Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лава для сидіння для закладу освіти)
Очікувана вартість
77 400,00 UAH
UA-2022-07-25-008552-a a96f6c03ecb04adca8e9a8d0b9a9d37c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанцова Валерія Олександрівна

+380502293916 24445669@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24445669
Місцезнаходження: 49108, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпро, вул. Березинська,4
Контактна особа: Степанцова Валерія Олександрівна
+380502293916
24445669@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2022 23:23
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2022 23:59
Початок аукціону: 10 серпня 2022 13:59
Очікувана вартість: 77 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 387,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 1,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 161,00 грн. (одна тисяча сто шістдесят одна грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1161 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Лава для сидіння для закладу освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Березинська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 1,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 161,00 грн. (одна тисяча сто шістдесят одна грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 1161 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія
28 липня 2022 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2022 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2022 23:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2022 23:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2022 23:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2022 12:18
Оголошення про проведення закупiвлi. Нова редакція.doc
27 липня 2022 10:19
Оголошення про проведення закупiвлi.doc
25 липня 2022 23:23
Оголошення про проведення закупiвлi.doc
25 липня 2022 23:23
Додаток 5 - Пропозицiя.doc
25 липня 2022 23:23
Додаток 4 - Iнформацiйна_довiдка.doc
25 липня 2022 23:23
Додаток 3 - Вимоги_до_учасникiв.docx
25 липня 2022 23:23
Додаток 2 - Проект_договору.docx
25 липня 2022 23:23
Додаток 1 - Технiчнi__якiснi_та_кiлькiснi_вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по закупівлі
Дата подання: 26 липня 2022 16:02
Дата відповіді: 27 липня 2022 23:47
Шановний Замовнику, в п.7 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено що серед інших документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі Учасник надає "Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа". Зважаючи на те, що на сьогоднішній день через запровадження воєнного стану відсутній доступ до реєстрів, який саме "будь-який інший документ" необхідно надати в складі тендерної пропозиції? Чи підійде довідка від учасника, складена в довільній формі яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місцяпроживання та громадянство.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На період дії воєнного стану в Україні доступ до ресурсу https://usr.minjust.gov.ua/ тимчасово припинено. Отримати витяг з ЄДР можна, скориставшись одним з сервісів, які мають доступ до АРІ ЄДР: Oпендатабот (https://opendatabot.ua/open/edr), YouControl (https://youcontrol.com.ua/catalog/).
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 26 липня 2022 16:02
Дата відповіді: 27 липня 2022 23:47
Шановний Замовнику, Ви відмінили закупівлю UA-2022-07-08-008059-a на підставі невідповідність цільового призначення планових асигнувань, визначених у рішенні Виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» від 01.07.2022р, № 621. Надайте будьласка відповідь щодо даної закупівлі: 1. Чи є рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» щодо закупівлі меблів Лавок для укриття? 2. Вкажіть будь ласка номер та дату рішення. 3. Та скажіть яким чином та де можна ознайомитися з рішенням "Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» щодо закупівлі меблів для укриття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підставою для оголошеної закупівлі є Рішення Виконавчого комітету Дніпровської міської ради «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Дніпровської міської територіальної громади» від 01.07.2022р, № 621, яке розміщене у вільному доступі на офіційному веб-сайті https://dniprorada.gov.ua/.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 серпня 2022 23:47
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: п.3 ч.17 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» - скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
08 серпня 2022 23:47
Електронний підпис
08 серпня 2022 23:46
Рішення