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Замовник 02.01.2023 надав через електронну систему закупівель відповідь на запит ДАСУ від 29.12.2022 в якій вказав, що очікувану вартість розрахував на підставі комерційних пропозиції ТОВ «ВОРЛД ФУД ЕНД ФІД» від 29.07.2022 р., ТОВ «Торговий Дім «КиП і Ко»» від 29.07.2022 р. однак зазначені комерційні пропозиції не прикріпив в електронній системі. У зв’язку з викладеним просимо надати: комерційні пропозиції ТОВ «ВОРЛД ФУД ЕНД ФІД» від 29.07.2022 р., ТОВ «Торговий Дім «КиП і Ко»» від 29.07.2022 р.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-03 09:30:05
Пояснення на запит ДАСУ
На запит Держаудитслужби від 03 січня 2023 року про надання документів повідомляємо наступне: через електронну систему закупівель надаємо копії комерційних пропозицій ТОВ «ВОРЛД ФУД ЕНД ФІД» від 29.07.2022 р. та ТОВ «Торговий Дім «КиП і Ко»» від 29.07.2022 р., які було взято до уваги при визначені очікуваної варотсті предмету закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
АТ "Ю АР ДІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ВОРЛД ФУД ЕНД ФІД | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОР-КОМ ІМПЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "САВАНДІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2022 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" |
18 760 518,00
UAH з ПДВ
|
18 760 518,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
20 939 158,80
UAH з ПДВ
|
20 939 158,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" #03448860 |
Переможець |
18 760 518,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2022 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 17:16
|
ДУ1 від 31.10.22 продовження строку поставки.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2022 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2022 08:23
|
Договір | укладений |
22 вересня 2022 08:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль для промислової переробки кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування | 2017.26 | тонни |
9 300,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із проблемами логістичного сполучення. що спричинені збройною агресією російської федерації на території України, сторони погодились продовжити строк виконання договору до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сіль для промислової переробки кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування | 2017.26 | тонни |
9 300,00
UAH з ПДВ
|