Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою-поточний ремонт світлофорних об’єктів на перехресті вулиць Героїв Майдану – Садової -Сторожинецької в м. Чернівці
Очікувана вартість
2 686 572,00 UAH
UA-2022-07-26-005749-a 9ac80c10624749c59c0c2f54f6a51c6b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Труфіна

+380372524076 trufina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Жанна Труфіна
+380372524076
trufina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2022 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 2 686 572,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 432,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою-поточний ремонт світлофорних об’єктів на перехресті вулиць Героїв Майдану – Садової -Сторожинецької в м. Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вулиць Героїв Майдану – Садової -Сторожинецької
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг. Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів, з дати отримання актів приймання наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку Замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. Фінансування Договору здійснюється в залежності від реального фінансування з бюджету Чернівецької міської територіальної громади на 2022 рік. Платіжні зобов’язання, за цим договором, виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2022 рік. Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом банківських переказів в національній валюті України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" 2 673 122,00
UAH з ПДВ
2 673 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2022 17:31
Електронний підпис
03 серпня 2022 17:30
документи Попадюк Д.В..pdf
03 серпня 2022 17:30
Свідоцтво Кошового 41А.pdf
03 серпня 2022 17:30
трудова Іващук.pdf
03 серпня 2022 17:30
сертифікат ISO 9001 2015.pdf
03 серпня 2022 17:30
довідка субпід.pdf
03 серпня 2022 17:30
договір-122 з додатками.pdf
03 серпня 2022 17:30
акт огляду.pdf
03 серпня 2022 17:30
довідка працівники.pdf
03 серпня 2022 17:30
дог 100 з додатками.pdf
03 серпня 2022 17:30
трудова Попадюк.pdf
03 серпня 2022 17:30
лист відгук.pdf
03 серпня 2022 17:30
фінзвіт.pdf
03 серпня 2022 17:30
Виписка нова.pdf
03 серпня 2022 17:30
довідка аналог дог.pdf
03 серпня 2022 17:30
довідка р.pdf
03 серпня 2022 17:30
документи водії.pdf
03 серпня 2022 17:30
Рішення опис Статут.pdf
03 серпня 2022 17:30
паспорт іпн оригінал.pdf
03 серпня 2022 17:30
договір-99 з додатками.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
Переможець 2 673 122,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2022 11:34

Документи

04 серпня 2022 11:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2022 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство"
#03357562
2 673 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2022 11:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 15:36
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 14:05
ДД 3 - ПР СО - Героїв Майдану.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 13:58
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 10:35
ДД2 ПР світлоф. обєктів Гер. Майдану-Садовій-Стор..pdf зміни до договору
17 листопада 2022 10:33
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 14:04
ДД 1 - світлофори.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 14:03
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 11:14
ДД 1 - світлофори.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 11:08
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 10:34
ПР світлофорних об'єктів на перехресті.pdf укладений
09 серпня 2022 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк дії договору продовжено
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 877 198,00
UAH