Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшет
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2022-07-27-007651-a 0df5568e746d4542a57bf80ea3a72f08
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старушко Олена Броніславівна

+380975080830 elena1980e@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарний відділ Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44651720
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., Баранівка, Соборна,20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380975080830
elena1980e@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2022 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2022 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2022 16:40
Початок аукціону: 08 серпня 2022 15:51
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Старченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2022
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться в безготівковій формі у національній валюті України шляхом перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцять) календарних днів з дати отримання Товару, за умови бюджетного фінансування Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2022 16:39
Електронний підпис
27 липня 2022 16:35
Додаток 4(1).docx
27 липня 2022 16:35
Додаток 3.docx
27 липня 2022 16:35
Додаток 2.docx
27 липня 2022 16:35
Додаток 1.docx
27 липня 2022 16:35
ОГОЛОШЕННЯ оновл.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення ТЗ
Дата подання: 01 серпня 2022 18:33
Дата відповіді: 02 серпня 2022 15:12
Шановний замовник, в котегорії планшетів вартістю до 10 тис. грн. відсутні порти USB, проте є порти microUSB. Прошу внести відповідні зміни в тех. документацію. І підкажіть, зазанчено що матеріал корпусу має бути пластик або еквівалент, під еквівалентом Ви що підразуміваєте? Метал?
Відповідь: Шановний учасник, типи microUSB, miniUSB, USB typeC - все це є частковими різновидами загального типу інтерфейсу USB, тому нема потреби вносити зміни у тех. документацію.
Пластик або еквівалент пластику - означає, що корпус не має бути металевим.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2022 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСАНАРА" 238 161,60
UAH з ПДВ
232 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНВІ-КОМ" 259 905,60
UAH з ПДВ
232 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСМ ЮА" 248 016,00
UAH з ПДВ
248 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 253 920,00
UAH з ПДВ
253 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" 257 000,00
UAH з ПДВ
257 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2022 16:07
Електронний підпис
04 серпня 2022 22:33
Електронний підпис
04 серпня 2022 22:32
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2022 22:32
Наказ.pdf
04 серпня 2022 22:32
Паспорт та ІПН.pdf
04 серпня 2022 22:32
Виписка.pdf
04 серпня 2022 22:32
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2022 22:32
Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2022 22:32
Опис.pdf
04 серпня 2022 22:32
Протокол.pdf
04 серпня 2022 22:32
Статут.pdf
04 серпня 2022 22:32
Витяг.pdf

Публічні документи

03 серпня 2022 11:29
Електронний підпис
03 серпня 2022 11:29
6. Пропозиція Д 3.pdf.p7s
03 серпня 2022 11:26
6. Пропозиція Д 3.pdf

Публічні документи

04 серпня 2022 20:19
Електронний підпис
04 серпня 2022 20:18
цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2022 20:18
довідка щодо Статуту.pdf
04 серпня 2022 20:18
Додаток 4(1).pdf
04 серпня 2022 20:18
виписка копія.pdf
04 серпня 2022 20:18
контактні дані.pdf
04 серпня 2022 20:18
паспорт+код копія.pdf
04 серпня 2022 20:18
витяг єд податок копія.pdf
04 серпня 2022 20:18
Bитяг 25.08 копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАНАРА"

ТОВ "АНВІ-КОМ"

ТОВ "КСМ ЮА"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАНАРА"
#44319152
Переможець 232 500,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2022 14:47

Документи

09 серпня 2022 14:47
Електронний підпис
09 серпня 2022 14:45
прот59.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2022 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАНАРА"
#44319152
232 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2022 14:47
Електронний підпис
09 серпня 2022 14:45
прот59.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 16:22
Електронний підпис укладений
25 серпня 2022 09:59
ду 3 до 123.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 09:53
Електронний підпис укладений
23 серпня 2022 11:25
ду 2 до 123.pdf зміни до договору
23 серпня 2022 11:23
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 15:12
ду 1 планшет.pdf зміни до договору
22 серпня 2022 15:11
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 13:55
Договір 123.pdf укладений
22 серпня 2022 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 4.1 Розділу 4 у такій редакції: «4.1. Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар в рамках проєкту «Надзвичайне реагування на підтримку дітей, постраждалих від збройних конфліктів, шляхом грошових переказів територіальним громадам, які включені до Ініціативи «Громади, дружні до дітей та молоді» для підтримки нагальних потреб сімей з дітьми», який реалізується Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні разом з Асоціацією міст України (цільова пожертва) згідно договору №30 від 11.07.2022 року, шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 15 (п’ятнадцять) банківський днів з дня підписання видаткової накладної Постачальником.»
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися за взаємною згодою продовжити строк дії Договору та викласти п.9.1 Договору в новій редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 21 листопада 2022 року, а саме на період дії воєнного стану (Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, та від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ), УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №341/2022 від 17 травня 2022року, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 22.05.2022 № 2263-ІХ, Указ Президента України № 573/2022 від 12 серпня 2022 року “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”), у разі продовження воєнного стану дія договору автоматично продовжується на період на який продовжено воєнний стан також Сторони домовилися за взаємною згодою продовжити строк поставки товару до 02 вересня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток №1 (Специфікація до договору) до договору №123 від 22.08.2022 року в частині ціна з ПДВ, грн, сума з ПДВ, грн у зв'язку з виявленою технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 232 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 750,00 UAH)