Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІдділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43968849 |
Місцезнаходження: | 82435, Україна , Львівська обл., Грабовець, вул.Лопатинського 121 |
Контактна особа: |
Морозик Марія Ярославівна +380501684993 osvitaduliby@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2022 11:32 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 серпня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
29 липня 2022 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-08-000050 ● e28da075a92446dc843f2104aa5f25f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2022 № 239
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2022 № 239.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-29-001316-a, 29.07.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-09 14:00:45
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD-UA-2022-07-29-001316-a, яка проводилась відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-17 13:28:55
пояснення
На Ваші зауваження в результаті проведеного моніторингу закупівлі (ідентифікатор
UA-2022-07-29-001316-a,) повідомляємо наступне:
Учасником переговорної процедури закупівлі ДП «Сколівське лісове господарство»
підчас участі в переговорній процедурі закупівлі представлено документи, якими підтверджується відсутність підстав для відмови йому в участі в закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12,13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме:
довідки від 27.07.2022 року видані ДП «Сколівське лісове господарство» за №525 та №527. Також було проаналізовано документи надані ДП «Сколівське лісове господарство» подані для участі у відкритих торгах, які не відбулися у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників.
Також надано документи які підтверджують виконання ДП «Сколівське лісове
господарство» вимог частини третьої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», і які видані відповідно до умов тендерної документації для відкритих торгів які двічі не відбулися, а саме: довідки від 27.07.2022 року видані ДП «Сколівське лісове господарство» №511/01, №512/01, №513/01, №514/01, №515/01, №516,01, №517/01, №518/01, №519/01, №520/01, №521/01, №522/01, №523/01, №524/01, №526/01 та
- довідка -відгук,
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ,
- копія виписки з ЄДР,
- наказ про призначення директора та копія Статуту.
-Ф1 баланс за 2021 рік,
- копії свідоцтв про реєстрацію машин,
-копія витягу з реєстру прав власності на нерухоме майно.
Документи не завантажено на електронний майданчик у зв’язку із технічною причиною.
12.08.2022 року укладено договір про постачання продукції №101 між відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради та ДП «Сколівське лісове господарство» та завантажено його 12.08.2022 на майданчик «ДЗО».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-12 10:19:39
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD-UA-2022-07-29-001316-a, яка проводилась відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
У відповідності до частини третьої статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Крім того, за вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином Замовником виконано вимогу частини третьої статті 40 Закону та яким чином підтверджено учасником (ДП «Сколівське лісове господарство») відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
2. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем ДП «Сколівське лісове господарство» вимог частини шостої статті 17 Закону.
Крім того просимо на дати інформацію чи укладено договір з переможцем закупівлі ДП «Сколівське лісове господарство». У разі укладання договору, пояснити причину його не опублікування.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-12 11:17:47
пояснення
На Ваші зауваження в результаті проведеного моніторингу закупівлі (ідентифікатор
UA-2022-07-29-001316-a,) повідомляємо наступне:
Кількісну потребу у товарі визначено відповідно до очікуваної потреби на основі:
- клопотань керівників закладів освіти та культури про потребу у придбанні паливної деревини для їхнього закладу, а саме:
Назва закладів К-сть (м3)
НВК «В. Стинавський ЗНЗ І-ІІ ст. – ДНЗ» 165
НВК «Любинцівський ЗНЗ І-ІІІ ст. – ДНЗ» 165
НВК "Середня ЗОШ-гімназія" ім. М. Шашкевича с. Дуліби 165
Воледовголуцька ПШ 20
с. Конюхів НД 5
с. В. Стинава НД 5
с. В. Довголуцька НД 5
с. Колодниця НД 5
с. Монастирець НД 5
с. Н. Стинава НД 5
545
- на основі аналізу фактичного використання паливної деревини у аналогічному
періоді минулого 2021 року,
- з врахуванням розміру бюджетного призначення для цього товару (становить 900000,00 грн.)
Якісні характеристики закупівлі визначено з врахуванням вимог ГОСТ 3243-88 «Дрова паливні» і ТУУ 56.196.-95 «Дрова технологічні». З врахуванням виду опалювальних споруд які є в установах та з метою досягнення необхідного температурного режиму з мінімальними затратами палива, вирішено що це має бути деревина із твердолистяних порід у вигляді відрізків колод, полін («метровки»). Не допускається: поверхнева трухлява гниль, наявність сторонніх матеріалів: пластмаси, гнила деревина, мінеральні домішки, металеві включення, будівельні відходи та сміття.
Очікувана вартість обрахована відповідно до даних про ціну товару отриманих у телефонному режимі від постачальників у відповідь на надані нами запити від 25.05.2022 року №280, №281, №282, на цінові пропозиції від ФОП Пелешко С.Я., «Дрова Львів».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Грабовецько-Дулібівської сільської ради у розділі «відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму…держзакупівлі… за посиланням http://grabovecka.gromada.org.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо вжиття заходів спрямованих на усунення порушень виявлених при моніторингу закупівлі (UA-2022-07-29-001316-a ) «дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради)» повідомляємо наступне: для недопущення подібного в подальшій роботі будуть вжиті заходи з підвищення рівня кваліфікації шляхом самонавчання та по можливості проходження навчання для підвищення кваліфікації в спеціалістів з професійної підготовки в даному напрямі.
2022-08-25 15:34:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Сколівське лісове господарство #00992473 |
Переможець |
879 630,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2022 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2022 16:45
|
File.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2022 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2022 14:41
|
протокол.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2022 12:41
|
101.PDF | укладений |
12 серпня 2022 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |