Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою прибудинкових територій біля будинків № 16 та № 18 на вул. Миколайчука в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 410 769,00 UAH
UA-2022-07-26-004870-a 27b83413be6143478357df0c9becc6e1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор СЕНЧУК

+380664878209 ihorsen4uk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43905443
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Ігор СЕНЧУК
+380664878209
ihorsen4uk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2022 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2022 13:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 410 769,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 053,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 43905443, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76008, категорія замовника: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – ціна 100 %); умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Спрощена закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами )
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою прибудинкових територій біля будинків № 16 та № 18 на вул. Миколайчука в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Миколайчука, 16-18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг (виконаних робіт) та їх вартість. Післяоплата. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг (виконання усіх робіт). Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2022 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2022 14:03
ТЗ Миколайчука, 16-18.doc
26 липня 2022 14:03
проєкт договору Миколайчука, 16-18.doc
26 липня 2022 14:03
Миколайчука, 16-18.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖАК ВІКТОР БОГДАНОВИЧ 1 336 047,36
UAH з ПДВ
1 336 047,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2022 11:35
Електронний підпис
02 серпня 2022 11:35
довідки.pdf
02 серпня 2022 11:35
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2022 11:35
проект договору.pdf
02 серпня 2022 11:35
Миколайчува 16 18.rar
02 серпня 2022 11:35
Угринів брук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖАК ВІКТОР БОГДАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖАК ВІКТОР БОГДАНОВИЧ
#3246215799
Переможець 1 336 047,36
UAH з ПДВ
03 серпня 2022 16:44

Документи

03 серпня 2022 16:44
Електронний підпис
03 серпня 2022 16:43
Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2022 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖАК ВІКТОР БОГДАНОВИЧ
#3246215799
1 336 047,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2022 16:44
Електронний підпис
03 серпня 2022 16:43
Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 15:34
додаткова угода 242.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2022 11:17
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 серпня 2022 11:16
Електронний підпис укладений
08 серпня 2022 17:03
Договір 133 .pdf укладений
08 серпня 2022 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об’єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов’язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору про надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 133/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 154/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи уточнюючий дефектний акт від 15.11.2022р. та зменшення фактичного обсягу видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 133/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 242/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2022 — 21 листопада 2022
Сума оплати за договором: 1 076 074,87
UAH