Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою прибудинкової території біля будинку № 6 на вул. Симоненка в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
843 676,00 UAH
UA-2022-07-26-000848-a b213aa489eed4fdaa32c81b8882a4490
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор СЕНЧУК

+380664878209 ihorsen4uk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43905443
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Ігор СЕНЧУК
+380664878209
ihorsen4uk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 липня 2022 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2022 09:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2022 00:00
Очікувана вартість: 843 676,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 218,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 43905443, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, індекс 76008, категорія замовника: юридична особа, орган місцевого самоврядування; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – ціна 100 %); умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість, післяоплата; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Спрощена закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами )
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою прибудинкової території біля будинку № 6 на вул. Симоненка в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Симоненка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг (виконаних робіт) та їх вартість. Післяоплата. Оплата проводиться після повного завершення надання послуг (виконання усіх робіт). Враховуючи введення воєнного стану термін оплати може бути продовжений Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2022 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2022 09:43
ТЗ Симоненка.docx
26 липня 2022 09:43
Проєкт договору Симоненка, 6.doc
26 липня 2022 09:43
Оголошення Симоненка, 6.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Синяков Костянтин Ігорович 840 000,00
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2022 21:53
Електронний підпис
02 серпня 2022 20:08
технічний опис.pdf
02 серпня 2022 20:08
довідка про досвід.pdf
02 серпня 2022 20:08
довідка МТБ.pdf
02 серпня 2022 20:08
Виписка ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2022 20:08
Виписка з реєстру ФОП.pdf
02 серпня 2022 20:08
ЗВВ.pdf
02 серпня 2022 20:08
кошторис.pdf
02 серпня 2022 20:08
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Синяков Костянтин Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Синяков Костянтин Ігорович
#3239622134
Переможець 840 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2022 17:05

Документи

04 серпня 2022 17:05
Електронний підпис
04 серпня 2022 17:00
Переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2022 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Синяков Костянтин Ігорович
#3239622134
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2022 17:05
Електронний підпис
04 серпня 2022 17:00
Переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 10:19
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 14:35
додаткова угода 268.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 14:32
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 10:33
додаткова угода 224.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 10:31
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 13:47
ДУ 148 від 19.08.2022.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 13:46
Електронний підпис укладений
09 серпня 2022 16:29
Договір 135.pdf укладений
09 серпня 2022 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об’єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов’язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору про надання послуг
Номер договору про закупівлю: 135/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 148/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами). Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»» від 16.11.2022р. та у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору про надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 135/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 224/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи уточнюючий дефектний акт та зменшення фактичного обсягу видатків Замовника, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору, Сторони погодили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 135/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 268/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 713 205,68
UAH