Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38455891 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 44/2 |
Контактна особа: |
Бачинська Надія Ігорівна 380414342138 bookkeeper_cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2022 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2022 13:58 |
Очікувана вартість: | 325 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2022 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2022 11:30 |
ТД підгузки липень.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 195 від 15.08.2022 переможцем процедури закупівлі було визначено ФОП "КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" та оприлюднено повідомлення про намір укласти договорів про закупівлю.
Водночас, ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ'Я» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі та вимагає скасувати їх у зв’язку з наступним.
Щодо переможця процедури закупівлі - ФОП "КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА"
Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій подається Тендерна пропозиція по формі, що наведена в Додатку № 4.
Згідно Додатку 4 Тендерна пропозиції подається за формою, встановленою Замовником. Ця форма складається, в тому числі, з колонок найменування товару, одиниця виміру, кількість.
Відповідно до Додатку 2 Замовником закуповуються за № з/п 7 Підгузки для дорослих ТМ Tena, розмір L у кількості 6 120 штук, за № з/п 6 Підгузки для дорослих ТМ Tena, розмір М у кількості 3 240 штук. Згідно документів ФОП Кулик Н.В. пропонує товар саме таких торгових марок, які закуповує Замовник (тобто, не пропонує еквівалент). Водночас, ФОП Кулик Н.В. в наданій Тендерній пропозиції (файл “2цінова пропозиція.pdf”) зазначає, що пропонує Підгузки для дорослих ТМ Tena, розмір L у кількості 3 240 штук, Підгузки для дорослих ТМ Tena, розмір М у кількості 6 120 штук. Таким чином, запропонована учасником у Тендерній пропозиції кількість товарів не відповідає вимогам Замовника згідно Додатку 2, тож пропозиція ФОП Кулик Н.В. не відповідає кількісним технічним характеристикам, визначеними умовами тендерної документації.
З огляду на викладене, ФОП "КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи все наведене вище, просимо замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 195 від 15.08.2022, яким було визначено переможцем процедури закупівлі ФОП "КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА".
Надіємось на взаєморозуміння, однак в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Щодо наступного на оцінці учасника процедури закупівлі - ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
Відповідно до п.п. 4.1. п. 4 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, в тому числі документи, що передбачені згідно додатку 2 цієї тендерної документації.
Відповідно до п.п. 4.4. п. 4 Розділу ІІІ тендерної документації, На учасника покладається обов’язок доставки товару, що є предметом закупівлі за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою (надати гарантійний лист).
Згідно п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, Для підтвердження якості товару учасник повинен надати:
-Скан копію оригіналу гарантійного листа виробника товару (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, дистриб’ютора, дилера), яким підтверджується можливість поставки предмету цієї закупівлі у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, передбачені вимогами даної закупівлі та пропозицією Учасника. Лист повинен містити ідентифікатор закупівлі та назву замовника.
- Оригінал або копію декларації про відповідність чи документа (-ів), що підтверджує (-ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) виробу та/або висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ відсутні:
- гарантійний лист про те, що на учасника покладається обов’язок доставки товару, що є предметом закупівлі за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою;
- скан копія оригіналу гарантійного листа виробника товару (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України, дистриб’ютора, дилера), яким підтверджується можливість поставки предмету цієї закупівлі у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, передбачені вимогами даної закупівлі та пропозицією Учасника;
- оригінал або копія декларації про відповідність чи документа (-ів), що підтверджує (-ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) виробу та/або висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар.
З огляду на викладене:
- тендерна пропозиція ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
- ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Просимо врахувати Замовника вищенаведене при оцінці тендерної пропозиції даного учасника процедури закупівлі.
Уповноваженою особою Замовника розглянуто Вашу вимогу. Факти викладені у вимозі, буде вивчено та враховано в роботі найближчим часом з урахуванням вимог законодавства про публічні закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 серпня 2022 14:34
Дата подання: 23 вересня 2022 14:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-22-000013 ● 2866cb218daf439ba48a62c91071efcc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 серпня 2022 21:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.08.2022
№ 32-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.08.2022 № 32-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2022-07-29-002882-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-26 14:19:07
Пояснення
У відкритих торгах за предметом закупівлі Код згідно ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 11239 Підгузник для дорослих; (НК 024:2019: 35008 Дитячий підгузник), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-07-29-002882-a було визначено переможцем ФОП «КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА» (3393305946)
При прийнятті даного рішення було враховано, що Учасник у своїй ціновій пропозиції переплутав назву товару по позиціям згідно Додатку 2 тендерної документації та визнано дану помилку несуттєвою (формальною) (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №193 від 15.08.2022р. додається). Дана помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції, тобто це є технічна описка, яка не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а також не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Також учасником в строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надав оновлену та виправлену цінову пропозицію.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2022 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" |
284 212,27
UAH з ПДВ
|
284 212,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ |
304 120,41
UAH з ПДВ
|
304 120,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" |
313 247,00
UAH з ПДВ
|
313 247,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" #3393305946 |
Рішення скасоване |
284 212,27
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2022 11:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" #43595093 |
Рішення скасоване |
313 247,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2022 12:33
|
ФОП "КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" #3393305946 |
Рішення скасоване |
284 212,27
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2022 12:38
|
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ #3245402573 |
Рішення скасоване |
304 120,41
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2022 12:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" #43595093 |
Рішення скасоване |
313 247,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2022 12:38
|
ФОП "КУЛИК НАТАЛЯ ВАСИЛІВНА" #3393305946 |
Відхилено |
284 212,27
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2022 09:00
|
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ #3245402573 |
Відхилено |
304 120,41
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2022 10:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" #43595093 |
Переможець |
313 247,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2022 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 09:07
|
ду Нашездоров'я.PDF | укладений |
27 грудня 2022 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 09:06
|
ljujdsh gslueprb.PDF | укладений |
22 листопада 2022 09:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підгузки для дорослих, ТМ «ID» розмір ХS | 1316 | штуки |
19,00
UAH з ПДВ
|
Підгузки для дорослих ТМ Tena , розмір M | 3240 | штуки |
19,00
UAH з ПДВ
|
Підгузки для дорослих ТМ Tena, розмір L | 6120 | штуки |
19,80
UAH з ПДВ
|
Підгузки для дорослих ТМ Tena, розмір XL | 3360 | штуки |
20,90
UAH з ПДВ
|
Підгузки дитячі ТМ Huggies №3 | 216 | штуки |
9,00
UAH з ПДВ
|
Підгузки дитячі ТМ Huggies №5 | 585 | штуки |
11,00
UAH з ПДВ
|
Підгузки дитячі ТМChicolino №6 | 2242 | штуки |
12,00
UAH з ПДВ
|