Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
code NK 024:2019 "Classifier of medical devices" 40642 - SPECT system, rotating detector head
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Шевчук Костянтин Ігорович +380380380382 HOODKKT2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Khmelnytsky Regional Oncology Center |
National ID: | 01981224 |
Contact point: |
+380382654156 HOODKKT2016@gmail.com |
Additional contacts: |
Kostyantyn Ihorovych Shevchuk +380380380382 HOODKKT2016@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2022 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 12 вересня 2022 13:29 |
Очікувана вартість: | 45 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 227 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 27 липня 2022 14:44 |
Enquiries until: | 24 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 вересня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 45 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 227 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому п. 1.4. цього Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 робочих днів після поставки | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2022 11:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2022 11:55 |
таблиця змiн.doc | |
26 серпня 2022 11:55 |
4.2. Додаток_2.docx | |
26 серпня 2022 11:55 |
4.1. Додаток 1.docx | |
26 серпня 2022 11:55 |
4._ЗТД.doc | |
27 липня 2022 14:44 |
4.2. Додаток_2.docx | |
27 липня 2022 14:44 |
4.1. Додаток 1.docx | |
27 липня 2022 14:44 |
4._ТД.doc |
26 серпня 2022 11:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 серпня 2022 11:55 |
таблиця змiн.doc
|
|||
26 серпня 2022 11:55 |
4.2. Додаток_2.docx
|
|||
26 серпня 2022 11:55 |
4.1. Додаток 1.docx
|
|||
26 серпня 2022 11:55 |
4._ЗТД.doc
|
|||
27 липня 2022 14:44 |
4.2. Додаток_2.docx
|
|||
27 липня 2022 14:44 |
4.1. Додаток 1.docx
|
|||
27 липня 2022 14:44 |
4._ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п. 6 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно ч. 1 ст. 41 Закону, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Під час розробки тендерної документації, у тому числі Додатку №2 (проект договору), замовником дотримано усіх норм чинного законодавства України.
Поряд з цим, повідомляємо Вас, що Указом Президента України № 64/2022 запроваджено воєнний стан з 24.02.2022 року. В подальшому його було продовжено до 23.08.2022 року (ЗУ «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 22.05.2022 № 2263-ІХ).
Враховуючи триваючий режим воєнного стану та його правові особливості, а також нестабільну ситуацію в країні, яка має тенденцію до різких змін, Замовником встановлено умови тендерної документації таким чином, щоб максимально сприяти участі широкого кола учасників та провести закупівлю з дотриманням принципів недискримінації, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Під час розробки тендерної документації на закупівлю товару: «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 40642 – Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором)» Замовником було враховано ситуацію, що склалася внаслідок військової агресії проти нашої країни.
Підсумовуючи все вищезазначене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-02-000008 ● 30b171a7f57841b68309bc8cabe1f6ce
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 січня 2023 13:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2022 № 320
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
12 UA-2022-07-27-005412-a 27.07.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-04 11:46:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-27-005412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-05 13:56:21
Пояснення
КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2023-01-04 11:46:48 та повідомляє наступне.
І. При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 40642 – Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором)» було залучено відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання медичного обладнання, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Окрім того Замовником моніторився ринок закупівлі медичного обладнення та бралися до уваги відкриті данні оприлюднені на різних сайтах.
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі наявної потреби закладу в медичному обладнані та технічного завданні (копії документів додаються).
КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі, відповідають лише продукції одного виробника також передбачено що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. За результатами ринкових консультацій, ми отримали письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників (копії додаються).
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро)
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 15.10.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 15.10.2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 40642 – Система ОФЕКТ, з ротаційним детектором)». КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів.
Принагідно повідомляємо, що на офіційному сайті КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за посиланням: http://hood.net.ua/departments/radioizotopnoi-diagnostiki/ наявна інформація про очікувану вартість, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01981224 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ УМТ+ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 вересня 2022 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА |
45 460 000,00
UAH з ПДВ
|
45 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УМТ+ |
45 500 000,00
UAH з ПДВ
|
45 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА #36519759 |
Переможець |
45 460 000,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2022 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2022 10:26
|
Доп. угода -1 (4).pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 10:09
|
Договір | укладений |
23 вересня 2022 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |