Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту виробничих приміщень будівлі Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ «Укрпошта» за адресою: 03035, м. Київ, вул. Геогрія Кірпи, 2.
Очікувана вартість
3 160 000,00 UAH
UA-2022-07-28-005950-a 7a14a7b5d3b645a7ba72c4e06e35fa76
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлушков Валерій Віталійович

380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИРЕКЦІЯ ОБРОБЛЕННЯ ТА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПОШТИ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГЕОРГІЯ КІРПИ, будинок 2
Контактна особа: Павлушков Валерій Віталійович
380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2022 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2022 17:00
Початок аукціону: 09 серпня 2022 14:58
Очікувана вартість: 3 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 5 документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 03035, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в документації. Розмір банківської гарантії забезпечення виконання Договору становить 5 % (п’ять відсотків) ціни Договору. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Детальна інформація зазначена в п. 5 розділу V документації спрощеної закупівлі та у проекті договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту виробничих приміщень будівлі Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ «Укрпошта» за адресою: 03035, м. Київ, вул. Геогрія Кірпи, 2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 5 % (п’ять відсотків) загальної вартості Послуг (п. 3.1. проекту Договору) на підставі рахунку-фактури Виконавця, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Договору. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: ДИРЕКЦІЯ ОБРОБЛЕННЯ ТА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПОШТИ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Місцезнаходження Закупівельника: 03035, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна (100%). Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Аванс 5 Банківські 5
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 10 % (десять відсотків) загальної вартості Послуг (п. 3.1. проекту Договору) на підставі рахунку-фактури Виконавця, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Договору, але не раніше дати початку надання Послуг Виконавцем. Аванс 10 Банківські 10
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 15 % (п'ятнадцять відсотків) загальної вартості Послуг (п. 3.1. проекту Договору) на підставі рахунку-фактури Виконавця, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Договору, але не раніше дати початку надання Послуг Виконавцем. Аванс 15 Банківські 15
Надання послуг Остаточний розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту виконаних робіт (наданих послуг) форми КБ-2в та довідки форми КБ-3 на підставі рахунку-фактури Виконавця, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 5 документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 03035, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в документації. Розмір банківської гарантії забезпечення виконання Договору становить 5 % (п’ять відсотків) ціни Договору. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Детальна інформація зазначена в п. 5 розділу V документації спрощеної закупівлі та у проекті договору.
28 липня 2022 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2022 18:14
Вимоги до предмета закупівлі.docx.zip
28 липня 2022 18:14
Проект договору.docx.zip

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-28-005950-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42029949
Дата подання: 11 серпня 2022 06:54
Невідповідність
* Примітка: довідка повинна містити інформацію про наявність щонайменше наступного персоналу (працівників) у учасника, а саме:
- інженер (в галузі будівництва)
- фахівець з електромонтажних робіт;
- фахівець з сантехнічних робіт;
- газоелектрозварювальник;
- будівельні робітники (не менше двох)

відсутній - інженер в галузі будівництва


Не надано кошторисну документації в пропозиції
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2022 10:25
Доброго дня! Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції зазначено у Додатку 1 до документації спрощеної закупівлі (вимоги до предмету закупівлі) (надалі – Документація). Документацією не передбачено надання кошторисної документації у складі пропозиції Учасника. Порядок надання кошторисної документації для переможця закупівлі визначений п.1 Додатку 4 до документації. Пунктом 1 Додатку 1 до документації вимагалося надання учасниками у складі пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно додатку 1.1 до документації. Пунктом 2.1 Додатку 1.1 документації передбачено надання довідки довільної форми або за формою наведеною у документації про наявність персоналу (працівників) відповідної кваліфікації (професії) для виконання умов договору про закупівлю, враховуючи характер послуг з поточного ремонту, які мають необхідні знання та досвід (в тому числі: інженер (в галузі будівництва), фахівець з електромонтажних робіт, фахівець з сантехнічних робіт, газоелектрозварювальник, будівельні робітники), із зазначенням у такій довідці інформації про посаду, форми працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом або цивільно-правовим договором), кількості осіб, яких учасник збирається використовувати при виконанні договору. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" (надалі – переможець) у складі пропозиції надано документ (файл «3 Довідка працівники.pdf») про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі у вищезазначеному документі передбачено залучення для надання послуг інженера-кошторисника. Відповідно до Класифікатору професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 р. №327, Інженер з проектно-кошторисної роботи відноситься до групи 2142.2 Інженери в галузі цивільного будівництва. Таким чином Переможець відповідає вимогам, визначеним у Документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2022 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" 2 690 000,00
UAH з ПДВ
2 099 990,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП" 3 150 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ 2 720 537,95
UAH з ПДВ
2 387 999,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 2 888 087,60
UAH з ПДВ
2 856 487,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АБСОЛЮТНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" 2 947 561,08
UAH з ПДВ
2 872 286,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 серпня 2022 22:08
Електронний підпис
14 серпня 2022 22:07
Електронний підпис
14 серпня 2022 22:07
7 Витяг_ПДВ.pdf.p7s
14 серпня 2022 22:07
6.1 Квитанція.PDF.p7s
14 серпня 2022 22:07
6 Фін_звіт.PDF.p7s
14 серпня 2022 22:07
5 Протокол ЗЗУ 12.08.22.pdf.p7s
14 серпня 2022 22:07
2 Статут.pdf.p7s
14 серпня 2022 22:07
1 Витяг ЄДР 11.08.22.pdf.p7s
14 серпня 2022 21:25
7 Витяг_ПДВ.pdf
14 серпня 2022 21:25
6.1 Квитанція.PDF
14 серпня 2022 21:25
6 Фін_звіт.PDF
14 серпня 2022 21:25
5 Протокол ЗЗУ 12.08.22.pdf
14 серпня 2022 21:25
2 Статут.pdf
14 серпня 2022 21:25
1 Витяг ЄДР 11.08.22.pdf
08 серпня 2022 16:44
Електронний підпис
08 серпня 2022 16:43
7 Стаття 17.pdf.p7s
08 серпня 2022 16:43
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
08 серпня 2022 16:43
6 Проект договору.pdf.p7s
08 серпня 2022 16:43
3 Довідка працівники.pdf.p7s
08 серпня 2022 16:43
Статут (1).pdf.p7s
08 серпня 2022 16:39
5 Додаток до Тех.специф.pdf
08 серпня 2022 16:39
Витяг з ЄДР.pdf
08 серпня 2022 16:39
7 Стаття 17.pdf
08 серпня 2022 16:39
3 Довідка працівники.pdf
08 серпня 2022 16:39
Статут (1).pdf
08 серпня 2022 16:39
6 Проект договору.pdf

Публічні документи

08 серпня 2022 09:34
Електронний підпис
07 серпня 2022 11:35
Електронний підпис
07 серпня 2022 11:33
Електронний підпис
07 серпня 2022 11:32
Електронний підпис
07 серпня 2022 11:31
АВК.rar.p7s
07 серпня 2022 11:31
Цінова.pdf.p7s
07 серпня 2022 11:31
Протокол.pdf.p7s
07 серпня 2022 11:31
Уставні ЕСГ.rar.p7s
07 серпня 2022 11:31
АКТ ОБСТЕЖЕННЯ.pdf.p7s
07 серпня 2022 11:31
Проект договору.pdf.p7s
07 серпня 2022 11:30
АКТ ОБСТЕЖЕННЯ.pdf
07 серпня 2022 11:30
Цінова.pdf
07 серпня 2022 11:30
2.1. Довідка працівники.pdf
07 серпня 2022 11:30
АВК.rar
07 серпня 2022 11:30
Протокол.pdf
07 серпня 2022 11:30
Уставні ЕСГ.rar
07 серпня 2022 11:30
Проект договору.pdf

Публічні документи

08 серпня 2022 14:17
Електронний підпис
08 серпня 2022 14:03
Кошторис.pdf
08 серпня 2022 14:03
Довідка щодо санкцій.pdf
08 серпня 2022 14:03
Декларація.pdf
08 серпня 2022 14:03
Наказ.pdf
08 серпня 2022 14:03
Довідка по Ст.17.pdf
08 серпня 2022 14:03
1.Пропозиція.pdf
08 серпня 2022 14:03
Аналогічні договори.rar
08 серпня 2022 14:03
Scan_інженер_кошторис.jpg
08 серпня 2022 14:03
Довідка про договір.pdf
08 серпня 2022 14:03
68.imd
08 серпня 2022 14:03
Ліцензія_оригінал.pdf

Публічні документи

08 серпня 2022 01:02
Електронний підпис
08 серпня 2022 01:01
5. Витяг ПДВ 01.06.2021.pdf
08 серпня 2022 01:01
11. Кошторис.pdf
08 серпня 2022 01:01
10. Дефектний акт.pdf.p7s
08 серпня 2022 01:01
1.1.Відгук Кольцова.pdf
08 серпня 2022 01:01
10. Дефектний акт.pdf
08 серпня 2022 01:01
1.imd
08 серпня 2022 01:01
9.Наказ на директора.pdf
08 серпня 2022 01:01
6. Декларація ТК 11.02.22.pdf
08 серпня 2022 01:01
11. Кошторис.pdf.p7s

Публічні документи

04 серпня 2022 16:07
Електронний підпис
04 серпня 2022 16:07
9. Проект договору.pdf
04 серпня 2022 16:07
10-1. Ел. модель_1.imd
04 серпня 2022 16:07
10. Кошторис_УКРПОШТА.pdf.p7s
04 серпня 2022 16:07
7. Декларація МТБ_АБР.pdf
04 серпня 2022 16:07
10. Кошторис_УКРПОШТА.pdf
04 серпня 2022 16:07
3. Статут та опис_АБР.pdf
04 серпня 2022 16:07
9. Проект договору.pdf.p7s
04 серпня 2022 16:07
7. Декларація МТБ_АБР.pdf.p7s
04 серпня 2022 16:07
3. Статут та опис_АБР.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ МЕГА-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АБСОЛЮТНІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"
#37414959
Переможець 2 099 990,60
UAH з ПДВ
10 серпня 2022 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2022 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"
#37414959
2 099 990,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 12:38
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 16:11
2. ДУ 2 до Дог. № 230822_30_41.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 16:11
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2022 12:57
4. ДУ 1 до Дог. № 230822_30_41.pdf зміни до договору
09 листопада 2022 12:56
Електронний підпис укладений
23 серпня 2022 17:59
2. Банк. гарант.pdf укладений
23 серпня 2022 17:59
1. Дог. 230822_30_41.pdf укладений
23 серпня 2022 17:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг. Сума, яка визначена в договорі про закупівлю не збільшується.
Номер договору про закупівлю: 230822-30/41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг та строку дії договору до 30.12.2022 р.. Сума, яка визначена в договорі про закупівлю не збільшується.
Номер договору про закупівлю: 230822-30/41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2022 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 128 617,08
UAH