Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення для індивідуального користування - Сечоприймач уростомний двокомпонентний прозорий мішок 40 мм Proxima 2 73540А (НК 024:2019–31069 «Мішок уростомний багатокомпонентний»), Калоприймач Proxima 2 двокомпонентний пластина базова 40 мм 73040A (НК 024:2019–31071 «Клейова пластина стоми»), ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали.
Очікувана вартість
14 900,00 UAH
UA-2022-07-25-002333-a 0b94667443a34566b750a455f7fcf875
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Крошко

+380502266316 kroshko1986@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 37865549
Місцезнаходження: 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул. Шосейна, 90
Контактна особа: Юлія Крошко
+380502266316
kroshko1986@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2022 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2022 12:00
Очікувана вартість: 14 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Вироби медичного призначення для індивідуального користування - Сечоприймач уростомний двокомпонентний прозорий мішок 40 мм Proxima 2 73540А (НК 024:2019–31069 «Мішок уростомний багатокомпонентний»), Калоприймач Proxima 2 двокомпонентний пластина базова 40 мм 73040A (НК 024:2019–31071 «Клейова пластина стоми»), ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52001, Україна, Дніпропетровська область, м. Підгородне, вул. Шосейна,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться, після поставки товару та отримання Накладної Постачальника, шляхом банківського переказу грошей Замовником на рахунок Постачальника, на протязі 20 банківських днів з дня отримання партії Товару Замовником. У разі затримки фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, оплата проводиться протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Усі платіжні документи оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2022 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2022 11:26
проєкт договору.docx
25 липня 2022 11:26
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2022 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР" 14 605,50
UAH з ПДВ
14 605,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2022 10:09
Електронний підпис
03 серпня 2022 10:08
ІПН.pdf.p7s
03 серпня 2022 10:08
Сертифікат ISO 13485.pdf.p7s
03 серпня 2022 10:08
Цінова пропозиція.pdf.p7s
03 серпня 2022 10:08
СТАТУТ НОВИЙ.pdf.p7s
03 серпня 2022 10:07
Рішення.pdf.p7s
03 серпня 2022 10:07
Виписка ЄДР.pdf.p7s
03 серпня 2022 10:07
Паспорт.pdf.p7s
03 серпня 2022 10:07
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
03 серпня 2022 10:07
витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
03 серпня 2022 10:05
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2022 10:05
Сертифікат ISO 13485.pdf
03 серпня 2022 10:05
Рішення.pdf
03 серпня 2022 10:05
Паспорт.pdf
03 серпня 2022 10:05
наказ на призначення.pdf
03 серпня 2022 10:05
Витяг з ЄДР.pdf
03 серпня 2022 10:05
витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 серпня 2022 10:05
Виписка ЄДР.pdf
03 серпня 2022 10:05
ІПН.pdf
03 серпня 2022 10:05
СТАТУТ НОВИЙ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР"
#38899061
Переможець 14 605,50
UAH з ПДВ
03 серпня 2022 15:18

Документи

03 серпня 2022 15:18
Електронний підпис
03 серпня 2022 15:17
протокол 59.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2022 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР"
#38899061
14 605,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2022 15:18
Електронний підпис
03 серпня 2022 15:17
протокол 59.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:47
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2022 11:13
додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
28 жовтня 2022 11:11
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2022 08:32
додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
14 вересня 2022 08:29
Електронний підпис укладений
08 серпня 2022 12:38
116.pdf укладений
08 серпня 2022 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.2. Розділу 5 Договору викласти в новій редакції: «Строк поставки товару: узгоджується Сторонами, але не пізніше 31 жовтня 2022 року".
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки товару: узгоджується Сторонами, але не пізніше 30 листопада 2022 року
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 605,50
UAH (в тому числі ПДВ 955,50 UAH)