Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прочищення зливоприймальної каналізації вулиць міста Ужгород (ДК 021:2015 - 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів)
Очікувана вартість
4 012 400,00 UAH
UA-2022-07-28-004811-a d0b2d8951fb046fbb174c93d309c7ae0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина МАЛЕТА

+380312613241 vz3.dmi.umr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Ірина МАЛЕТА
+380312613241
vz3.dmi.umr@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2022 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 4 012 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 062,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Спрощена закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами від 24.06.2022року) та Закону України «Про публічні закупівлі». Кількість послуг: 1 послуга, детально визначено у відповідності до Дефектного акту.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прочищення зливоприймальної каналізації вулиць міста Ужгород (ДК 021:2015 - 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2022
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2022 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2022 16:26
Оголошення прочистка зливової каналізації .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" 3 341 730,00
UAH з ПДВ
3 341 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2022 17:08
Електронний підпис
05 серпня 2022 17:08
7. Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 серпня 2022 17:08
Реєстр.pdf.p7s
05 серпня 2022 17:08
3. Статут з описом.pdf.p7s
05 серпня 2022 17:08
5.1.5 Акти до ДОГ. №236.pdf.p7s
05 серпня 2022 17:08
5.1.6 Відгуки.pdf.p7s
05 серпня 2022 17:08
5.5 Дозволи.pdf.p7s
05 серпня 2022 17:08
5.1.2 Договір №321.pdf.p7s
05 серпня 2022 17:08
5.3 Працівники.pdf.p7s
05 серпня 2022 16:51
7. Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2022 16:51
Реєстр.pdf
05 серпня 2022 16:51
3. Статут з описом.pdf
05 серпня 2022 16:51
5.5 Дозволи.pdf
05 серпня 2022 16:51
5.1.2 Договір №321.pdf
05 серпня 2022 16:51
5.1.5 Акти до ДОГ. №236.pdf
05 серпня 2022 16:51
5.1.1 Довідка про досвід.pdf
05 серпня 2022 16:51
5.3 Працівники.pdf
05 серпня 2022 16:51
5.1.3 Акти к Договору №321.pdf
05 серпня 2022 16:51
5.1.6 Відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"
#31575976
Переможець 3 341 730,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2022 15:14

Документи

11 серпня 2022 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2022 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"
#31575976
3 341 730,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2022 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 11:13
ДУ 2 від 25.11.2022 до Д-ру 22-05-1217442 від 22.08.2022.pdf укладений
29 листопада 2022 11:11
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 08:45
ДУ 1 від 21.11.2022 до ДП 22-05-1217442 від 22.08.2022.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 08:44
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 14:31
Др_22-05_1217442.pdf укладений
22 серпня 2022 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; враховуючи об'єктивні обставини, що спричинили таке продовження. На підставі підпункту 3 пункту 1.4 Договору №22-05/1217442 від 22.08.2022 року та у зв’язку із виникненням обставин непереборної сили, пов’язаних з військовою агресією російської федерації, Сторони домовились п. 5.1. Договору №22-05/1217442 від 22.08.2022 року викласти у наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: до 31.12.2022 року.»
Номер договору про закупівлю: 22-05/1217442
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2022 — 30 листопада 2022
Сума оплати за договором: 472 551,00
UAH
Причини розірвання договору: У зв’язку із зменшенням бюджетних призначень на 2022 рік, згідно рішення сесії Ужгородської міської ради № 1001 від 21.11.2022 року, на підставі підпункту 1 пункту 1.4 Договору №22-05/1217442 від 22.08.2022 року Сторони дійшли згоди про розірвання Договору шляхом внесення змін та доповнень до п. 3.1., п. 3.3, п. 12.1., які викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 472 551,00 грн (Чотириста сімдесят дві тисячі п’ятсот п'ятдесят одна грн 00 коп.).»