Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коблівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04375748 |
Місцезнаходження: | 57453, Україна , Миколаївська обл., село Коблеве, вул. Одеська, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ільїчова Олена 380939542595 ilicheva.elena8711@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2022 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2022 12:47 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної та безумовної електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії зазначається інформація щодо договору про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір в складі тендерної пропозиції зі всіма його невід’ємними частинами. У разі відсутності в банківській гарантії інформації щодо договору про надання банківської гарантії/договору про надання гарантії, учасник в складі тендерної пропозиції надає документ(и), на підставі якого(их) учаснику надано банківську гарантію та який(і) регламентує взаємовідносини Банка-гаранта та учасника при наданні банківської гарантії. Банківська гарантія має бути видана в банку, в якому у учасника відкрито поточний рахунок (на підтвердження надається довідка про відкриття рахунку за підписом уповноваженої особи банку). Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% від очікуваної вартості закупівлі, а саме: 63 000,00 грн. (шістдесят три тисячі гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У випадку продовження учасником строку дії тендерної пропозиції, банківська гарантія має бути продовжена на відповідний строк, про що учасником надається лист у складі тендерної пропозиції. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: КОБЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА; код ЄДРПОУ 04375748; Місцезнаходження: Україна, 57453, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, село Коблеве, вул.Одеська, будинок 4. У банківській гарантії мають бути зазначені нормативно-правові акти відповідно до яких таку банківську гарантію видано |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 63000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2022 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2022 17:04 |
Рішення уповноваженої особи.pdf | |
10 серпня 2022 17:04 |
ТД (нова редакція №2).doc | |
03 серпня 2022 10:45 |
Рішення УО.pdf | |
25 липня 2022 17:17 |
ТД.pdf |
10 серпня 2022 17:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 серпня 2022 17:04 |
Рішення уповноваженої особи.pdf
|
|||||||||
10 серпня 2022 17:04 |
ТД (нова редакція №2).doc
|
|||||||||
03 серпня 2022 10:45 |
Рішення УО.pdf
|
|||||||||
25 липня 2022 17:17 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За результатами розгляду запитання повідомляємо наступне.
Замовником визначено в Тендерній документації вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, у формі банківської гарантії, відповідно до норм чинного законодавства України, зокрема Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з дотриманням Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Так, відповідно до п.1. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» зазначено, що «ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями».
Згідно підпункту 3 пункту 4 зазначеного Наказу передбачено: «У реквізитах гарантії: щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
адреса місцезнаходження».
Відповідно до пункту 26 Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» - гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби).
Таким чином, виходячи з наведених вище положень чинного законодавства щодо реквізитів банківської гарантії, не передбачено вимог щодо вказання в банківській гарантії банківських реквізитів Замовника. Отже, підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 вересня 2022 14:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-10-000097 ● 52c7a8ad7d9b48839e889488951de9b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2023 10:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.01.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.01.2023 № 2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 8 UA-2022-07-25-007747-a 25.07.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-11 12:01:39
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуга з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок усіх категорій та форм власності в межах Коблівської сільської територіальної громади з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки у геоінформаційній системі», за адресою: 57453, Україна, Миколаївська область, село Коблеве, вулиця Одеська, будинок 4, (ДК 021:2015: 71340000-3: Комплексні інженерні послуги) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-13 11:24:11
Надання пояснень та інформації здійснення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості, надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок усіх категорій та форм власності в межах Коблівської сільської територіальної громади з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки у геоінформаційній системі:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про оцінку земель», нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Відповідно до ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі: визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності; визначення розміру державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом; визначення втрат лісогосподарського виробництва; розробки показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель; відчуження земельних ділянок державної, комунальної власності, якщо відповідно до закону ціна продажу таких земельних ділянок визначається з використанням нормативної грошової оцінки земельних ділянок; проведення інвентаризації масиву земель сільськогосподарського призначення (у разі якщо попередня нормативна грошова оцінка земельних ділянок у цьому масиві не проводилася протягом 5 років до дня прийняття уповноваженим органом рішення про проведення такої інвентаризації).
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про оцінку земель» - «Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років»
Відповідно до ст. 15 Закону України «Про оцінку земель» підставою для проведення нормативно-грошової оцінки є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування. Пунктом 34 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується питання відповідно до закону питань регулювання земельних відносин. Відповідно до статті 12 Земельного кодексу України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин належить організація землеустрою та вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
Відповідно до вищезазначених норм закону, проведення нормативно-грошової оцінки земель територіальної громади, з метою забезпечення планомірного, економічного, комплексного розвитку такої громади, своєчасного та необхідного наповнення місцевих бюджетів, створення сприятливих умов життєдіяльності населення, 13.07.2022 року Коблівською сільською радою було прийнято Рішення № 7 «Про проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах Коблівської сільської територіальної громади», яке є підставою для проведення нормативно-грошової оцінки земельних ділянок усіх категорій та форм власності в межах Коблівської сільської територіальної громади.
Крім того, ст. 15 Закону України «Про оцінку земель» також передбачено, що нормативно-грошова оцінка земельних ділянок може проводитися також на підставі договору, який укладається заінтересованими особами в порядку, встановленому законом. Статтею 18 Закону України «Про оцінку земель» визначено, що «нормативна-грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України "Про землеустрій"».
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про оцінку земель» - Фінансування робіт з оцінки земель та земельних ділянок може проводитися за рахунок коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів, коштів землевласників і землекористувачів та інших джерел, не заборонених законом.
Відповідно до ст.20 Закону України «Про оцінку земель» та п. 19 Методики за результатами нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація. Статтею 23 Закону України «Про оцінку земель» визначено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.
Порядок виконання нормативно-грошової оцінки земельних ділянок передбачено Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2021 р. № 1147 (далі – Методика).
Відповідно до пункту 1 Методики - об’єктом нормативної грошової оцінки є земельні ділянки усіх категорій та форм власності в межах території територіальної громади (або її частини).
Частиною 1 статті 15 Закону України «Про Державний земельний кадастр» передбачено – до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки, зокрема, нормативна грошова оцінка.
Відповідно до п. 7 статті 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» відомості про нормативну грошову оцінку земель вносяться до Державного земельного кадастру на підставі технічної документації з такої оцінки.
Згідно із частиною 1 статті 32 Закону України «Про Державний земельний кадастр» відомості про нормативну грошову оцінку земель, розташованих у межах територій адміністративно-територіальних одиниць, обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, вносяться до Державного земельного кадастру на підставі рішення відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про затвердження документації із землеустрою, документації з оцінки земель, яка є підставою для внесення таких відомостей.
Крім того, з метою внесення відомостей та подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земельних ділянок Коблівської сільської територіальної громади у геоінформаційній системі а також у Містобудівному кадастрі Миколаївської області Замовником вимагається надання геопросторових даних про нормативну грошову оцінку земель у вигляді електронних файлів відповідно до Закону України ««Про національну інфраструктуру геопросторових даних», який визначає правові та організаційні засади створення, функціонування та розвитку національної інфраструктури геопросторових даних, спрямованої на забезпечення ефективного прийняття органами державної влади та органами місцевого самоврядування управлінських рішень, задоволення потреб суспільства в усіх видах географічної інформації, інтегрування у глобальну та європейську інфраструктури геопросторових даних.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено відповідно до наступних документів:
- Земельний кодекс України;
- Законів України «Про оцінку земель», «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», «Про землеустрій», «Про Державний земельний кадастр», «Про оцінку земель», «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», «Про регулювання містобудівної діяльності»;
- наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275; Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25 листопада 2016 року № 489 «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів»; Постанова Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок»;
- Порядок ведення Державного земельного кадастру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 №1051;
- Порядок функціонування національної інфраструктури геопросторових даних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року №532;
- інших підзаконних нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при розробленні містобудівної документації населених пунктів – генерального плану, плану зонування території, історико-архітектурного опорного плану та нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при розробленні топографо-геодезичної основи населених пунктів.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до Програми соціально-економічного розвитку Коблівської сільської ради на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням Коблівської сільської ради від 03 вересня 2021 року № 6, рішення виконавчого комітету Коблівської сільської ради від 15.07.2022 № 31 «Про внесення змін до бюджету Коблівської сільської територіальної громади на 2022 рік».
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Керуючись нормами ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, здійснення відповідних запитів до операторів ринку землевпорядних послуг. Враховуючи зазначене, Коблівською сільською радою оприлюднено інформацію згідно предмету закупівлі послуг розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок усіх категорій та форм власності в межах Коблівської сільської територіальної громади з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки у геоінформаційній системі, очікуваною вартістю 2 100 000,00 гривень на авторизованому електронному майданчику (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-25-007747-a).
2. Надати посилання сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова) встановлено: РЕКОМЕНДУВАТИ з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://koblivska-gromada.gov.ua/news/40985-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-16 09:56:12
Запит Замовнику
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуга з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок усіх категорій та форм власності в межах Коблівської сільської територіальної громади з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки у геоінформаційній системі», за адресою: 57453, Україна, Миколаївська область, село Коблеве, вулиця Одеська, будинок 4, (ДК 021:2015: 71340000-3: Комплексні інженерні послуги) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Додатковою угодою від 16.12.2022 № 1 до договору від 26.09.2022 № К-09 (далі - Договір) внесено зміни в частині продовження строку надання послуг з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок усіх категорій та форм власності в межах Коблівської сільської територіальної громади з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки у геоінформаційній системі, шляхом внесення змін до пунктів 5.1, 10.1 Договору та до Календарного плану (додаток 2 до Договору), термін надання послуг змінено з 30.12.2022 на 30.12.2023.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, для обґрунтування внесених змін, вами розміщено: додаткова угода від 16.12.2022 № 1 до Договору (в якій зміни термінів проведення вищевказаних робіт пояснюється введенням воєнного стану в Україні з 24.02.2022 відповідно до Указу Президента від 24 лютого 2022 poку № 64/2022, який продовжено Указом Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 з 05 години 30 хвилин 21 листопада 2022 року строком на 90 діб та листа Торгово – промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7).
Разом з тим, в електронній системі закупівлі відсутня інформація, як саме вищезазначені обставини вплинули на неможливість виконання послуг, зазначених в Календарному плані (додаток 2 до Договору).
Крім того, відповідно до розділу 9 Договору: «сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором, якщо таке невиконання є наслідком випадку або обставин непереборної сили, які виникли після укладення цього Договору, перебувають поза волею та межами контролю Сторін, та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити розумними заходами (надалі - форс-мажорні обставини) (пункт 9.1);.
під форс-мажорними обставинами Сторони розуміють обставини непереборної сили, визначені частиною другою статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» (пункт 9.2);
при настанні обставин, зазначених у пункті 9.1 розділу 9 цього Договору, Сторона, яка опинилася під їх впливом, повинна в розумний строк повідомити про це іншу Сторону в письмовій формі. Повідомлення повинно містити інформацію про характер обставин і, якщо можливо, оцінку їх впливу на можливість виконання Стороною своїх зобов’язань за цим Договором та графік виконання зобов’язань (пункт 9.3);
у випадках, передбачених пунктом 9.1 розділу 9 цього Договору, строк виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором збільшується пропорційно часу, протягом якого діють такі обставини та їх наслідки» (пункт 9.4)».
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати документальне підтвердження наявності у Консорціуму «ОБЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ» (юридична адреса: Україна, 03058, місто Київ, вулиця Борщагівська, будинок 192/194, офіс 1) об’єктивних обставин щодо неможливості виконання зобов’язань за Договором (в установленні договором строки), предмет якого полягає у наданні послуг, а також, ґрунтовно пояснити яким чином введення воєнного стану позначилось на строках виконання робіт, враховуючи вимоги розділу 9 Договору.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-19 15:39:22
Надання документального підтвердження та пояснення щодо отриманого запиту
Між Коблівською сільською радою (далі – Замовник) та Консорціумом «Об’єднані геодезичні компанії» (далі – Виконавець) укладено Договір на надання послуг № К-09 від 26.09.2022 року за предметом: послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок усіх категорій та форм власності в межах Коблівської сільської територіальної громади з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки у геоінформаційній системі (надалі – Договір). На моменту укладання Договору строк надання послуг становив – до 30.12.2022 року.
16.12.2022 року між Сторонами Договору було укладено Додаткову Угоду №1 щодо внесення змін до Договору та продовження строку надання послуг та строку дії Договору до 30.12.2023 року відповідно.
Необхідність внесення змін до Договору була викликана рядом об’єктивних та поважних причин, що вплинули на збільшення строків надання послуг за Договором.
14.12.2022 року Замовником було отримано від Виконавця лист №336/1 (далі – Лист) з детальним описом обставин, які призвели до необхідності продовження строків за Договором. Зокрема Виконавцем виділено такі обставини, як: відсутність встановленої межі Коблівської територіальної громади, що впливає на обсяг роботи в частині самостійного визначення такої межі, затримки із збором вихідних даних через тривалі відповіді уповноважених суб’єктів, розмір територіальної громади, характер та вид послуг з нормативно-грошової оцінки, невнесення інформації в Державний земельний кадастр щодо нормативно-грошової оцінки села Коблеве (на підтвердження цього також додатково надаємо витяг з Державного земельного кадастру від 04.01.2023 року), вплив воєнного стану в країні на надання послуг, зокрема відключення електроенергії та перебої в роботі Державного земельного кадастру тощо.
Зауважимо, що форма документального підтвердження об'єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Більш детальний опис підстав для продовження Договору наведено в Листі Виконавця, який додаємо задля уникнення дублювання інформації та у зв’язку із обмеженням по кількості символів в електронній системі закупівель.
Замовник вважає вказані обставини об’єктивними, поважними та достатніми для продовження строків надання послуг за Договором.
Відповідно до п. 11.2. Договору: «Сторона, яка вважає за необхідне змінити умови Договору, направляє іншій Стороні відповідну пропозицію у письмовій формі. Сторона, яка отримала пропозицію про зміну умов Договору, у 5 (п’яти) денний строк після одержання пропозиції письмово повідомляє другу Сторону про результат її розгляду».
Згідно з пунктом 11.4. Договору: «Всі зміни, доповнення до цього Договору є його невід’ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками».
Повідомляємо, що виходячи зі змісту частини першої статті 653 ЦК України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Зауважимо, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та іншими нормативно-правовими актами не встановлено форму Додаткових угод до Договорів, укладених за результатами закупівлі. Законом не визначено, що Додаткові угоди мають містити перелік всіх об’єктивних обставин для продовження Договору, такі обставини можуть підтверджуватись будь-якими документами, зокрема відповідними листами від Виконавців послуг/робіт та не встановлено будь-яких інших вимог до Додаткових угод, тому Сторони можуть визначити її зміст та форму самостійно.
Щодо інформації наведеної в системі про причини продовження строку надання послуг повідомляємо, що в електронній системі закупівель існують обмеження по кількості символів, тому викласти всі підстави, що вплинули на необхідність продовження строків, технічно неможливо. У зв’язку із чим, Замовником в електронній системі закупівель було виділено декілька таких обставин.
Додатки:
1_ Копія листа №336/1 від 14.12.2022 року;
2_ ВИТЯГ з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць від 04.01.2023 року.
3_ лист ТПП України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо висновку Аргументовані заперечення до висновку, відповідно до аб.2 ч.8 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі». Замовник вважає Висновок необґрунтованим, протиправним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Замовником не було порушено норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель при проведені процедури Закупівлі, тому, відповідно до ч.10 ст.8 Закону Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-07-25-007747-a буде оскаржено в суді, та Замовником буде вчинено відповідні дії в електронній системі закупівель. Реалізуючи надане Законом право на надання заперечення на Висновок, повідомляємо наступне. 1) Відповідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: « прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками». Згідно п. 2.3. розділу 1 Тендерної документації Замовником вказано інформацію про посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, а саме: Уповноважена особа – Ільїчова Олена Олександрівна, телефон: 0939542595, еmail: econom_koblevorada@ukr.net. Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту)». Ільїчову Олену Олександрівну призначено на посаду уповноваженої особи з організації та проведення закупівель на підставі розпорядчого рішення замовника – Рішення Коблівської сільської ради №37 від 26.06.2020 року. Таким чином, інформація в Тендерній документації зазначена відповідно до закону. 2) Відповідно до частини пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону». Згідно із пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації: «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені ст. 17 Закону. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими статтею 17 Закону подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо. Учасник у складі ТП подає інформацію у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону); Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Також Замовником окремо визначено документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника-переможця вимогам статті 17 Закону у Додатку 2. У частині 3 статті 17 Закону зазначено, що « Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Повідомляємо, що додатково до вимог Замовника, кожен учасник процедури закупівлі під час подання пропозиції підтвердив відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону. Вказана інформація є у вільному доступі на сторінці закупівлі. Щодо здійснення визначення способу документального підтвердження здійснення заходів у разі розстрочення і відстрочення заборгованості із сплати податків та обов’язкових платежів у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, то стаття 22 не містить вимог щодо наявності такої інформації в Тендерній документації. Подання вказаної інформації є правом учасника, а не обов’язком. 3) З приводу продовження строку дії Договору, зазначаємо, що введення в країні воєнного стану не є єдиної підставою для продовження строку надання послуг та строку Договору відповідно. Об’єктивні підстави для продовження строк надання послуг за Договором детально викладено у доданому Замовником листі від «14» грудня 2022 №336/1 до пояснень від 19.01.2023 року. Закон не визначає переліку об’єктивних обставин при наявності яких може бути продовжено строк дії Договору, в кожному окремому випадку це можуть бути різні підстави. Частиною першою статті 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України. При цьому відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Разом з тим, виходячи зі змісту частини першої статті 653 ЦК України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства (лист Мінекономрозвитку ЛИСТ № 3304-04_69987-06 ВІД 24.11.2020). Додатки: 1) Рішення Коблівської сільської ради №37 від 26.06.2020 року.
2023-02-07 08:48:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Інформація щодо поданої позовної заяви. З метою належного виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що 14 лютого 2023 року Замовником подано позовну заяву до Миколаївського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку від 31.01.2023 року Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу закупівлі за унікальним номером оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-25-007747-a. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Про відкриття Миколаївським окружним адміністративним судом провадження у справі буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та буде зазначено номер такого провадження. |
Дата публікації: | 15 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | 400/1684/23 |
Дата відкриття провадження: | 28 березня 2023 |
Документи:
15 лютого 2023 09:54
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2022 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНАГРО ГРУПП" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 735 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
1 739 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" |
2 054 000,00
UAH з ПДВ
|
2 054 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ПЛЮС" |
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНАГРО ГРУПП" #38718939 |
Відхилено |
1 735 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2022 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 серпня 2022 11:59
|
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" #00702995 |
Відхилено |
1 739 500,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2022 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2022 09:10
|
КОНСОРЦІУМ "ОБ'ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ" #44226566 |
Переможець |
2 054 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2022 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2022 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 15:08
|
акти до договору від 26.09.2022 №К-09 розробка тех док по НГО.pdf | укладений |
28 лютого 2023 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2023 09:28
|
Додаткова угода №3 від 15.02.2023.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2023 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2023 08:36
|
Додаткова угода №2 від 14.02.2023.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2023 08:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:12
|
Додаткова угода №1 від 16.12.2022.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2022 18:15
|
Договір №К-09 від 26.09.2022 року.pdf | укладений |
26 вересня 2022 18:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до пункту 5.1. Договору та викласти в новій редакції: «Строк надання Послуги: з дати укладання цього Договору до ЗО грудня 2023 року». 2. Внести зміни до пункту 10.1. Договору та викласти в новій редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 30 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 3. Внести зміни та викласти Додаток №2 «Календарний план» до Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | К-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 3.1. .Загальна ціна Договору становить 2 054 000,00грн (два мільйони п'ятдесят чотири тисячі гривень 00 коп.) без ПДВ, в тому числі : Загальна вартість послуг на 2022 рік становить - 616 200,00 (шістсот шістнадцять тисяч двісті грн 00 коп), без ПДВ. Загальна вартість послуг на 2023 рік становить - 1 437 800,00 (один мільйон чотириста тридцять сім тисяч вісімсот грн 00 коп.) без ПДВ 3.2. Ціна цього Договору може бути зменшена залежно від реального фінансування видатків Замовника та в інших випадках за взаємною згодою Сторін з урахуванням вимог статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі необхідності внесення змін до Договору такі зміни відбуваються за взаємною згодою Сторін у порядку та у термін, передбачені діючим законодавством України. 3.3. Ціна на Послуги встановлюється у національній валюті України. 3.4. Загальна вартість Послуги вказана у Додатку №3 до Договору відповідно до ринкових цін на землевпорядні послуги та визначена згідно з Протоколом погодження договірної ціни, який є невід ємною частиною Договору (надалі - Додаток №4 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | К-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі змінами банківських реквізитів Замовника, вести зміни до розділу 13 Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти в новій редакції: КОБЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Місцезнаходження: Україна, 57453, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, село Коблеве, вул. Одеська, будинок 4 IBAN: UA 688201720344231085400023243 ДКСУ м. Київ Код ЄДРПОУ: 04375748 Телефон: (05153) 9-6-42, 9-61-31 Електронна пошта: kоblevorada@ukr.net Сільський голова В.М.ПАНИЧ КОНСОРЦІУМ «ОБ’ЄДНАНІ ГЕОДЕЗИЧНІ КОМПАНІЇ» Місцезнаходження: Україна, 03058, місто Київ, вул. Борщагівська, будинок 192/194, офіс 1 IBAN:UA363052990000026004025023674 в AT КБ «ПРИВАТБАНК», МФО: 305299 Код ЄДРПОУ: 44226566 Телефон: (067)321-21-20 Електронна пошта: info.archizem@gmail.com Директор Є.І. Христинченко |
Номер договору про закупівлю: | К-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |