Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради
Очікувана вартість
879 630,00 UAH
UA-2022-07-29-001316-a 1552b6cdac6f4e14aae931d64f08dc0c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Морозик Марія Ярославівна

+380501684993 osvitaduliby@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІдділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 43968849
Місцезнаходження: 82435, Україна , Львівська обл., Грабовець, вул.Лопатинського 121
Контактна особа: Морозик Марія Ярославівна
+380501684993
osvitaduliby@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура застосовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Також відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 — «03413000-8 — Паливна деревина з очікуваною вартістю 879630,00 грн (вісімсот сімдесят дев’ять тисяч шістсот тридцять грн. 00 коп.), (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєні електронною системою закупівель: UA-2022-07-06-005833-a , UA-2022-06-23-005222-a), двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2022 11:32
Оскарження наміру укласти договір: 09 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
545 метри кубічні
дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82435, Україна, Львівська область, с.Грабовець, Стрийський район, вул.Лопатинського 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 липня 2022 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-08-000050 ● e28da075a92446dc843f2104aa5f25f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2022 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.08.2022 № 239

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2022 № 239.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-29-001316-a, 29.07.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-09 14:00:45

Про надання інформації

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD-UA-2022-07-29-001316-a, яка проводилась відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-17 13:28:55

пояснення

На Ваші зауваження в результаті проведеного моніторингу закупівлі (ідентифікатор
UA-2022-07-29-001316-a,) повідомляємо наступне:
Учасником переговорної процедури закупівлі ДП «Сколівське лісове господарство»
підчас участі в переговорній процедурі закупівлі представлено документи, якими підтверджується відсутність підстав для відмови йому в участі в закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12,13 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме:
довідки від 27.07.2022 року видані ДП «Сколівське лісове господарство» за №525 та №527. Також було проаналізовано документи надані ДП «Сколівське лісове господарство» подані для участі у відкритих торгах, які не відбулися у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників.
Також надано документи які підтверджують виконання ДП «Сколівське лісове
господарство» вимог частини третьої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», і які видані відповідно до умов тендерної документації для відкритих торгів які двічі не відбулися, а саме: довідки від 27.07.2022 року видані ДП «Сколівське лісове господарство» №511/01, №512/01, №513/01, №514/01, №515/01, №516,01, №517/01, №518/01, №519/01, №520/01, №521/01, №522/01, №523/01, №524/01, №526/01 та
- довідка -відгук,
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ,
- копія виписки з ЄДР,
- наказ про призначення директора та копія Статуту.
-Ф1 баланс за 2021 рік,
- копії свідоцтв про реєстрацію машин,
-копія витягу з реєстру прав власності на нерухоме майно.
Документи не завантажено на електронний майданчик у зв’язку із технічною причиною.
12.08.2022 року укладено договір про постачання продукції №101 між відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради та ДП «Сколівське лісове господарство» та завантажено його 12.08.2022 на майданчик «ДЗО».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-12 10:19:39

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD-UA-2022-07-29-001316-a, яка проводилась відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

У відповідності до частини третьої статті 40 Закону Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
Крім того, за вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином Замовником виконано вимогу частини третьої статті 40 Закону та яким чином підтверджено учасником (ДП «Сколівське лісове господарство») відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.

2. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем ДП «Сколівське лісове господарство» вимог частини шостої статті 17 Закону.

Крім того просимо на дати інформацію чи укладено договір з переможцем закупівлі ДП «Сколівське лісове господарство». У разі укладання договору, пояснити причину його не опублікування.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-12 11:17:47

пояснення

На Ваші зауваження в результаті проведеного моніторингу закупівлі (ідентифікатор
UA-2022-07-29-001316-a,) повідомляємо наступне:
Кількісну потребу у товарі визначено відповідно до очікуваної потреби на основі:
- клопотань керівників закладів освіти та культури про потребу у придбанні паливної деревини для їхнього закладу, а саме:

Назва закладів К-сть (м3)
НВК «В. Стинавський ЗНЗ І-ІІ ст. – ДНЗ» 165
НВК «Любинцівський ЗНЗ І-ІІІ ст. – ДНЗ» 165
НВК "Середня ЗОШ-гімназія" ім. М. Шашкевича с. Дуліби 165
Воледовголуцька ПШ 20
с. Конюхів НД 5
с. В. Стинава НД 5
с. В. Довголуцька НД 5
с. Колодниця НД 5
с. Монастирець НД 5
с. Н. Стинава НД 5
545
- на основі аналізу фактичного використання паливної деревини у аналогічному
періоді минулого 2021 року,
- з врахуванням розміру бюджетного призначення для цього товару (становить 900000,00 грн.)
Якісні характеристики закупівлі визначено з врахуванням вимог ГОСТ 3243-88 «Дрова паливні» і ТУУ 56.196.-95 «Дрова технологічні». З врахуванням виду опалювальних споруд які є в установах та з метою досягнення необхідного температурного режиму з мінімальними затратами палива, вирішено що це має бути деревина із твердолистяних порід у вигляді відрізків колод, полін («метровки»). Не допускається: поверхнева трухлява гниль, наявність сторонніх матеріалів: пластмаси, гнила деревина, мінеральні домішки, металеві включення, будівельні відходи та сміття.
Очікувана вартість обрахована відповідно до даних про ціну товару отриманих у телефонному режимі від постачальників у відповідь на надані нами запити від 25.05.2022 року №280, №281, №282, на цінові пропозиції від ФОП Пелешко С.Я., «Дрова Львів».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Грабовецько-Дулібівської сільської ради у розділі «відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму…держзакупівлі… за посиланням http://grabovecka.gromada.org.ua.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо вжиття заходів спрямованих на усунення порушень виявлених при моніторингу закупівлі (UA-2022-07-29-001316-a ) «дрова для опалення приміщень закладів освіти та культури Грабовецько-Дулібівської сільської ради)» повідомляємо наступне: для недопущення подібного в подальшій роботі будуть вжиті заходи з підвищення рівня кваліфікації шляхом самонавчання та по можливості проходження навчання для підвищення кваліфікації в спеціалістів з професійної підготовки в даному напрямі.

2022-08-25 15:34:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Сколівське лісове господарство
#00992473
Переможець 879 630,00
UAH з ПДВ
29 липня 2022 11:32

Документи

29 липня 2022 11:32
Електронний підпис
29 липня 2022 11:18
протокол 10.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2022 11:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Сколівське лісове господарство
#00992473
879 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2022 11:32
Електронний підпис
29 липня 2022 11:18
протокол 10.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 15:58
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 16:45
File.PDF зміни до договору
15 серпня 2022 16:44
Електронний підпис укладений
15 серпня 2022 14:41
протокол.pdf зміни до договору
15 серпня 2022 13:50
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 12:41
101.PDF укладений
12 серпня 2022 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 879 630,00
UAH (в тому числі ПДВ 146 605,00 UAH)