Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КПТМ "Криворіжтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 03342184 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9 |
Контактна особа: |
КПТМ "Криворіжтепломережа" +380564095491, +380671523392 kptstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2022 15:24 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 серпня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
26 липня 2022 15:18 |
ПРОТОКОЛ переговорна процедура.doc | |
26 липня 2022 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-23-000018 ● 9fb07115263b446191362fc0dc4e2165
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2022 11:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2022 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2022-07-26-006294-a 26.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-02 12:59:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі труб сталевих електрозварних прямошовних Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80, ДСТУ 8943:2019 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-26-006294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи щодо відсутності підстав для відмови ПП «НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА «КАРОЛІНА» в участі у процедури закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону.
3. Крім цього надати інформацію із її документальним підтвердженням щодо укладання за результатами переговорної процедури закупівлі договору про закупівлю від 09.08.2022 № 263-22 товару (труб сталевих електрозварних прямо шовних Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426) технічні та якісні характеристики якого (визначені у графах «товщина стінки, мм» пунктів 7,8,9,10) відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації (оголошені торги UA-2022-03-30-000274-c та UA-2022-05-04-001177-c, які не відбулися).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-07 22:40:37
Відповідь на запит від 02.12.2022
Директор
Департаменту моніторингу
закупівель
Сергію ЧЕРНЕЗІ
На Ваш запит від 02.12.2022 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі за № UA-2022-07-26-006294-a повідомляє наступне.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було здійснено відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджено наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 за № 620/378V.
Очікувана вартість закупівлі труб сталевих електрозварних прямошовних Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80, ДСТУ 8943:2019 складає 5 420 000,00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості послуг було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, зокрема, використовуючи метод порівняння ринкових цін на шляхом опрацювання комерційних пропозицій від постачальників, які здійснюють продаж трубної продукції, отриманих за запитом КПТМ «Криворіжтепломережа».
На підставі частини 3 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення переговорів учасником були надані документи, які підтверджували про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. (Додатки № 1, 2, 3, 4)
ГОСТ 10704-91 та ДСТУ 8943:2019 передбачено, що відхилення товщини стінки для труб сталевих електрозварних прямошовних для Дн ≤ 159 мм до ± 0,5 мм; для Дн > 159 мм до ± 1,0 мм допустиме.
Уповноважена особа
відповідальна за проведення
процедур закупівель Наталя ГУЛІЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-09 12:12:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі труб сталевих електрозварних прямошовних Ф 57, 76, 89, 108, 133, 159, 219, 273, 325 та 426 по ГОСТ 10704-91/ГОСТ 10705-80, ДСТУ 8943:2019 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-26-006294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, а саме, комерційних пропозицій, які згідно з ваших пояснень від 07.12.2022, наданих через електронну систему закупівель, були використані під час розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі.
Також, надати інформацію із її документальним підтвердженням щодо збільшення кількості (обсягу) товару (труб, зазначених у пунктах 1, 2, 3,4, 5, 6, 7, 8 та 10 Специфікації № 1 до Договору від 09.08.2022 № 263-22) під час внесення додатковою угодою від 29.11.2022 № 1 змін до договору відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 08:47:44
Відповідь на запит від 09.12.2022
Директор
Департаменту моніторингу
закупівель
Сергію ЧЕРНЕЗІ
На Ваш запит від 09.12.2022 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі за № UA-2022-07-26-006294-a повідомляє наступне.
На виконання запиту надаємо опрацюванні комерційні пропозицій від постачальників, які здійснюють продаж трубної продукції, отриманих за запитом КПТМ «Криворіжтепломережа». (Додаток 1)
Щодо надання пояснення, щодо збільшення кількості (обсягу) товару, а саме труб, зазначених у пунктах 1, 2, 3,4, 5, 6, 7, 8 та 10 Специфікації № 1 до Договору від 09.08.2022 № 263-22 повідомляю, що умовами Договору № 263-22 від 09.08.2022 передбачено придбання трубної продукції в кількості 64 тонни, додатковою угодою № 1 від 29.11.2022 кількість трубної продукції не змінено та становить 64 тонни. Укладення додаткової угоди передбачено пунктом 5.6 Договору № 263-22 від 09.08.2022 року. Уповноважена особа
відповідальна за проведення
процедур закупівель Наталя ГУЛІЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "КАРОЛІНА" #13469980 |
Переможець |
5 410 543,20
UAH з ПДВ
|
26 липня 2022 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 10:36
|
Додаткова угода № 1 від 29.11.2022 до договору № 263-22 від 09.08.2022 Кароліна.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2022 16:05
|
Договір № 263-22 від 09.08.2022 Кароліна.pdf | укладений |
09 серпня 2022 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 5.6 Договору, у звязку з технічною необхідністю Сторони дійшли згоди в рахунок зменшення кількості Товару вказаному в пункті 1, 2, 5, 8 та 10 Специфікації № 1 додатку № 1 до Договору збільшити в графі «Вага, тн» пунктів 3,4,6 та 7 Специфікацію № 1 додатку № 1 до Договору та викласти Специфікацію № 1 додатку № 1 до Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №263-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 від 29.11.2022 до договору № 263-22 від 09.08.2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |