Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення рекламної поліграфічної продукції (наліпки)
Очікувана вартість
255 100,00 UAH
UA-2022-07-22-007657-a 262d9281d2484b4294f0e690d29214f9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турчина Вікторія Анатоліївна

380500508234 turchyna-va@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Турчина Вікторія Анатоліївна
380500508234
turchyna-va@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2022 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2022 00:00
Початок аукціону: 02 серпня 2022 13:10
Очікувана вартість: 255 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 275,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року No 169 зі змінами. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах документації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі). Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій є ціна (100%). Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 штуки
Наліпка на меблі (метр посилковий) колір 1020х20 mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
5000 штуки
Наліпка А5 (для папок споживача)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
10000 штуки
Наліпка вертикальна 130х332 (мінімальний заказ 200 шт.) нові ВПЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
60000 штуки
Наліпка А5 (на стовпи) «День Укрпошти в громаді» (мінімальний тираж 30 000)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
1000 штуки
Наліпка А6 (Фінансові послуги - POS), макет 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
2500 штуки
Наліпка А6 (Фінансові послуги - POS), макет 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2022
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі): 6. Оплата Товару здійснюється впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати поставки (передачі) кожної окремої партії Товару. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріал
Дата подання: 23 липня 2022 11:26
Дата відповіді: 25 липня 2022 14:21
Доброго дня. Для друку можно застосовувати аналог плівки оракал?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Стосовно Вашого запитання повідомляємо: умовами даної закупівлі не передбачено використання аналогу плівки оракал. М’яка поліхлорвінілова плівка з блискучою або матовою поверхнею (типу Oracal) зарекомендувала себе з найкращого боку, тому обрано саме «м’яку поліхлорвінілову плівку з блискучою або матовою поверхнею (типу Oracal).
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Назва предмету закупівлі
Дата подання: 25 липня 2022 13:53
Дата відповіді: 26 липня 2022 12:09
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 № 708. Чому, всупереч цьому порядку, назва предмета закупівлі "Виготовлення рекламної поліграфічної продукції (наліпки)" не відповідає коду ДК 021:2015 “Єдиного закупівельного словника” 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Стосовно Вашого запитання повідомляємо:
Відповідно п. 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно п. 34 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі»: Товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
Відповідно п. 1.1. розділу 1 Проекту договору (Додаток 3 до документації) Постачальник зобов’язується виготовити та поставити Покупцю у власність друковану поліграфічну продукцію, найменування, асортимент, якість, технічні характеристики, кількість та ціна якої визначаються у Специфікації, яка є Додатком № 1 до Договору (далі - Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар і оплатити його в порядку та на умовах Договору.
Відповідно Додатку 2 до документації Технічна специфікація, вимоги до Товару : Односторонній друк 4+0, м’яка поліхлорвінілова плівка з блискучою або матовою поверхнею (типу Oracal).
Таким чином, оскільки за умовами закупівлі передбачається поставка поліграфічної продукції - наліпок, які повинні бути виготовлені постачальником за макетом Замовника, а саме надруковані з дотриманням вимог відповідно Технічної специфікації- предмет закупівлі не є готовим стандартизованим виробом а є виробом за індивідуальним замовленням, тому предмет закупівлі визначений за кодом ДК 021: 2015 Єдиного закупівельного словника, який найбільш відповідає предмету закупівлі, а саме ДК 021: 2015 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком.
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Ламінація
Дата подання: 25 липня 2022 17:22
Дата відповіді: 25 липня 2022 19:23
Доброго дня! Чи потрібна ламінація наклеек?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що ламінація не потрібна.
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Пакування
Дата подання: 26 липня 2022 12:06
Дата відповіді: 26 липня 2022 18:38
Доброго дня, відгрузка повинна бути в розмір вказаний в ТЗ, чи можливо в рулонах?
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що відгрузка повинна бути в розмірах, зазначених в технічній специфікації. Відгрузка в рулонах недопустима.
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Назва предмету закупівлі
Дата подання: 26 липня 2022 14:53
Дата відповіді: 26 липня 2022 21:44
Ще раз звертаємо увагу Замовника, що у жодній підкатегорії розділу 79820000-8 "Послуги, пов’язані з друком" немає навіть згадки про "рекламну" поліграфічну продукцію. Визначення "рекламна" по відношенню до друкованої продукції присутнє у розділі 22000000-0 "Друкована та супутня продукція", а саме у категоріях 22460000-2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники або 22459100-3 Рекламні стікери (в перекладі з англійської sticker - це наклейка). Отже назва предмету закупівлі №17307918 Виготовлення рекламної поліграфічної продукції (наліпки) на відповідає обраному коду за Єдиним державним закупівельним словником - 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком. Нагадуємо, що згідно п.5 статті 43 Закону України "Про публічні закупівлі" Договір про закупівлю є нікчемним у разі якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником. Просимо виправити зазнечену невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Стосовно Вашого запитання повідомляємо:
При визначенні предмета закупівлі Замовником враховано специфіку товару та послуг, пов’язаних з постачанням товару, а саме: поставка поліграфічної продукції - наліпок, які повинні бути виготовлені постачальником за макетом Замовника, а саме надруковані з дотриманням вимог відповідно Технічної специфікації.
При цьому акцентуємо увагу, що обираючи код замовник не керувався призначенням продукції – рекламна, а призначенням продукції в цілому. Предмет закупівлі кодом ДК 021: 2015 Єдиного закупівельного словника 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком відноситься до категорії Послуги з друку та доставки надрукованої продукції.
Таким чином визначення предмету даної закупівлі здійснено замовником з дотриманням усіх вимог та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ № 708 від 15.04.2020 року.
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2022 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНІКА ДРУКУ" 250 000,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ" 202 500,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2022 14:15
Електронний підпис
10 серпня 2022 14:14
7_Цінова пропозиція.PDF
10 серпня 2022 14:14
5_Витяг з реєстру ПДВ.PDF
10 серпня 2022 14:14
4.1_Наказ про директора.PDF
10 серпня 2022 14:14
3.3_Статут.PDF
01 серпня 2022 13:57
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:56
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:55
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:53
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:52
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:50
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:49
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:48
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:47
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:44
Електронний підпис
01 серпня 2022 13:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНІКА ДРУКУ"

ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНІКА ДРУКУ"
#41330299
Рішення скасоване 179 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2022 19:25
ТОВ "ТЕХНІКА ДРУКУ"
#41330299
Відхилено 179 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2022 19:25
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2022 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2022 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 17:19
звд.docx укладений
10 січня 2023 17:19
Електронний підпис укладений
22 серпня 2022 13:47
TOV PAPEROVYI ZMII-OPT.zip укладений
22 серпня 2022 13:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2022 — 15 жовтня 2022
Сума оплати за договором: 159 468,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 578,00 UAH)