Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою прибудинкових територій біля будинків № 63, 65 на вул. Дністровській та № 35 на вул. Василіянок в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 599 592,00 UAH
UA-2022-07-27-002185-a 72508240ec9349bd9c1e801c0351b025
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор СЕНЧУК

+380664878209 ihorsen4uk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43905443
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Ігор СЕНЧУК
+380664878209
ihorsen4uk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2022 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2022 11:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2022 11:14
Очікувана вартість: 1 599 592,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 997,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 43905443, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76008, категорія замовника: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – ціна 100 %); умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Спрощена закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою прибудинкових територій біля будинків № 63, 65 на вул. Дністровській та № 35 на вул. Василіянок в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, біля будинків № 63, 65 на вул. Дністровській та № 35 на вул. Василіянок
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг (виконаних робіт) та їх вартість. Післяоплата. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг (виконання усіх робіт). Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2022 11:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІШКАРОШ" 1 596 842,11
UAH з ПДВ
1 596 842,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2022 13:54
Електронний підпис
03 серпня 2022 13:54
Договір послуги.PDF
03 серпня 2022 13:54
РЗВК_1_5_0_3_4 - 02_1_1_E71FCTUI.xls
03 серпня 2022 13:54
1Договірна ціна.xls
03 серпня 2022 13:54
РКПК_1_5_0_3_4 - 02_1_1_E71FDMO0.xls
03 серпня 2022 13:54
Довідки.PDF
03 серпня 2022 13:54
Протокол.asice
03 серпня 2022 13:54
ВРП_1_5_0_3_4 - 02_1_1_E71FE9X2.xls
03 серпня 2022 13:54
РАК_1_5_0_3_4 - 02_1_1_E71FE1M3.xls
03 серпня 2022 13:54
1Договірна ціна.xls.asice
03 серпня 2022 13:54
2022Витяг з реєстру ЄП.pdf
03 серпня 2022 13:54
1Договірна ціна.xls.zip
03 серпня 2022 13:54
Договір оренди.PDF
03 серпня 2022 13:54
1Договірна ціна.xls.asice.zip
03 серпня 2022 13:54
ЛК 1_1_5_0_3_4 - 02_1_1_E71FCCTT.xls
03 серпня 2022 13:54
Наказ.PDF
03 серпня 2022 13:54
Document_USR_22784697.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІШКАРОШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІШКАРОШ"
#41258705
Переможець 1 596 842,11
UAH з ПДВ
08 серпня 2022 17:23

Документи

08 серпня 2022 17:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2022 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІШКАРОШ"
#41258705
1 596 842,11
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 серпня 2022 17:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 09:47
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 11:05
додаткова угода 331.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 11:37
додаткова угода 225.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 10:50
ДУ 145 від 19.08.2022.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 10:49
Електронний підпис укладений
12 серпня 2022 15:07
Договір.pdf укладений
12 серпня 2022 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об’єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов’язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору про надання послуг
Номер договору про закупівлю: 138/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 145/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами). Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» від .16.11.2022р. та у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору про надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 138/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 225/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи уточнюючий дефектний акт від 16.12.2022р. та зменшення фактичного обсягу видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 138/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 331/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 104 703,60
UAH