Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг, що надаються ТОВ «ГК «Нафтогаз України» (79510000-2 Послуги з приймання телефонних дзвінків)
Очікувана вартість
4 900 000,00 UAH
UA-2022-07-27-003429-a ● 7a0c0fad0dff4f20ab9577531bb95f7c
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» |
Код ЄДРПОУ: | 40121452 |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Оксана Дроненко +380445370564 o.dronenko@gas.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2022 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2022 11:15 |
Очікувана вартість: | 4 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600000 хвилина
Послуги з приймання та обробки вхідних та вихідних дзвінків з інформаційно-консультаційних питань користувачів (споживачів) послуг, що надаються ТОВ «ГК «Нафтогаз України»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Шолуденка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником відповідно до виставленого рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2022 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2022 12:26 |
Додаток 7 Опитувальник (Юридич).xls | |
27 липня 2022 12:26 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз).xlsx | |
27 липня 2022 12:26 |
Документація спрощеної закупівлі (27.07.2022).pdf | |
27 липня 2022 12:26 |
Проект договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 29 липня 2022 14:15
Дата відповіді: 29 липня 2022 15:22
Доброго дня, я єдекілька питань:
1. чи вірно розуміємо, що замовник має в наявності вхідну телефонну лінію та розроблений IVR, а виконавець приймає розподілений потік дзвінків з лінії замовника?
2. чи вірно ми розуміємо, що у білінгу вартість дзвінка повинна вираховуватись відповідно до обмеження 240 секунд? Тобто ми встановлюємо фіксоване обмеження вартості у самому білінгу, або вже у кінці месяця під час підготовки актів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Щодо Вашого запитання пояснюємо наступне: 1. Чи вірно розуміємо, що замовник має в наявності вхідну телефонну лінію та розроблений IVR, а виконавець приймає розподілений потік дзвінків з лінії замовника? - Так, все вірно.///
2. Чи вірно ми розуміємо, що у білінгу вартість дзвінка повинна вираховуватись відповідно до обмеження 240 секунд? Тобто ми встановлюємо фіксоване обмеження вартості у самому білінгу, або вже у кінці месяця під час підготовки актів?
- У разі, якщо середній час обробки дзвінка Виконавцем за звітний період перевищує 4 хв.00сек. (240 сек.), Замовник сплачує лише за середній час обробки дзвінка у 4 хв. 00сек. (240 сек.).
Пояснення на прикладі:
1. Середній час обробки дзвінка Виконавцем за звітний період складає 215 сек. (не перевищує цільовий показник). Оплата буде здійснюватися по фактично виконаному показнику, тобто по 215 сек. за дзвінок.
2. Середній час обробки дзвінка Виконавцем за звітний період складає 255 сек (перевищує цільовий показник). Оплата буде здійснюватися по цільовому показнику, тобто по 240 сек. за дзвінок
Обмеження (при перевищенні цільового показника) встановлюється при підготовці актів за звітний місяць.
2. Чи вірно ми розуміємо, що у білінгу вартість дзвінка повинна вираховуватись відповідно до обмеження 240 секунд? Тобто ми встановлюємо фіксоване обмеження вартості у самому білінгу, або вже у кінці месяця під час підготовки актів?
- У разі, якщо середній час обробки дзвінка Виконавцем за звітний період перевищує 4 хв.00сек. (240 сек.), Замовник сплачує лише за середній час обробки дзвінка у 4 хв. 00сек. (240 сек.).
Пояснення на прикладі:
1. Середній час обробки дзвінка Виконавцем за звітний період складає 215 сек. (не перевищує цільовий показник). Оплата буде здійснюватися по фактично виконаному показнику, тобто по 215 сек. за дзвінок.
2. Середній час обробки дзвінка Виконавцем за звітний період складає 255 сек (перевищує цільовий показник). Оплата буде здійснюватися по цільовому показнику, тобто по 240 сек. за дзвінок
Обмеження (при перевищенні цільового показника) встановлюється при підготовці актів за звітний місяць.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-27-003429-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОФІТ КОЛЛ", Код ЄДРПОУ:43976886
Дата подання: 17 серпня 2022 19:11
Вимога на протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи.
В доданому документі компанія ТОВ "Профіт Колл" надає своє бачення стосовно пунктів по яким була дискваліфікована. Просимо надати відповідь на вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2022 15:56
Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» розглянула вимогу ТОВ «ПРОФІТ КОЛЛ» щодо прийняття рішення Уповноваженою особою та повідомляє про таке.
Коментар до п. 1:
Твердження Учасника, що основним пунктом є вимога щодо наявності обладнаних комп’ютерами місць для навчання є надуманою, так як кваліфікаційним критерієм чітко передбачена вимога щодо наявності спеціально обладнаних аудиторій для проведення навчань (не менше ніж для 10 осіб, з обладнаними комп'ютерами не менше ніж для 5 осіб). Тобто місць має бути не менше 10, у тому числі не менше 5 обладнаних комп’ютерами.
Фото, яке надано учасником у складі пропозиції, не підтверджує наявності місць для навчання не менше 10 осіб.
Додаткові фото не можуть бути прийняті, так як пропозиція подається виключно у строк, встановлений в оголошенні про закупівлю. Виправлення помилок, неточностей, додавання документів учасниками після проведення аукціону не передбачено.
Коментар до п. 2:
Замовником у кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» чітко прописано вимоги до позитивних відгуків, а саме: лист за підписом замовника, що містить коротку характеристику обсягів послуг, термінів виконання, досягнутої мети та якості виконаних робіт (послуг), ПІБ та телефон контактної особи.
Метою встановлення такого кваліфікаційного критерії є підтвердження саме досвіду виконання аналогічних договорів, а не їх наявність. Досвід виконання не може бути підтверджений лише фактом наявності договору. Відхилення від встановлених вимог або відсутність запитуваної інформації є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Замовником не встановлено формат відгуків, які можуть бути складені у довільній формі, але мають містити інформацію, яка передбачена документацією закупівлі. З тексту відгуків ПАТ «СК «УНІКА» та ППТФ «АНТОШКА» не вбачається, що останні надані на підтвердження наявність досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у Таблиці пункту 3 Додатку 1 до документації закупівлі.
Пояснення обставин щодо неможливості надання запитуваної інформації через підписані договори про нерозголошення не може бути прийнято замовником як підтвердження того, що пропозиція відповідає вказаному кваліфікаційному критерію. Крім того, вказана інформація отримана замовником вже після дискваліфікації учасника.
Також необхідно зазначити, що учасник мав можливість, але не скористався своїм правом у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Щодо використання у відгуках декількох назв компанії ТОВ «ПРОФІТ КОЛЛ». У складі пропозиції учасником не надано інформації та підтверджуючих документів про те, що останнім використовується власний незареєстрований бренд «ЗЕНКО». Твердження, що у відгуках ТОВ «ПРОФІТ КОЛЛ» та Компанія «ЗЕНКО» «слід вважати однім цілим» не може бути прийнято замовником як належне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Коментар до п. 3:
Інформація та документи можуть бути подані учасником виключно у строк, встановлений в оголошенні про закупівлю.
Надання інформації та документів, відсутність яких встановлено під час аналізу пропозиції та після дискваліфікації учасника, не допускається.
Зазначення слова «відносостійкість» замість «відмовостійкість» не може бути визнано несуттєвою помилкою, так як впливає на значення слова та спотворює зміст інформації.
Коментар до п. 4:
Положення документації відносно того, що Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, не може бути застосований до наданої копії Статуту учасника, так як сканована копія не є електронним документом.
У зв’язку із вищезазначеним вбачається, що пропозиція ТОВ «ПРОФІТ КОЛЛ» була відхилена правомірно та поверненню до кваліфікації не підлягає.
Коментар до п. 1:
Твердження Учасника, що основним пунктом є вимога щодо наявності обладнаних комп’ютерами місць для навчання є надуманою, так як кваліфікаційним критерієм чітко передбачена вимога щодо наявності спеціально обладнаних аудиторій для проведення навчань (не менше ніж для 10 осіб, з обладнаними комп'ютерами не менше ніж для 5 осіб). Тобто місць має бути не менше 10, у тому числі не менше 5 обладнаних комп’ютерами.
Фото, яке надано учасником у складі пропозиції, не підтверджує наявності місць для навчання не менше 10 осіб.
Додаткові фото не можуть бути прийняті, так як пропозиція подається виключно у строк, встановлений в оголошенні про закупівлю. Виправлення помилок, неточностей, додавання документів учасниками після проведення аукціону не передбачено.
Коментар до п. 2:
Замовником у кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» чітко прописано вимоги до позитивних відгуків, а саме: лист за підписом замовника, що містить коротку характеристику обсягів послуг, термінів виконання, досягнутої мети та якості виконаних робіт (послуг), ПІБ та телефон контактної особи.
Метою встановлення такого кваліфікаційного критерії є підтвердження саме досвіду виконання аналогічних договорів, а не їх наявність. Досвід виконання не може бути підтверджений лише фактом наявності договору. Відхилення від встановлених вимог або відсутність запитуваної інформації є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Замовником не встановлено формат відгуків, які можуть бути складені у довільній формі, але мають містити інформацію, яка передбачена документацією закупівлі. З тексту відгуків ПАТ «СК «УНІКА» та ППТФ «АНТОШКА» не вбачається, що останні надані на підтвердження наявність досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у Таблиці пункту 3 Додатку 1 до документації закупівлі.
Пояснення обставин щодо неможливості надання запитуваної інформації через підписані договори про нерозголошення не може бути прийнято замовником як підтвердження того, що пропозиція відповідає вказаному кваліфікаційному критерію. Крім того, вказана інформація отримана замовником вже після дискваліфікації учасника.
Також необхідно зазначити, що учасник мав можливість, але не скористався своїм правом у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Щодо використання у відгуках декількох назв компанії ТОВ «ПРОФІТ КОЛЛ». У складі пропозиції учасником не надано інформації та підтверджуючих документів про те, що останнім використовується власний незареєстрований бренд «ЗЕНКО». Твердження, що у відгуках ТОВ «ПРОФІТ КОЛЛ» та Компанія «ЗЕНКО» «слід вважати однім цілим» не може бути прийнято замовником як належне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію.
Коментар до п. 3:
Інформація та документи можуть бути подані учасником виключно у строк, встановлений в оголошенні про закупівлю.
Надання інформації та документів, відсутність яких встановлено під час аналізу пропозиції та після дискваліфікації учасника, не допускається.
Зазначення слова «відносостійкість» замість «відмовостійкість» не може бути визнано несуттєвою помилкою, так як впливає на значення слова та спотворює зміст інформації.
Коментар до п. 4:
Положення документації відносно того, що Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, не може бути застосований до наданої копії Статуту учасника, так як сканована копія не є електронним документом.
У зв’язку із вищезазначеним вбачається, що пропозиція ТОВ «ПРОФІТ КОЛЛ» була відхилена правомірно та поверненню до кваліфікації не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2022 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФІТ КОЛЛ" |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛЬТА М ЮКРЕЙН" |
3 520 000,00
UAH з ПДВ
|
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІН КОЛ" |
4 684 800,00
UAH з ПДВ
|
4 208 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЛЄКС360" |
4 819 200,00
UAH з ПДВ
|
4 224 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІРЕКТ КОЛЛ УКРАЇНА" |
4 896 000,00
UAH з ПДВ
|
4 259 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕРД СЕРВІС КОМПАНІ" |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
CCIG GROUP Sp. z o.o. |
4 857 600,00
UAH з ПДВ
|
4 664 762,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФІТ КОЛЛ" #43976886 |
Відхилено |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2022 17:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛЬТА М ЮКРЕЙН" #40019394 |
Відхилено |
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2022 19:05
|
ТОВ "ВІН КОЛ" #42510209 |
Відхилено |
4 208 000,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2022 18:38
|
ТОВ "ФЛЄКС360" #43789399 |
Відхилено |
4 224 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2022 11:41
|
ТОВ "ДІРЕКТ КОЛЛ УКРАЇНА" #41015385 |
Відхилено |
4 259 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2022 10:12
|
ТОВ "БЕРД СЕРВІС КОМПАНІ" #41686771 |
Відхилено |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2022 15:54
|
CCIG GROUP Sp. z o.o. #8971790871 |
Відхилено |
4 664 762,80
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2022 16:00
|
ТОВ "КВАДРА АСІСТАНС" #40527357 |
Відхилено |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2022 10:44
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій