Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт відділення реабілітації поліклінічного відділення №1 комунального некомерційного підприємства "Поліклінічне об"єднання" Кропивницької міської ради" за адресою: вул. Габдрахманова, 5 м.Кропивницький)
Очікувана вартість
5 750 552,00 UAH
UA-2022-07-27-007064-a 707d228771744e179279b8df1b3a46d4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грозна Тетяна Семенівна

+380522332050 kzpo@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради»
Код ЄДРПОУ: 36421504
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5
Контактна особа: Грозна Тетяна Семенівна
+380522332050
kzpo@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2022 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2022 10:00
Початок аукціону: 05 серпня 2022 12:47
Очікувана вартість: 5 750 552,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 752,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 25009, Кіровоградська область м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.Всі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:: до 31 грудня 2022 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт відділення реабілітації поліклінічного відділення №1 комунального некомерційного підприємства "Поліклінічне об"єднання" Кропивницької міської ради" за адресою: вул. Габдрахманова, 5 м.Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5,поліклінічне відділення № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник зобов’язаний забезпечувати фінансування робіт в обсязі, передбаченому даним Договором. Оплата за виконані роботи за формами КБ-2в, КБ-3) проводиться шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника. Оплата може здійснюватися частинами: в такому випадку оплачуються фактично виконані Підрядником частини робіт за даним договором. Остаточний розрахунок з підрядником здійснюється після повного фактичного завершення робіт Підрядником. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2022 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2022 12:02
Перелік змін.docx
01 серпня 2022 12:02
Оголошення зміни2.docx
29 липня 2022 14:00
Перелік змін.docx
27 липня 2022 16:03
ДОГОВІР.doc
01 серпня 2022 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2022 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2022 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2022 12:02
Перелік змін.docx
01 серпня 2022 12:02
Оголошення зміни2.docx
29 липня 2022 14:00
Оголошення зміни.docx
27 липня 2022 16:08
Оголошення.docx
27 липня 2022 16:03
Оголошення.docx
29 липня 2022 14:00
Перелік змін.docx
27 липня 2022 16:03
ДОГОВІР.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2022 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс 5 242 952,86
UAH з ПДВ
5 242 952,86
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 5 577 549,60
UAH з ПДВ
5 577 549,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2022 16:29
Електронний підпис
03 серпня 2022 16:27
51.imd
03 серпня 2022 16:27
_27. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2022 09:38
Електронний підпис
04 серпня 2022 09:37
16. Підтвердження АВК-5.pdf
04 серпня 2022 09:37
32. Опис до Статуту.pdf
04 серпня 2022 09:37
33. Копія Витягу з ПДВ.pdf
04 серпня 2022 09:37
10. Довідка ст.236.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кіровоградський будівельний альянс

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс
#33878089
Переможець 5 242 952,86
UAH з ПДВ
08 серпня 2022 09:07

Документи

08 серпня 2022 09:07
Електронний підпис
08 серпня 2022 09:06
Прот ПЕР 0808.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2022 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кіровоградський будівельний альянс
#33878089
5 242 952,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2022 09:07
Електронний підпис
08 серпня 2022 09:06
Прот ПЕР 0808.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:47
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 15:26
Дод уг4.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:25
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 11:45
Дод уг3.pdf зміни до договору
11 листопада 2022 11:44
Електронний підпис укладений
22 вересня 2022 10:35
Дод уг2.pdf зміни до договору
22 вересня 2022 10:34
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 12:44
Договір09082022.pdf зміни до договору
09 серпня 2022 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт за даним Договором, у зв’язку з чим викласти п. 7.1. в новій редакції: 7.1. Загальний термін виконання робіт, передбачених договором – до 11.11.2022 року. Термін виконання може бути подовжено за згодою сторін.
Номер договору про закупівлю: 24/3210-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити строк виконання робіт за даним Договором, у зв’язку з чим викласти п. 7.1. в новій редакції: Загальний термін виконання робіт, передбачених договором – до 23.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 24/3210-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.1. п.5. ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди зменшити на 777035,21 грн.загальну вартість робіт .Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, відповідно до пропозиції учасника на момент укладання даного договору становить 4465917,65 грн., в т. ч ПДВ 332506,44 грн..
Номер договору про закупівлю: 24/3210-3132
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 465 917,65
UAH (в тому числі ПДВ 332 506,44 UAH)