Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2022-07-27-004996-a ● ff06f48aca3c45e583023eda7980ee17
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Вебсайт: | http://prco.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Контактна особа: |
Рукомеда Тетяна Миколаївна +380432560639 goldsystem.market@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2022 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2022 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо iншe нe вcтaновлeно вимогaми тeндeрної докумeнтaцiї. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2022
ДК 021:2015: 31121100-1 — Дизель-генераторні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому Договором, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 календарних днів після поставки. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо iншe нe вcтaновлeно вимогaми тeндeрної докумeнтaцiї. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2022 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2022 12:06 |
таблиця змiн вiд 12.08.2022 року.doc | |
12 серпня 2022 12:06 |
ЗТД ДГУ.doc | |
12 серпня 2022 12:06 |
Змінений додаток додаток 2.doc | |
12 серпня 2022 12:06 |
Змінене оголошення про вiдкритi торги.docx | |
27 липня 2022 14:23 |
Додаток 3.docx | |
27 липня 2022 14:23 |
Додаток 1 .docx |
12 серпня 2022 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 серпня 2022 12:06 |
таблиця змiн вiд 12.08.2022 року.doc
|
|||
12 серпня 2022 12:06 |
ЗТД ДГУ.doc
|
|||
12 серпня 2022 12:06 |
Змінений додаток додаток 2.doc
|
|||
12 серпня 2022 12:06 |
Змінене оголошення про вiдкритi торги.docx
|
|||
27 липня 2022 14:23 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 липня 2022 14:23 |
Додаток 1 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно технічних вимог
Дата подання: 29 липня 2022 13:43
Дата відповіді: 03 серпня 2022 09:30
Доброго дня!
Шановний Замовнику, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме, прибрати вимогу стосовно необхідності надання у складі тендерної пропозиції "7. Надати завірену належним чином копію протоколу випробування від виробника ДГУ з вказаними даними (допускається мовою виробника):
- модель та серійний номер ДГУ;
- модель та серійний номер двигуна ДГУ;
- модель та серійний номер генератора (альтернатора) ДГУ;"
Дані вимоги не можуть бути виконані жодним із учасників окрім того хто знав про вихід даної закупівлі.
Просимо прибрати дискримінуючі інших учасників вимоги і не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанову №169.
В період військового стану закупівлі мають проходити правомірно та відповідати умовам данних нормативно-правових актів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 7 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Надати завірену належним чином копію протоколу випробування від виробника ДГУ з вказаними даними (допускається мовою виробника):
- модель та серійний номер ДГУ;
- модель та серійний номер двигуна ДГУ;
- модель та серійний номер генератора (альтернатора) ДГУ;
- показання основних параметрів - частоти, сили струму, вольтаж, потужність при 100% навантаженні.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації щодо надання протоколу випробування від виробника ДГУ з вказаними даними убезпечує від можливої поставки неякісного та неоригінального устаткування. Є вірогідність постачання товару, який є неоригінальним, неякісним, а також, які можуть потрапити на територію України незаконним шляхом, тим самим призвести до незворотних наслідків, що не бажано, адже наша діяльність пов’язана з лікувальним процесом.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Більш того, у поданій Вами вимозі не зазначено жодного нормативно правового акту, який було б порушено вказаною вимогою.
Окрім того, доводимо до Вашого відома, що вказана закупівля не проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».
Закупівля оголошення у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», який є діючим на даний момент.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 7 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Надати завірену належним чином копію протоколу випробування від виробника ДГУ з вказаними даними (допускається мовою виробника):
- модель та серійний номер ДГУ;
- модель та серійний номер двигуна ДГУ;
- модель та серійний номер генератора (альтернатора) ДГУ;
- показання основних параметрів - частоти, сили струму, вольтаж, потужність при 100% навантаженні.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації щодо надання протоколу випробування від виробника ДГУ з вказаними даними убезпечує від можливої поставки неякісного та неоригінального устаткування. Є вірогідність постачання товару, який є неоригінальним, неякісним, а також, які можуть потрапити на територію України незаконним шляхом, тим самим призвести до незворотних наслідків, що не бажано, адже наша діяльність пов’язана з лікувальним процесом.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Більш того, у поданій Вами вимозі не зазначено жодного нормативно правового акту, який було б порушено вказаною вимогою.
Окрім того, доводимо до Вашого відома, що вказана закупівля не проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».
Закупівля оголошення у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», який є діючим на даний момент.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Стосовно технічних характеристик
Дата подання: 29 липня 2022 13:51
Дата відповіді: 03 серпня 2022 09:30
Шановний Замовнику!
Просимо прибрати вимогу стосовно надання "9.5. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.", так як в період військової агресії та військового стану в країні, що введено Наказом Президента України №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" від з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року органи, які мають належний рівень акредитації на видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи тимчасово не видають дані висновки. Введення воєнного стану та військові дії на території держави суттєво ускладнили, а подекуди унеможливили отримання підприємцями ряду дозвільних документів.
Просимо врахувати вище зазначене та внести відповідні зміни.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 9.5. Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Для підтвердження запропонованого технічним вимогам Учасник повинен надати у складі пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації щодо надання копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи убезпечує від можливої поставки неякісного та неоригінального устаткування. Є вірогідність постачання товару, який є неоригінальним, неякісним, а також, які можуть потрапити на територію України незаконним шляхом, тим самим призвести до незворотних наслідків, що не бажано, адже наша діяльність пов’язана з лікувальним процесом.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Щодо Ваших доводів, що на даний час, у зв’язку з дією на території України воєнного стану органи, які мають належний рівень акредитації на видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи тимчасово не видають дані висновки потрібно зазначити наступне.
Відповідно до офіційного сайту Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів починаючи з 13 травня 2022 року Держпродспоживслужбою відновлено прийом заяв на видачу висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Більш того, згідно роз’яснень Держпродспоживслужби суб’єкти господарювання можуть здійснювати господарську діяльність в умовах воєнного стану за декларативним принципом шляхом подання декларації про провадження господарської діяльності до Міністерства економіки України без отримання Висновків. Також, Держпродспоживслужба підтвердила, що строк дії дозвільних документів, у тому числі Висновків, автоматично продовжується на період воєнного стану.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 9.5. Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Для підтвердження запропонованого технічним вимогам Учасник повинен надати у складі пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації щодо надання копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи убезпечує від можливої поставки неякісного та неоригінального устаткування. Є вірогідність постачання товару, який є неоригінальним, неякісним, а також, які можуть потрапити на територію України незаконним шляхом, тим самим призвести до незворотних наслідків, що не бажано, адже наша діяльність пов’язана з лікувальним процесом.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Щодо Ваших доводів, що на даний час, у зв’язку з дією на території України воєнного стану органи, які мають належний рівень акредитації на видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи тимчасово не видають дані висновки потрібно зазначити наступне.
Відповідно до офіційного сайту Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів починаючи з 13 травня 2022 року Держпродспоживслужбою відновлено прийом заяв на видачу висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Більш того, згідно роз’яснень Держпродспоживслужби суб’єкти господарювання можуть здійснювати господарську діяльність в умовах воєнного стану за декларативним принципом шляхом подання декларації про провадження господарської діяльності до Міністерства економіки України без отримання Висновків. Також, Держпродспоживслужба підтвердила, що строк дії дозвільних документів, у тому числі Висновків, автоматично продовжується на період воєнного стану.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-27-004996-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 01 серпня 2022 19:42
строк поставки
Шановний Замовник !
Тендерною документацією вимагається :
«4.4. cтрок поcтaвки товaрiв (нaдaння поcлуг, виконaння робiт) - протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання заявки Замовника, однак не пізніше «30» листопада 2022 року»
Таким чином строк поставки Замовник визначає після завершення тендеру, тобто створює нерівні умови для учасників, дискримінацію та нерівне ставлення до них, призводить до недобросовісної конкуренції, призводить до перевитрат бюджетних коштів, а також уможливлює корупційні дії і зловживання (порушує ст.5 Закону).
Така вимога призводить до можливості використання афілійованими особами терміну поставки товару с особливими умовами для певного учасника і унеможливлює добросовісну конкуренцію.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу а саме «cтрок поcтaвки товaрiв (нaдaння поcлуг, виконaння робiт) - протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання заявки Замовника» і залишити чіткі терміни поставки для всіх учасників однакові: не пізніше «30» листопада 2022 року.
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією вимагається :
«4.4. cтрок поcтaвки товaрiв (нaдaння поcлуг, виконaння робiт) - протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання заявки Замовника, однак не пізніше «30» листопада 2022 року»
Таким чином строк поставки Замовник визначає після завершення тендеру, тобто створює нерівні умови для учасників, дискримінацію та нерівне ставлення до них, призводить до недобросовісної конкуренції, призводить до перевитрат бюджетних коштів, а також уможливлює корупційні дії і зловживання (порушує ст.5 Закону).
Така вимога призводить до можливості використання афілійованими особами терміну поставки товару с особливими умовами для певного учасника і унеможливлює добросовісну конкуренцію.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу а саме «cтрок поcтaвки товaрiв (нaдaння поcлуг, виконaння робiт) - протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання заявки Замовника» і залишити чіткі терміни поставки для всіх учасників однакові: не пізніше «30» листопада 2022 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2022 09:30
Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимога постачання товару протягом 5 робочих днів з дати отримання заявки є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 3. Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Надати підтвердження, а саме лист-гарантію, що на момент проведення тендерної закупівлі ДГУ є в наявності на складі в Україні та готовності до поставки ДГУ з АВР протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Договору.
Більш того, згідно пункту 3.2.. Розділу ІІІ «СТРОК, ТЕРМІНИ, УМОВИ ОПЛАТИ І ПОСТАВКИ ТОВАРУ»3.2. Строк поставки товару: протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання заявки Замовника, однак не пізніше «30» листопада 2022 року.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Умова поставки товару протягом 5 робочих днів з дати отримання заявки Замовника, зумовлена необхідністю якомога швидшого введення в експлуатацію зазначеного обладнання з метою підтримання безперебійного лікувального процесу.
Закінчення умови «однак не пізніше «30» листопада 2022 року» зумовлена тим, що згідно умов договору оплата здійснюється протягом 30 календарних днів після поставки, тому з метою забезпечення належного виконання договору в рамках фінансового року було сформовано відповідну умову поставки товару
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимога постачання товару протягом 5 робочих днів з дати отримання заявки є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 3. Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Надати підтвердження, а саме лист-гарантію, що на момент проведення тендерної закупівлі ДГУ є в наявності на складі в Україні та готовності до поставки ДГУ з АВР протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Договору.
Більш того, згідно пункту 3.2.. Розділу ІІІ «СТРОК, ТЕРМІНИ, УМОВИ ОПЛАТИ І ПОСТАВКИ ТОВАРУ»3.2. Строк поставки товару: протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання заявки Замовника, однак не пізніше «30» листопада 2022 року.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Умова поставки товару протягом 5 робочих днів з дати отримання заявки Замовника, зумовлена необхідністю якомога швидшого введення в експлуатацію зазначеного обладнання з метою підтримання безперебійного лікувального процесу.
Закінчення умови «однак не пізніше «30» листопада 2022 року» зумовлена тим, що згідно умов договору оплата здійснюється протягом 30 календарних днів після поставки, тому з метою забезпечення належного виконання договору в рамках фінансового року було сформовано відповідну умову поставки товару
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Номер вимоги: UA-2022-07-27-004996-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 01 серпня 2022 19:43
об'єм двигуна
Шановний Замовник !
Тендерною документацією вимагається:
Об’єм двигуна - Не менше 11 л.
Яка норма закону чи який норматив чи який стандарт ISO чи які європейські стандарти (які ви так ретельно вимагаєте долучити до пропозиції) або які інші технічні обгрунтування можуть підтвердити що двигун об’ємом більше 11 літрів – буде краще за двигуни з об’ємом меньше ніж 11 літрів (чим вам не підходять двигуни для дизельних генераторів потужністью 275кВА від світових лідерів: наприклад Perkins 1206A-E70TTAG3 з об»ємом 7літрів, FPT (Iveco) N67TE8P з об»ємом 6.7літрів, VOLVO TAD840GE з об»ємом 7.7літрів і т.д.)? Чим двигун Doosan краще ?
Вимагаємо надати технічне обгрунтування з даної вимоги або прибрати таку вимогу що призводить до дискримінації учасників, унеможливлює конкуренцію, і може привести до корупційних дій.
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією вимагається:
Об’єм двигуна - Не менше 11 л.
Яка норма закону чи який норматив чи який стандарт ISO чи які європейські стандарти (які ви так ретельно вимагаєте долучити до пропозиції) або які інші технічні обгрунтування можуть підтвердити що двигун об’ємом більше 11 літрів – буде краще за двигуни з об’ємом меньше ніж 11 літрів (чим вам не підходять двигуни для дизельних генераторів потужністью 275кВА від світових лідерів: наприклад Perkins 1206A-E70TTAG3 з об»ємом 7літрів, FPT (Iveco) N67TE8P з об»ємом 6.7літрів, VOLVO TAD840GE з об»ємом 7.7літрів і т.д.)? Чим двигун Doosan краще ?
Вимагаємо надати технічне обгрунтування з даної вимоги або прибрати таку вимогу що призводить до дискримінації учасників, унеможливлює конкуренцію, і може привести до корупційних дій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2022 09:31
Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначена вимога про те, що тендерною документацією вимагається об’єм двигуна - не менше 11 л. є дискримінаційною та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно Технічних вимог до дизeльної гeнeрaторної уcтaновки «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації встановлені характеристики товару, що закуповуються.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Принагідно наголошуємо, що відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі дизельного генератора з вказаними технічними характеристиками. Скаржник жодним чином не має права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблене виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Окрім того, на нашу думку Скаржник не є виробником продукції, зазначеної в ТД, торгових марок, та не обмежений в закупівлі будь-якої іншої продукції, яка підходить відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що у двигуні з меншим об’ємом немає запасу потужності, для того щоб генераторна установка надавала заявлену номінальну потужність 200 кВт та максимальну 220 кВт, за один прийом.
Більш того вище перераховані моделі двигунів мають максимальну потужність 275 кВа, що недостатньо для генераторної установки з максимальною потужністю 220 кВт .
Також розхід пального у вище перерахованих моделей двигунів при 100 % навантажені розхід пального перевищує у середньому на 10 літрів аналогічні двигуни.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначена вимога про те, що тендерною документацією вимагається об’єм двигуна - не менше 11 л. є дискримінаційною та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно Технічних вимог до дизeльної гeнeрaторної уcтaновки «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації встановлені характеристики товару, що закуповуються.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Принагідно наголошуємо, що відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі дизельного генератора з вказаними технічними характеристиками. Скаржник жодним чином не має права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблене виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Окрім того, на нашу думку Скаржник не є виробником продукції, зазначеної в ТД, торгових марок, та не обмежений в закупівлі будь-якої іншої продукції, яка підходить відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що у двигуні з меншим об’ємом немає запасу потужності, для того щоб генераторна установка надавала заявлену номінальну потужність 200 кВт та максимальну 220 кВт, за один прийом.
Більш того вище перераховані моделі двигунів мають максимальну потужність 275 кВа, що недостатньо для генераторної установки з максимальною потужністю 220 кВт .
Також розхід пального у вище перерахованих моделей двигунів при 100 % навантажені розхід пального перевищує у середньому на 10 літрів аналогічні двигуни.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Номер вимоги: UA-2022-07-27-004996-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 01 серпня 2022 19:45
технічні вимоги
Шановний Замовник !
Тендерною документацією Приймаються до розгляду наступні європейські виробники комплектуючих: - двигуни: Iveco, John Deere, Kohler; Doosan;
При цьому тендерною документацією вимагається параметри двигунів:
Об’єм двигуна - Не менше 11 л.
Система охолодження - Ємність не більше 51 л
Масляна система - Ємніть не більше 23 л
Витрати палива (при 100 % навантаженні) - Не більше 54 л./год.
Витрати палива (при 75 % навантаженні) - Не більше 40,5 л./год.
Витрати палива (при 50 % навантаженні) - Не більше 27,9 л./год.
Двигуни зазначених в тендерній документації виробників двигунів для генераторів потужністю 275кВА не відповідають зазначеним в тендерні документації параметрам двигунів, окрім двигуна Doosan. Законом заборонено проводити Відкриті торги порушуючі принципи закупівель ст.5. та вимоги до технічної специфікації ст23.
Вимагаємо усунути зазначені порушення складання тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією Приймаються до розгляду наступні європейські виробники комплектуючих: - двигуни: Iveco, John Deere, Kohler; Doosan;
При цьому тендерною документацією вимагається параметри двигунів:
Об’єм двигуна - Не менше 11 л.
Система охолодження - Ємність не більше 51 л
Масляна система - Ємніть не більше 23 л
Витрати палива (при 100 % навантаженні) - Не більше 54 л./год.
Витрати палива (при 75 % навантаженні) - Не більше 40,5 л./год.
Витрати палива (при 50 % навантаженні) - Не більше 27,9 л./год.
Двигуни зазначених в тендерній документації виробників двигунів для генераторів потужністю 275кВА не відповідають зазначеним в тендерні документації параметрам двигунів, окрім двигуна Doosan. Законом заборонено проводити Відкриті торги порушуючі принципи закупівель ст.5. та вимоги до технічної специфікації ст23.
Вимагаємо усунути зазначені порушення складання тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2022 09:31
Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимога відносно технічних характеристик є дискримінаційною та ставить потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно Технічних вимог до дизeльної гeнeрaторної уcтaновки «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації встановлені характеристики товару, що закуповуються.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Принагідно наголошуємо, що відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі дизельного генератора з вказаними технічними характеристиками. Скаржник жодним чином не має права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблене виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Окрім того, на нашу думку Скаржник не є виробником продукції, зазначеної в ТД, торгових марок, та не обмежений в закупівлі будь-якої іншої продукції, яка підходить відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що двигун має забезпечити 100% потужність за один прийом тому замовником було вирішено встановити вказані характеристики установки.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 31120000-3 – «Гeнeрaтори» (Дизeльнa гeнeрaторнa уcтaновкa)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимога відносно технічних характеристик є дискримінаційною та ставить потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно Технічних вимог до дизeльної гeнeрaторної уcтaновки «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації встановлені характеристики товару, що закуповуються.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Принагідно наголошуємо, що відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі дизельного генератора з вказаними технічними характеристиками. Скаржник жодним чином не має права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблене виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Окрім того, на нашу думку Скаржник не є виробником продукції, зазначеної в ТД, торгових марок, та не обмежений в закупівлі будь-якої іншої продукції, яка підходить відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що двигун має забезпечити 100% потужність за один прийом тому замовником було вирішено встановити вказані характеристики установки.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Лук'ян Михайло Федорович |
1 422 500,00
UAH з ПДВ
|
1 422 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛО-ІНВЕСТ" |
1 580 004,00
UAH з ПДВ
|
1 580 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РЯБА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА " |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лук'ян Михайло Федорович #2604312359 |
Переможець |
1 422 500,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2022 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2022 16:02
|
підписаний договір | укладений |
08 вересня 2022 15:49
|