Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту гімназії № 179 за адресою: проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва» код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 431 305,00 UAH
UA-2022-07-26-003032-a d4706a4d478b430ea07f64e3f58708ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутківський Олександр Миколайович

380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42.
Контактна особа: Бутківський Олександр Миколайович
380442598219
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2022 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 431 305,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 156,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту гімназії № 179 за адресою: проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва» код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, проспект Голосіївський, 120-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи з охорони праці
Дата подання: 27 липня 2022 12:17
Дата відповіді: 30 липня 2022 12:07
Відповідно до п. 14 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження обов’язкова наявність у штаті Учасника настіпних спеціалістів, про що необхідно надати документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж: - головний інженер; - виконавець робіт; - інженер з охорони праці. В складі пропозиці надати копії посвідчення та протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12. На яких працівників необхідно надати копії посвідчення та протоколи про проходження навчання з питань охорони праці? На трьох перерахованих спеціалістів чи на всіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт (ІТП та робітники)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання! Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь: «Інформація, зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимоги до предмета закупівлі розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції. Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках додатків, що викладені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати дані додатки, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-26-003032-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 27 липня 2022 15:03
Невідповідність викладених вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Прохання переглянути дані вимоги на відповідальність ЗУ "Про публічні закупівлі", тому що вони суперечать нормам даного Закону: 1)"Учасник, якого було відхилено в зв’язку із допущенням помилок у поданих документах, може звернутись до Замовника (протягом періоду оскарження рішення Замовника) за наданням змоги виправити та/або довантажити документи, у разі, якщо Учасник в закупівлі був один. Замовник приймає рішення надати таку змогу або ні."
2) "Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «Цінова пропозиція» (Додаток № 1) з новою ціною та розрахунки до неї."
3) "Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2022 12:08
Доброго дня! Дякую за запитання! Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь: «Інформація, зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимоги до предмета закупівлі розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції. Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках додатків, що викладені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати дані додатки, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 1 340 444,94
UAH з ПДВ
1 340 444,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2022 16:28
Електронний підпис
03 серпня 2022 16:27
19. Сертифікати ISO.pdf
03 серпня 2022 16:27
6. Довідки з банків.pdf
03 серпня 2022 16:27
21. Договірна ціна.pdf
03 серпня 2022 16:27
2. Статут + опис.pdf
03 серпня 2022 16:27
21. Кошторис word.rar
03 серпня 2022 16:27
15. Договір оренди Сіті_.pdf
03 серпня 2022 16:27
14. Дипломи про освіту.pdf
03 серпня 2022 16:27
14. Документи з ОП.pdf
03 серпня 2022 16:27
1. ВИПИСКА з ЄДР.pdf
03 серпня 2022 16:27
21. Розрахунок зарплати.pdf
03 серпня 2022 16:27
26. Пропозиція.pdf
03 серпня 2022 16:27
21. ПВР.pdf
03 серпня 2022 16:27
21. Локальний кошторис.pdf
03 серпня 2022 16:27
1. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Переможець 1 340 444,94
UAH з ПДВ
04 серпня 2022 16:26

Документи

04 серпня 2022 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2022 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
1 340 444,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2022 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 10:23
Д.у. №4 від 23.12.2022 до договору підряду №62 від 10.08.2022.pdf укладений
23 грудня 2022 10:21
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 17:56
Д.у. №4 від 27.10.2022 до договору підряду №62 від 10.08.2022.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 17:55
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2022 17:54
Д.у. №3 від 09.09.2022 до договору підряду №62 від 10.08.2022.pdf зміни до договору
01 листопада 2022 17:52
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 17:20
Д.у №1 від 29.08.2022 до договору підряду №62 від 10.08.2022.pdf зміни до договору
01 вересня 2022 17:18
Електронний підпис укладений
11 серпня 2022 12:52
Договір підряду №62 від 10.08.2022.pdf укладений
11 серпня 2022 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в результаті проходження експертизи ціна зменшилась
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування дефектного акту
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 311 059,02
UAH (в тому числі ПДВ 218 509,84 UAH)