Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм літній повсякденний робочий, куртка зимова повсякденна робоча, напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий (код ДК 021:2015 – 18110000-3 Формений одяг)
Очікувана вартість
3 618 388,20 UAH
UA-2022-07-29-005257-a 569a7acbe5db40d385f621df38c8038e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Казеєва

+380972371312 kazeeva57@zt.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 38624322
Вебсайт: https://zt.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 10006, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 67-Б
Контактна особа: Лілія Казеєва
+380972371312
kazeeva57@zt.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2022 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 3 618 388,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 092,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
571 комплект
Костюм літній повсякденний робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
451 штуки
Куртка зимова повсякденна робоча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
430 штуки
Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10006, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Героїв Пожежних 67-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2022 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2022 19:06
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ від 02.08.22.doc
02 серпня 2022 19:06
Оголошення костюми (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
02 серпня 2022 19:06
Протокол №236.pdf
01 серпня 2022 16:44
Протокол № 229 від 01.08.2022.pdf
29 липня 2022 14:16
Додаток 4.doc
29 липня 2022 14:16
Додаток 5.doc
29 липня 2022 14:16
Додаток 2.doc
29 липня 2022 14:16
Додаток 1.doc
02 серпня 2022 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2022 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2022 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2022 19:06
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ від 02.08.22.doc
01 серпня 2022 16:44
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (НОВА РЕДАКЦІЯ) від 01.08.2022.doc
29 липня 2022 14:16
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc
02 серпня 2022 19:06
Оголошення костюми (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
29 липня 2022 14:16
Оголошення костюми.doc
02 серпня 2022 19:06
Протокол №236.pdf
01 серпня 2022 16:44
Протокол № 229 від 01.08.2022.pdf
29 липня 2022 14:16
Додаток 4.doc
29 липня 2022 14:16
Додаток 5.doc
29 липня 2022 14:16
Додаток 2.doc
29 липня 2022 14:16
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
Дата подання: 01 серпня 2022 13:10
Дата відповіді: 01 серпня 2022 16:39
дуже короткий термін поставки, прохання збільшити до 30 кал. днів
Відповідь: Прийнято рішення внести зміни в оголошення, а саме в проєкт договору (додаток 3 до оголошення)
Зміни, що вносяться в оголошення, а саме — в проєкт договору:

Пункт 3.5. Проєкту договору, а саме:
“3.5. З Товаром Постачальник надає Замовнику (для резидента України):
- товарну накладну.”
Замінити на пункт 3.6. Проєкту договору.
“3.6. З Товаром Постачальник надає Замовнику (для резидента України):
- товарну накладну.”

Пункт 3.5. Проєкту договору викласти в такій редакції:

“3.5. Строк поставки товару за даним Договором може бути продовжений за згодою сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України від 17.05.2022 року №341/2022, але не довше ніж до 31.12.2022 року.”
аналогічний договір
Дата подання: 03 серпня 2022 13:59
Дата відповіді: 03 серпня 2022 23:48
Якщо у нас аналогічний договір тільки на Костюм літній повсякденний робочий, куртка зимова повсякденна робоча, (код ДК 021:2015 – 18110000-3 Формений одяг) . то він підходить?
Відповідь: Да. Згідно пункту 12 додатку 5 до оголошення про спрощену закупівлю замовник вимагає довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору за період з 2019 року по 2021 рік, (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю)».
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто аналогічний договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015 – 18110000-3 Формений одяг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Чабанов Андрій Олексійович" 2 937 700,00
UAH з ПДВ
2 937 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2022 10:22
Електронний підпис
13 серпня 2022 10:15
цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2022 10:15
Довідка про підпис.pdf
13 серпня 2022 10:15
Довідка ліцензія.pdf
13 серпня 2022 10:15
Лист щодо релокації.pdf
13 серпня 2022 10:15
Довідка про довкілля.pdf
13 серпня 2022 10:15
Довідка санкції.pdf
13 серпня 2022 10:15
Довідка про Статут.pdf
13 серпня 2022 10:15
Гарантійний лист.pdf
13 серпня 2022 10:15
Довідка про виробника.pdf
13 серпня 2022 10:15
технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Чабанов Андрій Олексійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Чабанов Андрій Олексійович"
#2703606230
Переможець 2 937 700,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2022 18:03

Документи

18 серпня 2022 18:03
Електронний підпис
18 серпня 2022 18:02
Протокол №281.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2022 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Чабанов Андрій Олексійович"
#2703606230
2 937 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2022 18:03
Електронний підпис
18 серпня 2022 18:02
Протокол №281.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 14:36
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 11:53
ДУ 2 до 454 від 22.08.22 Костюми.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2022 16:25
ду 1 до дог № 454.pdf зміни до договору
22 серпня 2022 16:02
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 15:46
дог. № 454 від 22.08.2022.pdf укладений
22 серпня 2022 15:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Костюм літній повсякденний робочий 571 комплект 1 800,00
UAH
Куртка зимова повсякденна робоча 451 штуки 2 900,00
UAH
Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий 430 штуки 1 400,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням строку дії воєнного стану в Україні, визначеним Указом Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». 1. Сторони дійшли до згоди, враховуючи норми ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України та ст. 651 Цивільного кодексу України, внести зміни до пунктів 3.1., 8.1., 8.2. Договору: 1.1. Викласти пункти 3.1., 8.1., 8.2. Договору в наступній редакції: «3.1. Постачальник здійснює поставку та якісне відвантаження Продукції Замовнику до 21.11.2022 року за адресою: 10006, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 67-Б, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області далі – місце постачання Продукції) та несе всі витрати та ризики, пов'язані з її доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів.». «8.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до завершення воєнного стану, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 14.03.2022 №133 «Про продовження строку дії воєнного стану в України» Указом Президента України від 18.04.2022 №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в України», Указом Президента України від 17.05.2022 року №341/2022 та продовженого Указом Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» до 21.11.2022 року, а в частині оплати за поставлений товар – до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань.». «8.2 Строк дії Договору вважається продовжений у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України від 12.08.2022 №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», але не довше ніж до 31.12.2022 року.». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов'язковими для виконання Сторонами. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє протягом дії даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли до згоди, враховуючи норми ч. 1 ст. 188 Господарського кодексу України та ст. 651 Цивільного кодексу України, внести зміни до пунктів 3.1., 3.5., 8.1., 8.2. Договору: Викласти пункти 3.1., 3.5., 8.1., 8.2. Договору в наступній редакції: «3.1. Постачальник здійснює поставку та якісне відвантаження Продукції Замовнику до 26.12.2022 року за адресою: 10006, м. Житомир, вул. Героїв Пожежних, 67-Б, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області далі – місце постачання Продукції) та несе всі витрати та ризики, пов'язані з її доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів.». «3.5. Строк поставки товару за даним Договором вважається продовжений у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України від 07.11.2022 року 757, але не довше ніж до 31.12.2022 року.». «8.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до завершення воєнного стану, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 14.03.2022 №133 «Про продовження строку дії воєнного стану в України» Указом Президента України від 18.04.2022 №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в України» Указом Президента України від 17.05.2022 року №341/2022 та подовженого Указом Президента України від 07.11.2022 №757 «Про продовження строку дії воєнного стану в України» до 31.12.2022 року, а в частині оплати за поставлений товар – до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань.». «8.2 Строк дії Договору вважається продовжений у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України від 07.11.2022 року №757, але не довше ніж до 31.12.2022 року.».
Номер договору про закупівлю: 454
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Костюм літній повсякденний робочий 571 комплект 1 800,00
UAH
Куртка зимова повсякденна робоча 451 штуки 2 900,00
UAH
Напівкомбінезон зимовий повсякденний робочий 430 штуки 1 400,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 937 700,00
UAH