Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі свіжі
Очікувана вартість
444 000,00 UAH
UA-2022-07-22-007421-a 864346cf74994ef5a042d9a9a858e4ca
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Одочук

+380372537079 odochuk.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Володимир Одочук
+380372537079
odochuk.osvita@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-06-10-005879-a Лот 1 - Овочі свіжі, дата формування звіту в електронній системі закупівель: 28 червня 2022;
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-06-30-004897-a, дата формування звіту в електронній системі закупівель: 18 липня 2022
- Протокол переговорів з учасником від 22.07.2022 р.
Управлінням освіти Чернівецької міської ради, було двічі проведено закупівлю за процедурою відкритих торгів. За результатами проведення відкритих торгів UA-2022-06-10-005879-a (дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 10 червня 2022 16:37) та UA-2022-06-30-004897-a (дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: 30 червня 2022 16:10) торги було відмінено, в зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій – звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-06-10-005879-a Лот 1 - Овочі свіжі, дата формування звіту: 28 червня 2022 та звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-06-30-004897-a, дата формування звіту: 18 липня 2022.
Підстави застосування переговорної процедури: Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Враховуючи вищесказане, є необхідність провести за переговорною процедурою закупівлю Овочі свіжі (Код ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи) з ФОП Семенюк Людмила Іванівна (60410, Чернівецька обл., Чернівецький район, с. Коровія, вул. Головна, 30, РНОКПП 2812522309.).
Загальна вартість закупівлі становить 444000,00 грн. за рахунок коштів бюджету Чернівецької міської територіальної громади.
Між Управлінням освіти Чернівецької міської ради (ЄДРПОУ 02147345) та ФОП Семенюк Людмила Іванівна (2812522309), проведено переговори щодо погодження ціни та основних умов договору та підписано протокол переговорів від 22.07.2022 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2022 17:23
Оскарження наміру укласти договір: 02 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кілограм
Помідор свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
4000 кілограм
Огірок свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
4000 кілограм
Кабачки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
2000 кілограм
Перець солодкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 03221230-7 — Перець овочевий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

22 липня 2022 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2022 17:17
Додатки до запрошення на переговорну процедуру.pdf
22 липня 2022 17:10
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
22 липня 2022 17:10
Протокол переговорів від 22.07.2022 р.pdf
22 липня 2022 17:10
Запрошення.pdf
22 липня 2022 17:10
Документи учасника.pdf
22 липня 2022 17:10
UA-2022-06-30-004897-a-report.pdf
22 липня 2022 17:10
UA-2022-06-10-005879-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЮК ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
#2812522309
Переможець 444 000,00
UAH
22 липня 2022 17:23

Документи

22 липня 2022 17:23
Електронний підпис
22 липня 2022 17:22
UA-2022-06-10-005879-a-report.pdf
22 липня 2022 17:22
UA-2022-06-30-004897-a-report.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2022 17:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЮК ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА
#2812522309
444 000,00
UAH
Документи

Документи

22 липня 2022 17:23
Електронний підпис
22 липня 2022 17:22
UA-2022-06-10-005879-a-report.pdf
22 липня 2022 17:22
UA-2022-06-30-004897-a-report.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 12:14
Електронний підпис укладений
02 серпня 2022 09:14
Договір №222 від 02.08.22.PDF укладений
02 серпня 2022 09:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 444 000,00
UAH