Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Imaging equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Computed tomography(code NC 024:2019: 37618 - X-ray computed tomography system of the whole body))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006691 |
Місцезнаходження: | 69040, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177а |
Контактна особа: |
Нехай Христина Сергіївна +380612862111 onko@zrpc.zp.ua |
Додаткові контактні особи: |
Заставська Юлія Олександрівна +380612862111 onko@zrpc.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal institution "Zaporozhye Regional Clinical Oncology Center" Zaporizhzhya Regional Council |
National ID: | 02006691 |
Contact point: |
Zastavska Yulia +380612862111 onko@zrpc.zp.ua |
Additional contacts: |
Zastavska Yulia +380612862111 onko@zrpc.zp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2022 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2022 12:55 |
Очікувана вартість: | 26 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 липня 2022 17:24 |
Enquiries until: | 27 вересня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 жовтня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 жовтня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 26 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 130 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Дата виставлення рахунку | Залишок оплати у розмірі 70% від суми Договору перераховується Замовником Постачальнику в національній валюті України – гривні, трьома рівними частинами, кожна з яких сплачується до 28-го числа кожного поточного місяця | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2022 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2022 15:03 |
ТД_КТ_2022_ в_новій_редакції_згідно_рішення_АМКУ_ 3.doc | |
29 вересня 2022 15:03 |
Протокол 394.pdf | |
05 серпня 2022 17:04 |
ТД_КТ_2022_ в_новій_редакції_ 2.doc | |
05 серпня 2022 17:04 |
Протокол 264.pdf | |
01 серпня 2022 11:52 |
ТД_КТ_2022_ в_новій_редакції_.doc | |
01 серпня 2022 11:52 |
Протокол 246.pdf | |
22 липня 2022 17:26 |
ТД_КТ_2022_.doc |
29 вересня 2022 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
29 вересня 2022 15:03 |
ТД_КТ_2022_ в_новій_редакції_згідно_рішення_АМКУ_ 3.doc
|
||||||||||||||||||
29 вересня 2022 15:03 |
Протокол 394.pdf
|
||||||||||||||||||
05 серпня 2022 17:04 |
ТД_КТ_2022_ в_новій_редакції_ 2.doc
|
||||||||||||||||||
05 серпня 2022 17:04 |
Протокол 264.pdf
|
||||||||||||||||||
01 серпня 2022 11:52 |
ТД_КТ_2022_ в_новій_редакції_.doc
|
||||||||||||||||||
01 серпня 2022 11:52 |
Протокол 246.pdf
|
||||||||||||||||||
22 липня 2022 17:26 |
ТД_КТ_2022_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Медико-технічні вимоги (надалі МТВ) були складені з врахуванням потреб Замовника. Даним МТВ відповідають декілька світових виробників комп’ютерних томографів.
Вимоги про усунення порушення
1. Rate of USD/UAH must be fixed at the date of auction. In 7 days as proposed, it could be dramatically changed.
2. In case your city will be occupied by aggressor or become located in dangerous zone, you provide secure destination in Western region. Talk with your colleagues in Transcarpathia.
1) По першому питанню:
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до діючого законодавства, фіксація ціни обладнання у валютному еквіваленті є правом сторін Договору, а не обов’язком.
2) По другому питанню:
Станом на дату проведення закупівлі обладнання, м. Запоріжжя не знаходиться в окупації.
За таких обставин, зазначати на даному етапі будь-яке інше місце поставки (у Західному регіоні або іншому) є передчасним. При цьому, в разі настання обставин, таких як окупація або проведення активних бойових дій, Сторони договору поставки можуть визначити інше місце поставки аніж це передбачено у договорі, шляхом укладення відповідної додаткової угоди.
Рішення, прийняте Замовником:
1. Відмовити в задоволенні Вимоги від 22.07.2022, 09:11, «Проект Договору», згідно з ідентифікатором № № ID: UA-2022-07-19-006077-A.C1.
Уповноважена особа Христина НЕХАЙ
In response to your complaint/demand dated 07/22/2022, 18:19, "Draft Contract", according to the identifier UA-2022-07-22-007468-A.B1, we inform you of the following.
1) Regarding the first question:
We draw your attention to the fact that fixing the price of the equipment in a currency equivalent is the right of the parties to the Agreement, and not an obligation.
2) Regarding the second question:
As of the equipment procurement, the city of Zaporozhye is not under occupation. No decision was made to evacuate the Buyer. Under these circumstances, it is premature to indicate at this stage a safe place of delivery in the Western region. At the same time, in the event of circumstances such as occupation or active hostilities, the Parties to the supply contract may determine another place of supply. Than it is stipulated in the contract, by concluding a corresponding additional agreement.
Refuse to satisfy the Requirement dated 07/22/2022, 09:11, "Draft Contract", according to identifier No. ID: UA-2022-07-19-006077-A.C1.
Your terms of tender are in principle workable. But some places needs clarification.
1. Your documents description are not adapted for participation of foreign bidders. Please insert in each proper place of Appendix 1 words "for residents only" or similar to avoid confusion.
2. Sec. 9 of Appendix 2: "The participant must have a License of the State Inspection of Nuclear Regulation of Ukraine for the right to conduct activities involving the use of sources of ionizing radiation, which includes the proposed equipment." is in contradiction with LAW OF UKRAINE About technical regulations and conformity assessment (Vedomosti Verkhovnoi Rady (VVR), 2015, № 14, p.96) Section VIII RECOGNITION OF CONFORMITY ASSESSMENT RESULTS and other sections. Please clarify if it is mandatory that bidder must have radiation sources license IN UKRAINE.
As per understanding of that Law by our lawyers, posession by bidder of such license in BIDDER'S COUNTRY is acceptable. If you insist on Ukrainian license only, you have to deal only with Ukrainian bidders, but it is against Law as discriminating foreign bidders.
As well we are waiting for your answer to our requirement of 22.07.2022. It is mandatory term.
Respectfully,
===================
Шановні покупці!
Ваші умови тендеру в принципі здійсненні. Але деякі місця потребують уточнення.
1. Опис ваших документів не адаптовано для участі іноземних учасників торгів. Будь ласка, вставте у кожне належне місце Додатку 1 слова «лише для резидентів» або подібні, щоб уникнути плутанини.
2. Розд. 9 Додатку 2: «Учасник повинен мати Ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності з використанням джерел іонізуючого випромінювання, до складу якої входить запропоноване обладнання». суперечить ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015 р., № 14, ст.96) Розділ VIII ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ та інші розділи. Будь ласка, уточніть, чи є обов’язковою наявність у учасника тендеру ліцензії на джерела випромінювання В УКРАЇНІ.
Відповідно до розуміння цього Закону нашими юристами, володіння учасником торгів такою ліцензією в КРАЇНІ УЧАСНИКА є прийнятним. Якщо ви наполягаєте лише на українській ліцензії, вам доведеться мати справу лише з українськими учасниками торгів, але це суперечить закону як дискримінація іноземних учасників.
Також ми чекаємо вашої відповіді на нашу вимогу від 22.07.2022. Це обов'язковий термін.
з повагою
1) По першому питанню:
Вказане зауваження суперечить пункту 4 Приміток до Тендерної документації, згідно якої учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності.
2) По другому питанню:
Згідно пункту 2.6. Вимог та Умов безпеки (ліцензійні умови) провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, затверджених Наказом Державного комітету ядерного регулювання України 02.12.2002 N 125 передача (збут) джерел іонізуючого випромінювання (ДІВ) здійснюється ліцензіатом тільки тим суб'єктам діяльності з ДІВ, які мають ліцензію на діяльність з ДІВ саме таких типів, що передаються.
Статтею 17 Закону України «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» суб’єкти діяльності у сфері використання ядерної енергії зобов’язані заявляти про намір провадити діяльність, що потребує видачі документа дозвільного характеру на провадження діяльності у сфері використання ядерної енергіїї.
Видача ліцензії на право провадження діяльності з використання ДІВ не містить обмежень щодо суб’єктів її отримання, у тому числі нерезидентами. В свою чергу, опубліковані зауваження не містять підтвердження про відмову ліцензійного органу України у видачі відповідної ліцензії учаснику-нерезиденту. Отже висновки, щодо наявності ознак дискримінації учасника-нерезидента є передчасними.
Рішення, прийняте Замовником:
1. Відмовити в задоволенні Вимоги від 25.07.2022, 20:05, «Умови», згідно з ідентифікатором UA-2022-07-22-007468-A.B2.
In response to your complaint/demand dated 07/25/2022, 20:05, "Terms", according to the identifier UA-2022-07-22-007468-A.B2, we inform you of the following.
1) Regarding the first question:
This remark contradicts paragraph 4 of the Notes to the Tender Documentation, according to which a non-resident participant must submit the documents specified in this tender documentation, taking into account the specifics of the legislation of the country in which this participant is registered (similar documents). In the case of submission of an analogue of the document or in the absence of such a document and its analogue, the non-resident participant must add to the tender offer an explanatory note indicating the name of the document/information provided for in the tender documentation and the name of the analogue of the document or information about the absence of such a document and its analogue, indicating the reasons absence
2) Regarding the second question:
According to clause 2.6. Safety requirements and conditions (licensing conditions) for conducting activities involving the use of ionizing radiation sources, approved by the Order of the State Nuclear Regulatory Committee of Ukraine dated 12.02.2002 N 125, the transfer (sale) of ionizing radiation sources (IRS) is carried out by the licensee only to those subjects of IAR activities that have a license to operate with DIV of the types transferred.
According to Article 17 of the Law of Ukraine "On Permitting Activities in the Field of Nuclear Energy Use", subjects of activities in the field of nuclear energy use are obliged to declare their intention to carry out activities that require the issuance of a permit document for carrying out activities in the field of nuclear energy use.
Issuance of a license for the right to carry out activities involving the use of DIV does not contain restrictions on the subjects of obtaining it, including non-residents. In turn, the published comments do not contain confirmation of the refusal of the licensing authority of Ukraine to issue a corresponding license to a non-resident participant. Therefore, conclusions regarding the presence of signs of discrimination against a non-resident participant are premature.
Refuse to satisfy the Requirements dated 07/25/2022, 20:05, "Terms", according to the identifier UA-2022-07-22-007468-A.B2.
2. Of course "в разі настання обставин, таких як окупація або проведення активних бойових дій". Hopefully it will not happen. But can you be sure?...
Рекомендуємо в подальшому, перед надісланням запитань в адресу Замовника, ознайомитись з заявленою тендерною документацією, оскільки на всі запитання, Замовником в повному обсязі відповіді вже надано.
Вважаємо отримані повторні скарги/вимоги від Учасника: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638 як інструмент зайвого навантаження співробітників Замовника та відволікання його від безпосередніх обов’язків, оскільки зміст зазначених скарги/вимоги не несуть необхідність отримання інформаційних відомостей або роз’яснень по суті, а лише є вираженням якоїсь суб’єктивної непрофесійної оцінки, яка не пов’язана з проведенням процесу закупівель або обговорень будь-яких юридичних аспектів.
The answer to your REPEATED questions was provided by a letter from the ZOR ZOR "ZAPORIZK REGIONAL ANTI-CUMOR CENTER" 26.07.2022 (4:31 p.m.).
We recommend in the future, before sending questions to the address of the Customer, to familiarize yourself with the tender documentation, since the Customer has already provided full answers to all questions.
We consider the repeated complaints/demands received from the Participant: SENSO DYNAMICS LLC, EDRPOU Code: 7416638 as a tool for overburdening the Customer's employees and distracting him from his immediate duties, since the content of the said complaints/demands does not entail the need to obtain information or clarifications in substance , but is only an expression of some subjective non-professional assessment, which is not related to the procurement process or discussions of any legal aspects.
On consideration of all circumstances in complex, We decided better not to touch your tender as now we have a bulk of inquiries where buyers are cooperative - looking for ways, not for excuses.
We wish you all the best in your procurement,
Sincerely,
=================
Шановний покупець
Враховуючи всі обставини в комплексі, ми вирішили не чіпати ваш тендер, оскільки зараз у нас маса запитів, де покупці співпрацюють - шукають шляхи, а не виправдання.
Бажаємо вам всього найкращого у закупівлях,
З повагою
В подальшому, в разі наявності економічної можливості та бажання, запрошуємо Вашу організацію до плідного конструктивного співробітництва.
Відповідно до відомостей електронного ресурсу https://prozorro.gov.ua:
«Електронна система публічних закупівель Prozorro це онлайн-платформа, де державні та комунальні замовники оголошують тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг, а представники бізнесу змагаються на торгах за можливість поставити це державі».
KNP "ZAPORIZK REGIONAL ANTI-CUMOR CENTER" ZOR is open to cooperation with any subjects of entrepreneurial activity within the framework of current legislation.
In the future, if there is economic opportunity and desire, we invite your organization to fruitful constructive cooperation.
According to the information of the electronic resource https://prozorro.gov.ua:
"The electronic public procurement system Prozorro is an online platform where state and utility customers announce tenders for the purchase of goods, works and services, and business representatives compete at auctions for the opportunity to supply it to the state."
В подальшому, в разі наявності економічної можливості та бажання, запрошуємо Вашу організацію до плідного конструктивного співробітництва.
Відповідно до відомостей електронного ресурсу https://prozorro.gov.ua:
«Електронна система публічних закупівель Prozorro це онлайн-платформа, де державні та комунальні замовники оголошують тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг, а представники бізнесу змагаються на торгах за можливість поставити це державі».
KNP "ZAPORIZK REGIONAL ANTI-CUMOR CENTER" ZOR is open to cooperation with any subjects of entrepreneurial activity within the framework of current legislation.
In the future, if there is economic opportunity and desire, we invite your organization to fruitful constructive cooperation.
According to the information of the electronic resource https://prozorro.gov.ua:
"The electronic public procurement system Prozorro is an online platform where state and utility customers announce tenders for the purchase of goods, works and services, and business representatives compete at auctions for the opportunity to supply it to the state."
2. In case of escalation or even stable situation as now, delivery place - Kyiv, warehouse to be agreed. In case of escalation in Kyiv region - delivery to the safe mutually agreed warehouse in Transcarpathia.
3. Extension of deadlines. We even did not talk with manufacturers on your tender as terms were not serious.
Any other terms will not work.
У разі необхідності Замовником буде прийнято рішення щодо змін до тендерної документації.
Having read your application, we inform you that the purchase of Spiral computer tomograph (DC code 021:2015:33110000-4: Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine, NC code 024:2019: 37654 - 7618 - X-ray computer system tomography of the whole body) is carried out by KNP "Zaporizhia Regional Antitumor Center" ZOR (the Customer) in accordance with the Law of Ukraine "On Public Procurement" dated 12.25.2015 No. 922-VIII (hereinafter - the Law).
If necessary, the Customer will make a decision on changes to the tender documentation.
У разі необхідності Замовником буде прийнято рішення щодо змін до тендерної документації.
Having read your application, we inform you that the purchase of Spiral computer tomograph (DC code 021:2015:33110000-4: Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine, NC code 024:2019: 37654 - 7618 - X-ray computer system tomography of the whole body) is carried out by KNP "Zaporizhia Regional Antitumor Center" ZOR (the Customer) in accordance with the Law of Ukraine "On Public Procurement" dated 12.25.2015 No. 922-VIII (hereinafter - the Law).
If necessary, the Customer will make a decision on changes to the tender documentation.
У разі необхідності Замовником буде прийнято рішення щодо змін до тендерної документації.
Having read your application, we inform you that the purchase of Spiral computer tomograph (DC code 021:2015:33110000-4: Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine, NC code 024:2019: 37654 - 7618 - X-ray computer system tomography of the whole body) is carried out by KNP "Zaporizhia Regional Antitumor Center" ZOR (the Customer) in accordance with the Law of Ukraine "On Public Procurement" dated 12.25.2015 No. 922-VIII (hereinafter - the Law).
If necessary, the Customer will make a decision on changes to the tender documentation.
У разі необхідності Замовником буде прийнято рішення щодо змін до тендерної документації.
Having read your application, we inform you that the purchase of Spiral computer tomograph (DC code 021:2015:33110000-4: Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine, NC code 024:2019: 37654 - 7618 - X-ray computer system tomography of the whole body) is carried out by KNP "Zaporizhia Regional Antitumor Center" ZOR (the Customer) in accordance with the Law of Ukraine "On Public Procurement" dated 12.25.2015 No. 922-VIII (hereinafter - the Law).
If necessary, the Customer will make a decision on changes to the tender documentation.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 серпня 2022 15:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000137 ● 56d6502554fb4cca9150fa8b160d7207
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2022-07-22-007468-a 22.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-25 10:46:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Комп’ютерний томограф (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-22-007468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для укладення додаткових угод від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2 та від 20.01.2023 № 4 до договору поставки від 05.12.2022 № 368 в частині збільшення ціни договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), зокрема: рахунки на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору поставки від 05.12.2022 № 368 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 26.12.2022 № 3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-27 11:54:05
Відповідь на запит
На Ваш запит від 25.01.2023 10:46 надаємо наступну інформацію.
Щодо питання №1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість:
1.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Для покращення матеріально технічного положення Центру, 05.07.2022 та 11.07.2022 на засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР затверджено протоколи №1 (Додаток №1) та протокол №5 (Додаток №2) щодо закупівлі Комп’ютерного томографу.
Технічні та якісні характеристики предмета затверджено 20.07.2022 протоколом засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР №7 (Додаток №3).
1.2. Обґрунтування розміру витрат та очікувана вартість:
Метод розрахунку очікуваної вартості товарів здійснено на підставі аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображено в електронній системі закупівель «PROZORRO» та протоколом №8 від 21.07.2022 засідання тимчасової комісії
(Додаток №4).
Проведені закупівлі комп’ютерного томографу в електронній системі закупівель «PROZORRO» Установами, підприємствами, організаціями (Замовниками) з приблизними характеристиками та комплектацією, зокрема (ID оголошень):
1) UA-2022-05-03-000498-c – очікувана вартість 25 000 000,00 грн.;
2) UA-2022-01-11-000213-c– очікувана вартість 25 000 000,00 грн.;
Щодо питання №2. Надання інформації та документів, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 07.12.2022 № 1, від 22.12.2022 № 2 та від 20.01.2023 № 4 до договору від 05.12.2022 № 368;
2.1 Відповідно до п.3.1 договору поставки № 368 від 05.12.2022року вказано, що сума Договору становить Сума Договору становить 25 961 000,00 грн (двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот шістдесят одна тисяча гривень 00 копійок) без ПДВ що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону. Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України.
Згідно ст. 524 ЦК України, зобов'язання має бути виражене у грошовій одиниці України - гривні. Сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті.
Відповідно до ст. 533 ЦК України, грошове зобов'язання має бути виконане у гривнях. Якщо у зобов'язанні визначено грошовий еквівалент в іноземній валюті, сума, що підлягає сплаті у гривнях, визначається за офіційним курсом відповідної валюти на день платежу, якщо інший порядок її визначення не встановлений договором або законом чи іншим нормативно-правовим актом.
Відтак, сторони погодили, що сума договору буде вказана в гривнях з еквівалентом в ЄВРО.
Умовами укладеного договору поставки передбачено попередню оплату у розмірі 30% від суми Договору, що становить 7 788 300,00 грн. (сім мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч триста гривень 00 копійок), без ПДВ, що еквівалентно 218 652,09 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону, здійснюється Замовником на підставі рахунку Постачальника в національній валюті - гривні, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати виставлення рахунку (п.4.2 Договору)
Відтак, Постачальник виставив рахунок на попередню оплату в розмірі 30 % від суми Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився вбік збільшення, що стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 1 від 07.12.2022 року внесено зміни та викладено п. 3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 28 050 585,09 грн (двадцять вісім мільйонів п’ятдесят тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 09 копійок) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України».
В подальшому Постачальник виставив рахунок на оплату згідно з п. 4.3 Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився в бік збільшення, це стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 2 від 22 грудня 2022 року внесено зміни до п.3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 28 246 497,37 грн (двадцять вісім мільйонів двісті сорок шість тисяч чотириста дев’яносто сім гривень 37 копійок) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України».
В подальшому Постачальник виставив рахунок на оплату згідно з п. 4.3 Договору.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився в бік збільшення, це стало підставою для внесення змін до договору.
Додатковою угодою № 4 від 20 січня 2023 року внесено зміни до п.3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 28 467 885,03 грн (двадцять вісім мільйонів чотириста шістдесят сім тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 03 копійки) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України».
Підставою для укладення вказаних додаткових угод стала зміна курсу НБУ гривні по відношенню до ЄВРО за період з моменту укладення договору поставки до дати фактичної оплати за товар.
У договорі поставки вказана сума договору в гривні та вказано еквівалент в ЄВРО, який не був змінений укладеними додатковими угодами. Лише сума в гривні була змінена з урахування зміни курсу НБУ по відношенню до ЄВРО.
Відповідно внесення змін до договору здійснено в межах діючого законодавства на підставі п.7 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.10 Договору.
2.2 Стосовно надання рахунків на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо. Надаємо наступні документи:
- платіжне доручення № 2701 від 07.12.2022 (Додаток №5)
- платіжна доручення № 2821 від 22.12.2022 (Додаток №6)
- платіжне доручення № 85 від 20.01.2023 (Додаток №7)
- рахунок на оплату № 143 від 07.12.2022 (Додаток №8)
- рахунок на оплату № 156 від 22.12.2022 (Додаток №9)
- рахунок на оплату № 6 від 20.01.2023 (Додаток №10)
Щодо питання №3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин для продовження строку дії договору поставки від 05.12.2022 № 368 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару (пункт 5.1 договору) за додатковою угодою від 26.12.2022 № 3.
- На момент поставки товару відповідно до договору поставки від 05.12.2022 № 368 (пункт 5.1 договору) Замовник не мав права прийняти товар, оскільки не було зареєстровані зміни до ліцензії ядерного регулювання України. Вище наведений документ було надано Державною інспекцією ядерного регулювання України південно-східна інспекція з ядерного та радіаційної безпеки (на правах самостійного управління) 11.01.2023 № 37-18/397 (Додаток №11). Отже Замовник був змушений продовжити строк дії договору поставки від 05.12.2022 № 368 (пункт 10.1 договору) та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару (пункт 5.1 договору) до 31.03.2023 відповідно до додаткової угоди від 26.12.2022 № 3.
Продовження терміну укладання договору за результатами проведеної закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комп’ютерний томограф) (37618 Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла), (номер оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-22-007468-a) до 60 днів відповідно до Протоколу 510 від 23.11.2022. Додатки:
1. Протокол уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради 510 від 23.11.2022 (Додаток №12)
2. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 23.11.2022 № 12. (Додаток №13)
3. Протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 05.12.2022 № 13 (Додаток №14)
Товар поставлено 27.01.2023 відповідно до видаткової накладної № 10 від 27.01.2023 (Додаток 15)
Додатки:
1. протокол №1 від 05.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
2. протокол №5 від 11.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
3. протокол №7 від 20.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
4. протокол №8 від 21.07.2022 засіданні тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» ЗОР;
5. платіжне доручення № 2701 від 07.12.2022
6. платіжна доручення № 2821 від 22.12.2022
7. платіжне доручення № 85 від 20.01.2023
8. рахунок на оплату № 143 від 07.12.2022
9. рахунок на оплату № 156 від 22.12.2022
10. рахунок на оплату № 6 від 20.01.2023
11. зміни до ліцензії ядерного регулювання України
12. протокол уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради 510 від 23.11.2022
13. протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 23.11.2022 № 12
14. протоколу засідання тимчасової комісії Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний протипухлинний центр» Запорізької обласної ради від 05.12.2022 № 13
15. видаткова накладна № 10 від 27.01.2023
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-30 14:32:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Комп’ютерний томограф (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-22-007468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для укладення додаткової угоди від 25.01.2023 № 5 до договору поставки від 05.12.2022 № 368 в частині зміни ціни договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), зокрема: рахунки на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-31 11:17:26
Відповідь на запит
На Ваш запит від 30.01.2023 14:32.надаємо наступну інформацію.
Щодо питання: Надання інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав укладення додаткової угоди від 25.01.2023 № 5 до договору поставки від 05.12.2022 № 368 в частині зміни ціни договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товару), зокрема: рахунки на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо.
1 Відповідно до п.3.1 договору поставки № 368 від 05.12.2022року вказано, що сума Договору становить Сума Договору становить 25 961 000,00 грн (двадцять п’ять мільйонів дев’ятсот шістдесят одна тисяча гривень 00 копійок) без ПДВ що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО за курсом Національного банку України на дату проведення електронного аукціону. Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України.
Згідно ст. 524 ЦК України, зобов'язання має бути виражене у грошовій одиниці України - гривні. Сторони можуть визначити грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті.
Відповідно до ст. 533 ЦК України, грошове зобов'язання має бути виконане у гривнях. Якщо у зобов'язанні визначено грошовий еквівалент в іноземній валюті, сума, що підлягає сплаті у гривнях, визначається за офіційним курсом відповідної валюти на день платежу, якщо інший порядок її визначення не встановлений договором або законом чи іншим нормативно-правовим актом.
Відтак, сторони погодили, що сума договору буде вказана в гривнях з еквівалентом в ЄВРО.
Оскільки на момент виникнення зобов’язання щодо оплати курс НБУ гривні по відношенню до ЄВРО змінився в бік збільшення, це стало підставою для внесення змін до договору.
Сторони домовились на дострокову оплату за цим Договором відповідно до пункту 4.3.
Додатковою угодою № 5 від 23 січня 2023 року внесено зміни до п.3.1 в наступній редакції, сума Договору становить 28 474 109,33 грн. (Двадцять вісім мільйонів чотириста сімдесят чотири тисячі сто дев’ять грн. 33 коп.) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України».
Підставою для укладення вказаної додаткової угоди стала зміна курсу НБУ гривні по відношенню до ЄВРО за період з моменту укладення договору поставки до дати фактичної оплати за товар.
У договорі поставки вказана сума договору в гривні та вказано еквівалент в ЄВРО, який не був змінений укладеними додатковими угодами. Лише сума в гривні була змінена з урахування зміни курсу НБУ по відношенню до ЄВРО.
Відповідно внесення змін до договору здійснено в межах діючого законодавства на підставі п.7 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.10 Договору.
2 Стосовно надання рахунків на оплату, платіжні доручення, банківські виписки, тощо. Надаємо наступні документи:
- платіжне доручення № 90 від 23.01.2023 (Додаток №1)
- рахунок на оплату № 8 від 23.01.2023 (Додаток №2)
Додатки:
1. платіжне доручення (інструкція) № 90 від 23.01.2023
2. рахунок на оплату № 8 від 23.01.2023
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006691 |
Місцезнаходження: | 69040, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2022 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" |
25 961 000,00
UAH з ПДВ
|
25 961 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА |
26 000 000,00
UAH з ПДВ
|
26 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" #33603690 |
Переможець |
25 961 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2022 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 15:01
|
Д_у_5_до_Дог_368_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 14:57
|
Д_у_4_до_Дог_368_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 12:35
|
Д_у_3_до_Дог_368_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2022 14:07
|
Д_у_2_до_Дог_368_від_05.12.2022.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 15:27
|
Д_у_1_до_Дог_368_від_05.12.2022_КТ.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2022 16:21
|
Догвір_368_від_05.12.2022р.pdf | укладений |
05 грудня 2022 16:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Спіральний комп’ютерний томограф | 1 | комплект |
25 961 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік збільшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та, як наслідок вирішили: Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 28 050 585,09 грн (двадцять вісім мільйонів п’ятдесят тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 09 копійок) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України». Викласти п. 4.2 Договору в наступній редакції: «Попередня оплата у розмірі 30% від суми Договору, що становить 8 415 175,53 грн. (вісім мільйонів чотириста п'ятнадцять тисяч сто сімдесят п’ять гривень 53 копійки), без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 218 652,09 ЄВРО, (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону), здійснюється Замовником на підставі рахунку Постачальника в національній валюті - гривні. |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік збільшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та, як наслідок вирішили: Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 28 246 497,37 грн (двадцять вісім мільйонів двісті сорок шість тисяч чотириста дев’яносто сім гривень 37 копійок) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України». |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю в Замовника дозвільних документів на зберігання Товару, відповідно до пункту 11.10 Договору, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 651 ЦК України, 188 ГК України, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: Викласти п. 5.1 Договору в наступній редакції: «Термін поставки товару не пізніше 31.03.2023 року». 1. Викласти п. 10.1 Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.03.2023 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, а також відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік збільшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та, як наслідок вирішили: 1. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 28 467 885,03 грн (двадцять вісім мільйонів чотириста шістдесят сім тисяч вісімсот вісімдесят п’ять гривень 03 копійки) без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України». |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами цивільного і господарського законодавства, відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились узгодити зміну ціни в бік збільшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), та змінити графік платежів за Договором №368 від 05.12.2022. Як наслідок вирішили: 1. Викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Сума Договору становить 28 474 109,33 грн. без ПДВ (з урахуванням курсу Національного банку України на дату виставлення рахунку Постачальником), що еквівалентно 728 840,30 ЄВРО (з урахуванням курсу Національного банку України на дату проведення електронного аукціону). Сума, що підлягає сплаті за Товар, коригується відповідно до безготівкового значення курсу продажу ЄВРО установленого Національним банком України». |
Номер договору про закупівлю: | 368 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Спіральний комп’ютерний томограф | 1 | комплект |
28 474 109,33
UAH
|