Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту гімназії № 179 за адресою: проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва» код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 431 305,00 UAH
UA-2022-07-26-003032-a ● d4706a4d478b430ea07f64e3f58708ca
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42. |
Контактна особа: |
Бутківський Олександр Миколайович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2022 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 431 305,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 156,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту гімназії № 179 за адресою: проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва» код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, проспект Голосіївський, 120-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2022 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2022 11:45 |
Т.З. кап ремон укриття школи №179 проспект Голосіївський, 120-В.pdf | |
26 липня 2022 11:45 |
проект Договору кап. ремонт.docx | |
26 липня 2022 11:45 |
Загальні вимоги (укриття).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи з охорони праці
Дата подання: 27 липня 2022 12:17
Дата відповіді: 30 липня 2022 12:07
Відповідно до п. 14 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження обов’язкова наявність у штаті Учасника настіпних спеціалістів, про що необхідно надати документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж:
- головний інженер;
- виконавець робіт;
- інженер з охорони праці.
В складі пропозиці надати копії посвідчення та протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12.
На яких працівників необхідно надати копії посвідчення та протоколи про проходження навчання з питань охорони праці? На трьох перерахованих спеціалістів чи на всіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт (ІТП та робітники)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання! Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь: «Інформація, зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимоги до предмета закупівлі розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції. Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках додатків, що викладені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати дані додатки, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-26-003032-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 27 липня 2022 15:03
Невідповідність викладених вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Прохання переглянути дані вимоги на відповідальність ЗУ "Про публічні закупівлі", тому що вони суперечать нормам даного Закону: 1)"Учасник, якого було відхилено в зв’язку із допущенням помилок у поданих документах, може звернутись до Замовника (протягом періоду оскарження рішення Замовника) за наданням змоги виправити та/або довантажити документи, у разі, якщо Учасник в закупівлі був один. Замовник приймає рішення надати таку змогу або ні."
2) "Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «Цінова пропозиція» (Додаток № 1) з новою ціною та розрахунки до неї."
3) "Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника."
Розгорнути
Згорнути
2) "Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «Цінова пропозиція» (Додаток № 1) з новою ціною та розрахунки до неї."
3) "Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2022 12:08
Доброго дня! Дякую за запитання! Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь: «Інформація, зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимоги до предмета закупівлі розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції. Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках додатків, що викладені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати дані додатки, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Переможець |
1 340 444,94
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2022 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 10:23
|
Д.у. №4 від 23.12.2022 до договору підряду №62 від 10.08.2022.pdf | укладений |
23 грудня 2022 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 17:56
|
Д.у. №4 від 27.10.2022 до договору підряду №62 від 10.08.2022.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 17:54
|
Д.у. №3 від 09.09.2022 до договору підряду №62 від 10.08.2022.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2022 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2022 17:20
|
Д.у №1 від 29.08.2022 до договору підряду №62 від 10.08.2022.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2022 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2022 12:52
|
Договір підряду №62 від 10.08.2022.pdf | укладений |
11 серпня 2022 12:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в результаті проходження експертизи ціна зменшилась |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування дефектного акту |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |