Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труби сталеві електрозварні прямошовні Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80, ДСТУ 8943:2019
Очікувана вартість
5 410 543,20 UAH
UA-2022-07-26-006294-a 7a81341017b94a618409e6b9beac12b8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КПТМ "Криворіжтепломережа"

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа: КПТМ "Криворіжтепломережа"
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
30 березня 2022 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги на придбання труб сталевих електрозварних прямошовних Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80 № UA-2022-03-30-000274-c на суму 5 420 000,00 грн. (п’ять мільйонів чотириста двадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Проте автоматично процедуру відмінено у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Тому, 04 травня 2022 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю № UA-2022-05-04-001177-c. Проте знову ж таки станом на 06.06.2022 року торги не відбулися у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2022 15:24
Оскарження наміру укласти договір: 06 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства

Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 тонны
Труби сталеві електрозварні прямошовні Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80, ДСТУ 8943:20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Центральний склад, провулок Дежньова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

26 липня 2022 15:18
ПРОТОКОЛ переговорна процедура.doc
26 липня 2022 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-23-000018 ● 9fb07115263b446191362fc0dc4e2165
  • Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2022 11:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.11.2022 № 275

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА






Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2022-07-26-006294-a 26.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-02 12:59:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі труб сталевих електрозварних прямошовних Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80, ДСТУ 8943:2019 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-26-006294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи щодо відсутності підстав для відмови ПП «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «КАРОЛІНА» в участі у процедури закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
3. Крім цього надати інформацію із її документальним підтвердженням щодо укладання за результатами переговорної процедури закупівлі договору про закупівлю від 09.08.2022 № 263-22 товару (труб сталевих електрозварних прямо шовних Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426) технічні та якісні характеристики якого (визначені у графах «товщина стінки, мм» пунктів 7,8,9,10) відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації (оголошені торги UA-2022-03-30-000274-c та UA-2022-05-04-001177-c, які не відбулися).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-07 22:40:37

Відповідь на запит від 02.12.2022

Директор
Департаменту моніторингу
закупівель
Сергію ЧЕРНЕЗІ

На Ваш запит від 02.12.2022 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі за № UA-2022-07-26-006294-a повідомляє наступне.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було здійснено відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджено наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 за № 620/378V.
Очікувана вартість закупівлі труб сталевих електрозварних прямошовних Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80, ДСТУ 8943:2019 складає 5 420 000,00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості послуг було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема, використовуючи метод порівняння ринкових цін на шляхом опрацювання комерційних пропозицій від постачальників, які здійснюють продаж трубної продукції, отриманих за запитом КПТМ «Криворіжтепломережа».
На підставі частини 3 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення переговорів учасником були надані документи, які підтверджували про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. (Додатки № 1, 2, 3, 4)
ГОСТ 10704-91 та ДСТУ 8943:2019 передбачено, що відхилення товщини стінки для труб сталевих електрозварних прямошовних для Дн ≤ 159 мм до ± 0,5 мм; для Дн > 159 мм до ± 1,0 мм допустиме.


Уповноважена особа
відповідальна за проведення
процедур закупівель Наталя ГУЛІЄВА

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-09 12:12:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі труб сталевих електрозварних прямошовних Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80, ДСТУ 8943:2019 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-26-006294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, а саме, комерційних пропозицій, які згідно з ваших пояснень від 07.12.2022, наданих через електронну систему закупівель, були використані під час розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі.
Також, надати інформацію із її документальним підтвердженням щодо збільшення кількості (обсягу) товару (труб, зазначених у пунктах 1, 2, 3,4, 5, 6, 7, 8 та 10 Специфікації № 1 до Договору від 09.08.2022 № 263-22) під час внесення додатковою угодою від 29.11.2022 № 1 змін до договору відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-14 08:47:44

Відповідь на запит від 09.12.2022

Директор
Департаменту моніторингу
закупівель
Сергію ЧЕРНЕЗІ


На Ваш запит від 09.12.2022 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі за № UA-2022-07-26-006294-a повідомляє наступне.
На виконання запиту надаємо опрацюванні комерційні пропозицій від постачальників, які здійснюють продаж трубної продукції, отриманих за запитом КПТМ «Криворіжтепломережа». (Додаток 1)
Щодо надання пояснення, щодо збільшення кількості (обсягу) товару, а саме труб, зазначених у пунктах 1, 2, 3,4, 5, 6, 7, 8 та 10 Специфікації № 1 до Договору від 09.08.2022 № 263-22 повідомляю, що умовами Договору № 263-22 від 09.08.2022 передбачено придбання трубної продукції в кількості 64 тонни, додатковою угодою № 1 від 29.11.2022 кількість трубної продукції не змінено та становить 64 тонни. Укладення додаткової угоди передбачено пунктом 5.6 Договору № 263-22 від 09.08.2022 року. Уповноважена особа
відповідальна за проведення
процедур закупівель Наталя ГУЛІЄВА


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 23 грудня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАРОЛІНА"
#13469980
Переможець 5 410 543,20
UAH з ПДВ
26 липня 2022 15:24

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2022 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАРОЛІНА"
#13469980
5 410 543,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 13:33
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 10:36
Додаткова угода № 1 від 29.11.2022 до договору № 263-22 від 09.08.2022 Кароліна.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 10:35
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 16:05
Договір № 263-22 від 09.08.2022 Кароліна.pdf укладений
09 серпня 2022 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5.6 Договору, у звязку з технічною необхідністю Сторони дійшли згоди в рахунок зменшення кількості Товару вказаному в пункті 1, 2, 5, 8 та 10 Специфікації № 1 додатку № 1 до Договору збільшити в графі «Вага, тн» пунктів 3,4,6 та 7 Специфікацію № 1 додатку № 1 до Договору та викласти Специфікацію № 1 додатку № 1 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №263-22
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 29.11.2022 до договору № 263-22 від 09.08.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 972 433,80
UAH (в тому числі ПДВ 828 738,97 UAH)