Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обстеження та визначення технічного стану естакади метропроїзду мосту-метро через р. Дніпро СБЛ Київського метрополітену
Survey and designation of technical status of the metro trains overpass, located on the metro-bridge that is through the river of Dnipro in Kyiv Metro SBL (Sviatoshynsko-Brovarska Line)
Survey and designation of technical status of the metro trains overpass, located on the metro-bridge that is through the river of Dnipro in Kyiv Metro SBL (Sviatoshynsko-Brovarska Line)
Очікувана вартість
2 026 666,66 UAH
UA-2022-07-27-000748-a ● 233a330c9eaa43d1ab4214ca9374c032
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Ганевич Світлана Василівна 380442385791 S.Ganevich@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Kyiv Metro" |
National ID: | 03328913 |
Contact point: |
Ganevych Svitlana 380442385791 S.Ganevich@metro.kyiv.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 липня 2022 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2022 15:25 |
Очікувана вартість: | 2 026 666,66 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме, банківська гарантія (електронна банківська гарантія) (далі – Гарантія), оформлена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 на суму: 10 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Publication date: | 27 липня 2022 10:56 |
Enquiries until: | 23 серпня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 серпня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 вересня 2022 12:00 |
Information
Estimated total value: | 2 026 667 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 10 135 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
Detailed writing of the subject of procurement is specified in the tender documents. Language (languages) on which tender offers and conditions for providing tender security must being made in accordance with the tender documentation (in case, if the customer requires it to provide)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Обстеження та визначення технічного стану естакади метропроїзду мосту-метро через р. Дніпро СБЛ Київського метрополітену
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71335000-5 — Інженерні дослідження
Survey and designation of technical status of the metro trains overpass, located on the metro-bridge that is through the river of Dnipro in Kyiv Metro SBL (Sviatoshynsko-Brovarska Line)
CPV: 71335000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за якісно надані послуги здійснюються Замовником поетапно (за кожний етап календарного плану, який враховує обсяги строки та вартість надання послуги) протягом 60 (шістдесяти) календарних днів на підставі підписаного обома Сторонами Акта здавання-приймання наданих послуг відповідного етапу | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2022 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2022 13:26 |
Повідомлення учасникам 25.08.2022.doc | |
25 серпня 2022 13:26 |
Додаток 3.doc | |
25 серпня 2022 13:26 |
Додаток 4.doc | |
25 серпня 2022 13:26 |
ТД зі змінами.doc | |
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 5.doc | |
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 7.doc | |
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 1.doc | |
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 6.doc | |
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 2.doc |
25 серпня 2022 13:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2022 13:26 |
Повідомлення учасникам 25.08.2022.doc
|
|||
25 серпня 2022 13:26 |
Додаток 3.doc
|
|||
25 серпня 2022 13:26 |
Додаток 4.doc
|
|||
25 серпня 2022 13:26 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 5.doc
|
|||
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 7.doc
|
|||
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 1.doc
|
|||
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 6.doc
|
|||
27 липня 2022 09:38 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник безпідставно визначив процедуру закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Дата подання: 18 серпня 2022 11:14
Дата відповіді: 22 серпня 2022 09:23
Згідно частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5 150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі».
Замовник в оголошенні визначає процедуру закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Також Замовник визначає вид предмету закупівлі: послуги, а саме - Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні.
Беручі до уваги очікувану вартість закупівлі та офіційний курс євро НБУ на дату оголошення, на наш погляд Замовник безпідставно визначив процедуру закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою. Він повинен був визначити процедуру закупівлі «Відкриті торги» згідно з частиною першою статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 20.
Чи не буде це неправомірне визначення процедури причиною подальшого оскарження?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі…».
При проведенні процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою вживається поняття «вартість закупівлі», а не «вартість предмета закупівлі». Також звертаємо увагу, що закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. На момент оголошення закупівлі очікувана вартість закупівлі по коду 71330000-0 «Інженерні послуги різні» перевищувала суму еквіваленту 133 тисячі євро, тому замовником було визначено процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою.
При проведенні процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою вживається поняття «вартість закупівлі», а не «вартість предмета закупівлі». Також звертаємо увагу, що закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. На момент оголошення закупівлі очікувана вартість закупівлі по коду 71330000-0 «Інженерні послуги різні» перевищувала суму еквіваленту 133 тисячі євро, тому замовником було визначено процедуру закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Щодо можливого порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата подання: 18 серпня 2022 22:11
Дата відповіді: 22 серпня 2022 16:27
Процедура закупівлі - Відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Згідно пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:
1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації»
Замовник вже оголошував закупівлі:
«Обстеження та визначення технічного стану естакади метропроїзду мосту-метро через р. Дніпро СБЛ Київського метрополітену» 31 січ. 2022 р., ідентифікатор оголошення в Прозорро - UA-2022-01-31-000577-c і раніше - 28 жовт. 2021 р., ідентифікатор оголошення в Прозорро - UA-2021-10-28-001326-b.
В інформації про відміну закупівель в Прозорро вказана ідентична причина – «допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій».
Чому Замовник не виконує пункт 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо переговорної процедури закупівлі, а в третій раз оголошує відкриті торги з публікацією англійською мовою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На запитання зазначаємо, що обидві згадані закупівлі було відмінено через «допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій».
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. …..». Враховуючи вказане, відсутні підстави длязастосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. …..». Враховуючи вказане, відсутні підстави длязастосування переговорної процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-27-000748-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва", Код ЄДРПОУ:38283024
Дата подання: 18 серпня 2022 22:14
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію
Замовник в п. 5.1.3. Тендерної документації та в п. 4.1. Додатку 4 до Тендерної документації щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) пише:
«Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір щодо надання послуг за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але в будь-якому випадку договір(ори) повинен(нні) бути пов'язаний(і) з обстеженням побудованих МОСТІВ І ТРУБ, що знаходяться в експлуатації, на: залізницях або лініях метрополітену або на дорогах, суміщених для руху автомобільного транспорту із залізницею, метрополітеном, згідно з ДБН В.2.3-6:2009 «Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження і випробування».
Водночас вимоги Додатку 2 до Тендерної документації - Технічної Специфікації предмету закупівлі взагалі не передбачають обстеження труб або інженерних комунікацій.
Скоріш за все таке формулювання було вжито на підставі назви відповідного ДБН.
Але з тексту виходить, що до учасника висунуто вимогу мати досвід виконання договору одночасного обстеження МОСТІВ І ТРУБ, що знаходяться в експлуатації, на: залізницях або лініях метрополітену або на дорогах, суміщених для руху автомобільного транспорту із залізницею, метрополітеном.
Вважаємо, що таке формулювання вимоги є дискримінаційним та таким, що обмежує коло потенційних учасників, що призведе до мінімізації кількості учасників і збільшенню ціни договору, а це є порушення вимогам частин 1…4 Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо виключити вимогу щодо досвіду обстеження труб, або змінити формулювання на таке:
«Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір щодо надання послуг за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але в будь-якому випадку договір(ори) повинен(нні) бути пов'язаний(і) з обстеженням побудованих МОСТІВ ТА/АБО ТРУБ, що знаходяться в експлуатації, на: залізницях або лініях метрополітену або на дорогах, суміщених для руху автомобільного транспорту із залізницею, метрополітеном…»
Розгорнути
Згорнути
«Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір щодо надання послуг за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але в будь-якому випадку договір(ори) повинен(нні) бути пов'язаний(і) з обстеженням побудованих МОСТІВ І ТРУБ, що знаходяться в експлуатації, на: залізницях або лініях метрополітену або на дорогах, суміщених для руху автомобільного транспорту із залізницею, метрополітеном, згідно з ДБН В.2.3-6:2009 «Споруди транспорту. Мости та труби. Обстеження і випробування».
Водночас вимоги Додатку 2 до Тендерної документації - Технічної Специфікації предмету закупівлі взагалі не передбачають обстеження труб або інженерних комунікацій.
Скоріш за все таке формулювання було вжито на підставі назви відповідного ДБН.
Але з тексту виходить, що до учасника висунуто вимогу мати досвід виконання договору одночасного обстеження МОСТІВ І ТРУБ, що знаходяться в експлуатації, на: залізницях або лініях метрополітену або на дорогах, суміщених для руху автомобільного транспорту із залізницею, метрополітеном.
Вважаємо, що таке формулювання вимоги є дискримінаційним та таким, що обмежує коло потенційних учасників, що призведе до мінімізації кількості учасників і збільшенню ціни договору, а це є порушення вимогам частин 1…4 Ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо виключити вимогу щодо досвіду обстеження труб, або змінити формулювання на таке:
«Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір щодо надання послуг за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), але в будь-якому випадку договір(ори) повинен(нні) бути пов'язаний(і) з обстеженням побудованих МОСТІВ ТА/АБО ТРУБ, що знаходяться в експлуатації, на: залізницях або лініях метрополітену або на дорогах, суміщених для руху автомобільного транспорту із залізницею, метрополітеном…»
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2022 15:37
Повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2022-07-27-000748-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва", Код ЄДРПОУ:38283024
Дата подання: 18 серпня 2022 22:17
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в п. 4.2. проекту договору про закупівлю.
На виконання п. 8 частини другої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає Додаток 3 до тендерної документації - проект договору про закупівлю.
В абзаці четвертому п. 4.2. Договору вказано, що «Кінцевий строк надання послуг за цим Договором до 31 грудня 2022 року включно».
Але п. 4.4. проекту договору регламентує, як сторони повинні розраховувати строк надання послуг за Договором: «Загальний строк надання послуг (всіх етапів) по цьому Договору _______ (______________) календарних днів, з дати направлення Замовником письмової заявки Виконавцю (визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі але не повинен перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів».
Виходячи з розрахунків термінів етапів процедури закупівлі договір може бути укладено в кращому випадку наприкінці вересня, а реально – в жовтні. Потім чекаємо направлення Замовником письмової заявки Виконавцю. Це гарантовано призведе до порушень договору або до безпідставних змін істотних умови договору про закупівлю після його підписання. Таким чином пп. 4.2 і 4.4 протирічать один одному.
Пропонуємо переглянути термін «до 31 грудня 2022 року включно» або переформулювати дану умову наступним чином:
«Кінцевий строк надання послуг за цим Договором до 31 грудня 2022 року включно. Строк надання послуг за цим Договором може бути змінено на підставі п. 4.4.»
Розгорнути
Згорнути
В абзаці четвертому п. 4.2. Договору вказано, що «Кінцевий строк надання послуг за цим Договором до 31 грудня 2022 року включно».
Але п. 4.4. проекту договору регламентує, як сторони повинні розраховувати строк надання послуг за Договором: «Загальний строк надання послуг (всіх етапів) по цьому Договору _______ (______________) календарних днів, з дати направлення Замовником письмової заявки Виконавцю (визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі але не повинен перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів».
Виходячи з розрахунків термінів етапів процедури закупівлі договір може бути укладено в кращому випадку наприкінці вересня, а реально – в жовтні. Потім чекаємо направлення Замовником письмової заявки Виконавцю. Це гарантовано призведе до порушень договору або до безпідставних змін істотних умови договору про закупівлю після його підписання. Таким чином пп. 4.2 і 4.4 протирічать один одному.
Пропонуємо переглянути термін «до 31 грудня 2022 року включно» або переформулювати дану умову наступним чином:
«Кінцевий строк надання послуг за цим Договором до 31 грудня 2022 року включно. Строк надання послуг за цим Договором може бути змінено на підставі п. 4.4.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2022 15:38
Повідомляємо, що будуть внесені зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-07-27-000748-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва", Код ЄДРПОУ:38283024
Дата подання: 03 жовтня 2022 15:39
Дата подання: 03 жовтня 2022 15:39
С К А Р Г А
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону
Деталі у файлі з текстом скарги.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2022 16:32
Рішення від 06.10.2022 №6150.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2022 16:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2022 № 6278.pdf
Дата публікації: 14 жовтня 2022 11:38
Рішення від 13.12.2022 №6278.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2022 15:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 вересня 2022
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАГНОСТИКА ТА ІНЖИНІРИНГ МОСТІВ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХЕКСПЕРТИЗА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПРОМЕКСПЕРТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2022 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХЕКСПЕРТИЗА" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
809 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПРОМЕКСПЕРТ" |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
810 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХЕКСПЕРТИЗА" #32900170 |
Рішення скасоване |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2022 10:54
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 жовтня 2022 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХЕКСПЕРТИЗА" #32900170 |
Відхилено |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2022 09:39
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 листопада 2022 00:00
|
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" #38283024 |
Відхилено |
809 500,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 11:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 листопада 2022 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ПРОМЕКСПЕРТ" #35024250 |
Переможець |
810 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2022 09:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 листопада 2022 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 14:50
|
110-П-22 від 30.11.2022 ТОВ Компанія Промексперт.pdf | укладений |
30 листопада 2022 14:50
|