Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Джгут турнікет кровоспинний (типу САТ закрутка)
Очікувана вартість
1 831 050,00 UAH
UA-2022-07-26-000250-a ● c3d104966faa4b3fbfc656202d733558
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головний сервісний центр МВС |
Код ЄДРПОУ: | 40109173 |
Місцезнаходження: | 04052, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лук’янівська, 62 |
Контактна особа: |
Глазун Світлана Василівна 080442722887 mtz@hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2022 08:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2022 11:38 |
Очікувана вартість: | 1 831 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 310,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2817 штуки
Джгут турнікет кровоспинний (типу САТ закрутка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04052, Україна, м. Київ, вул.Лукянівська,62 м.Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33141623-3 — Набори першої допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару за цим Договором здійснюється безготівковим розрахунком протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичної передачі Товару у власність Покупцеві, що підтверджується підписанням Сторонами накладної на Товар. Розрахунки проводяться у національній валюті України – гривні. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2022 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2022 16:55 |
Оголошення +договір (ЗІ ЗМІНАМИ) ДЖУТИ.docx | |
26 липня 2022 16:55 |
ЗМІНИ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
26 липня 2022 16:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 липня 2022 16:55 |
Оголошення +договір (ЗІ ЗМІНАМИ) ДЖУТИ.docx
|
||||||
26 липня 2022 16:55 |
ЗМІНИ до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо ТЕХНІЧНІХ ВИМОГ ТОВАРУ
Дата подання: 26 липня 2022 14:36
Дата відповіді: 26 липня 2022 15:44
Доброго дня шановний замовник.
Хочемо уточнити: 1 чи буде приводом для відхилення дата виробництва турнікету - червень 2022 року?
2. згідно технічних вимог товару п 2. "Гарантійний термін придатності за умови належного використання та зберігання необмежений." Наш турнікет має термін придатності 5 років, чи буде це приводом для відхилення?
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде внесено відповідні зміни в Оголошення про закупівлю
Дякуємо за запитання!
Дякуємо за запитання!
Аналогічні договори
Дата подання: 28 липня 2022 12:57
Дата відповіді: 28 липня 2022 14:06
Шановний замовнику!
Просимо уточнити щодо надання аналогічних договорів: аналогічним буде вважатись предмет закупівлі за назвою товару чи за кодом ДК?
Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Закон встановлює право Замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплення практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні з назвою товару» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Враховуючи викладене, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015-33140000-3 (медичні матеріали). Дякуємо за запитання!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-26-000250-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТДЕ УА", Код ЄДРПОУ:43661130
Дата подання: 09 серпня 2022 18:56
Неправомірне відхилення
Вимога переглянути рішення Відповідно до частин 4, 5 ст. 56 Господарського кодексу України «Суб'єкт господарювання може створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом. Якщо суб'єкт господарювання створюється та діє на підставі модельного статуту в рішенні про його створення, яке підписується усіма засновниками, зазначаються відомості про його найменування, мету і предмет господарської діяльності, а також інформація про провадження діяльності на основі модельного статуту.»
Відповідно до ч. 10 ст. 82 Господарського кодексу України 10. Господарське товариство може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом. Якщо господарське товариство створюється та діє на підставі модельного статуту в рішенні про його створення, яке підписується усіма засновниками, зазначаються відомості про вид товариства, його найменування, місцезнаходження, предмет і цілі діяльності, склад засновників та учасників, розмір статутного (складеного) капіталу, розмір часток кожного з учасників, порядок внесення ними вкладів, а також інформація про провадження діяльності на основі модельного статуту.
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» установчий документ юридичної особи — установчий акт, статут, програма політичної партії, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо.
Згідно з п. 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» доступ до редакції модельного Статуту створений у формі відкритих даних. Форма відкритих даних передбачає можливість автоматизованої обробки оприлюдненої інформації, вільний та безоплатний доступ до неї, а також можливість вільно поширювати та використовувати оброблену інформацію.
З урахуванням того, що ч. 4, 5 ст. 56 та ч. 10 ст. 82 Господарського кодексу України та Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» є спеціальними до правовідносин, що виникають в питанні регулювання діяльності ТОВ, що діють на підставі модельних статутів порівняно зі ст. 57 Господарського кодексу, посилання у Протоколі № 114 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2022 на те, що рішення єдиного учасника про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного Статуту, немає усієї інформації, яку повинні містити установчі документи, суперечить діючому законодавству та порушує право ТОВ «ТДЕ УА» на перемогу у процедурі спрощеної закупівлі як учасника, що запропонував найнижчу ціну.
Крім того, відсутність в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформації про набір документів для учасників, які діють на підставі модельних статутів, окремого переліку документів, порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково звертаємо Вашу увагу, що другий пункт рішення, вказаний у Протоколі № 114 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2022, щодо відміни спрощеної закупівлі, і паралельне визначення переможця, ставить під додатковий сумнів дотримання принципу об’єктивності та неупередженості та є підставою для перегляду даного рішення.
На підставі викладеного вище, керуючись п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткову аргументацію з урахуванням позиції ТОВ «ТДЕ УА», викладеній у даній вимогі, переглянути рішення та прийняти рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника, який надав найнижчу ціну – ТОВ «ТДЕ УА».
В протилежному випадку ТОВ «ТДЕ УА», керуючись п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» буде звертатись за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до органу, що здійснює контроль над замовником (Міністерства внутрішніх справ) та до суду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 10 ст. 82 Господарського кодексу України 10. Господарське товариство може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом. Якщо господарське товариство створюється та діє на підставі модельного статуту в рішенні про його створення, яке підписується усіма засновниками, зазначаються відомості про вид товариства, його найменування, місцезнаходження, предмет і цілі діяльності, склад засновників та учасників, розмір статутного (складеного) капіталу, розмір часток кожного з учасників, порядок внесення ними вкладів, а також інформація про провадження діяльності на основі модельного статуту.
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» установчий документ юридичної особи — установчий акт, статут, програма політичної партії, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо.
Згідно з п. 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності» доступ до редакції модельного Статуту створений у формі відкритих даних. Форма відкритих даних передбачає можливість автоматизованої обробки оприлюдненої інформації, вільний та безоплатний доступ до неї, а також можливість вільно поширювати та використовувати оброблену інформацію.
З урахуванням того, що ч. 4, 5 ст. 56 та ч. 10 ст. 82 Господарського кодексу України та Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» є спеціальними до правовідносин, що виникають в питанні регулювання діяльності ТОВ, що діють на підставі модельних статутів порівняно зі ст. 57 Господарського кодексу, посилання у Протоколі № 114 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2022 на те, що рішення єдиного учасника про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного Статуту, немає усієї інформації, яку повинні містити установчі документи, суперечить діючому законодавству та порушує право ТОВ «ТДЕ УА» на перемогу у процедурі спрощеної закупівлі як учасника, що запропонував найнижчу ціну.
Крім того, відсутність в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформації про набір документів для учасників, які діють на підставі модельних статутів, окремого переліку документів, порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково звертаємо Вашу увагу, що другий пункт рішення, вказаний у Протоколі № 114 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.08.2022, щодо відміни спрощеної закупівлі, і паралельне визначення переможця, ставить під додатковий сумнів дотримання принципу об’єктивності та неупередженості та є підставою для перегляду даного рішення.
На підставі викладеного вище, керуючись п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткову аргументацію з урахуванням позиції ТОВ «ТДЕ УА», викладеній у даній вимогі, переглянути рішення та прийняти рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника, який надав найнижчу ціну – ТОВ «ТДЕ УА».
В протилежному випадку ТОВ «ТДЕ УА», керуючись п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» буде звертатись за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до органу, що здійснює контроль над замовником (Міністерства внутрішніх справ) та до суду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2022 10:30
Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме пунктом 15.2 Замовником вимагається надати копію Статуту або іншого установчого документа (зі змінами у разі наявності) (для юридичних осіб).
Згідно зі статтею 57 Господарського кодексу України, установчими документами суб’єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб’єкта господарювання.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» установчим документом товариства виключно є статут. Саме статут є документом, який передбачений чинним законодавством.
У складі пропозиції Учасником було надано рішення єдиного учасника про створення юридичної особи ТОВ "ТДЕ УА" діяльність якого визначається модельним статутом яке не є установчим документом.
Оскільки, в установчих документах повинні бути зазначені найменування суб'єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та ліквідації, якщо інше не передбачено Законом.
Отже, через те, що рішення єдиного Учасника про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного статуту, не має усієї інформації, яку повинні містити установчі документи, його не можна вважати установчим документом.
Відповідно статті 87 Цивільного кодексу України, установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом. Разом із цим, у складі пропозиції учасника відсутня копія установчого документа (статут, модельний статут тощо), що порушує вимоги викладені в Оголошенні в цій частині.
Учасники, які беруть участь у закупівлі мають рівні права та можливості, вимоги конкретної документації були зазначені до початку проведення процедури закупівлі, відповідно всі Учасники мали можливість належним чином підготуватись та ознайомитись з вимогами зазначеними в Оголошенні.
Перед тим, як брати участь у закупівлі, Учаснику обов’язково потрібно ознайомитись з вимогами конкретної документації. І, звісно, особливу увагу необхідно звернути на вимогу про надання копії Статуту або іншого установчого документа. Якщо така вимога є в документації, то Учаснику необхідно:
- роздрукувати, а потім відсканувати та подати у складі тендерної пропозиції затверджений модельний статут. А також додатково до такого статуту надати копію рішення єдиного учасника (та /або засновників) або інший документ, який підтверджує, що підприємство здійснює діяльність на підставі модельного статуту.
Також, відповідно до абзацу 1 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, вимога Учасника ТОВ "ТДЕ УА" є безпідставною.
Залишити вимогу Учасника ТОВ "ТДЕ УА" без задоволення.
Частиною 20 ст. 14 Закону передбачено право Учасників спрощених закупівель з метою захисту своїх прав та законних інтересів звертатися до Замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Згідно зі статтею 57 Господарського кодексу України, установчими документами суб’єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб’єкта господарювання.
Відповідно до статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» установчим документом товариства виключно є статут. Саме статут є документом, який передбачений чинним законодавством.
У складі пропозиції Учасником було надано рішення єдиного учасника про створення юридичної особи ТОВ "ТДЕ УА" діяльність якого визначається модельним статутом яке не є установчим документом.
Оскільки, в установчих документах повинні бути зазначені найменування суб'єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та ліквідації, якщо інше не передбачено Законом.
Отже, через те, що рішення єдиного Учасника про створення юридичної особи, яка здійснює діяльність на підставі модельного статуту, не має усієї інформації, яку повинні містити установчі документи, його не можна вважати установчим документом.
Відповідно статті 87 Цивільного кодексу України, установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом. Разом із цим, у складі пропозиції учасника відсутня копія установчого документа (статут, модельний статут тощо), що порушує вимоги викладені в Оголошенні в цій частині.
Учасники, які беруть участь у закупівлі мають рівні права та можливості, вимоги конкретної документації були зазначені до початку проведення процедури закупівлі, відповідно всі Учасники мали можливість належним чином підготуватись та ознайомитись з вимогами зазначеними в Оголошенні.
Перед тим, як брати участь у закупівлі, Учаснику обов’язково потрібно ознайомитись з вимогами конкретної документації. І, звісно, особливу увагу необхідно звернути на вимогу про надання копії Статуту або іншого установчого документа. Якщо така вимога є в документації, то Учаснику необхідно:
- роздрукувати, а потім відсканувати та подати у складі тендерної пропозиції затверджений модельний статут. А також додатково до такого статуту надати копію рішення єдиного учасника (та /або засновників) або інший документ, який підтверджує, що підприємство здійснює діяльність на підставі модельного статуту.
Також, відповідно до абзацу 1 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та / або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, вимога Учасника ТОВ "ТДЕ УА" є безпідставною.
Залишити вимогу Учасника ТОВ "ТДЕ УА" без задоволення.
Частиною 20 ст. 14 Закону передбачено право Учасників спрощених закупівель з метою захисту своїх прав та законних інтересів звертатися до Замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2022 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТДЕ УА" |
1 408 500,00
UAH з ПДВ
|
647 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Близнюк Вадим Васильович |
842 283,00
UAH з ПДВ
|
701 433,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спецтехоснастка" |
831 015,00
UAH з ПДВ
|
757 772,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАТРОНІК" |
1 039 895,55
UAH з ПДВ
|
845 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПЕНКО МИКИТА ІГОРОВИЧ" |
1 123 983,00
UAH з ПДВ
|
845 112,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
1 205 676,00
UAH з ПДВ
|
1 205 676,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НОВАЛІК-ФАРМА" |
1 757 808,00
UAH з ПДВ
|
1 386 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Старжинська Юлія Леонідівна" |
1 690 200,00
UAH з ПДВ
|
1 399 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТДЕ УА" #43661130 |
Відхилено |
647 910,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2022 14:26
|
ФОП Близнюк Вадим Васильович #2951702816 |
Переможець |
701 433,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2022 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2022 11:00
|
Договір про закупівлю.pdf | укладений |
15 серпня 2022 10:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Джгут турнікет кровоспинний (типу САТ закрутка) | 2817 | штуки |
249,00
UAH
|