Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43909811 |
Місцезнаходження: | 81200, Україна , Львівська обл., місто Перемишляни, вул. Привокзальна, 4 |
Контактна особа: |
Костів Олександра Ярославівна +380326321260 lesyazhulynska@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2022 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2022 11:04 |
Очікувана вартість: | 1 802 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 020,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Також електронна банківська гарантія, має відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 50 000,00 грн. (П’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, із дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються замовником відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону та зазначені у п. 3 цього розділу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2022 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2022 15:08 |
Зміни.docx | |
26 липня 2022 15:08 |
ТД-Вугілля(2).doc |
26 липня 2022 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2022 15:08 |
Зміни.docx
|
|||
26 липня 2022 15:08 |
ТД-Вугілля(2).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000002 ● 5998551134cd4f8ab615364781bce5eb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 11:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2022 № 300
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 № 300.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-07-22-007186-a, 22.07.2022. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 17:10:04
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-07-22-007186-a, яка проводилась Відділом освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У частині 3 розділу VI тендерної документації Замовника зазначено, що - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Просимо надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів Приватне підприємство «Сузір'я» (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 19:01:15
Відповідь
У відповідь на Ваш запит від 04.10.2022 по моніторингу за ID: UA-2022-07-22-007186-a повідомляємо наступне:
1. Повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі взята замовником, із бюджетного асигнування, передбаченого на передбачені потреби у 2022 році. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі (Вугілля марки ГЖ (або еквівалент)* (згідно ДСТУ 3472-2015), оозмір кусків (згідно ГОСТ 19242) 0-200 (Зазначена продукція має відповідати нормам ГОСТу (ДСТУ), ТУ. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO» Таким грн. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначена (розрахована) методом порівняння ринкових цін.
2. Повідомляємо, що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщені на власному веб-сайті, через відсутність такого сайту у відділі освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради. Зазначена інформація розміщена на офіційного веб-сайті Перемишлянської міської ради: https://rada-peremyshlyany.gov.ua/index.php?id=74 . Разом із тим, повідомляємо, що детальна інформація про якісні та технічні характеристики предмета закупівлі розміщено у додатку № 5 до тендерної документації, що є доступною для всіх бажаючих, у відкритому доступі на сайті prozorro.gov.ua. Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
3. Переможцем тендеру Приватним підприємством "Сузір'я" при укладанні договору надано документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю . Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності переможця не подається, оскільки відповідна діяльність не підпадає під перелік ліцензованих видів діяльності чи таких, що вимагають дозволу, про що у складі пропозиції учасник надавав лист-пояснення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 17:12:39
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-07-22-007186-a, яка проводилась Відділом освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з Приватним підприємством «Сузір'я» договір про закупівлю від 22.03.2022 №65 за предметом закупівлі «Вугілля кам’яне марки ГЖ 0-200» (далі – Договір №65) на суму 1 798 820,00 грн. з ПДВ.
До вказаного договору укладено додаткову угоду від 22.09.2022 №1 щодо зміни ціни товару, а саме збільшено ціну за одиницю товару з 6788,00 гривень з ПДВ до 7466,00 гривень з ПДВ.
Підставою для збільшення ціни за вищевказаною додатковою угодою зазначено підпункт 2 пункту 10.1.1 розділу 10 Договору №65 та пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Так, відповідно до вимог вищевказаної статті Закону, істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати відповідне документально підтверджене обгрунтування щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару додатковою угодою №1, що є предметом Договору №65 згідно Додатку 1 (Специфікація).
2. Надати до моніторингу інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення, видаткові накладні, тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №65 в розрізі кожної поставки та в розрізі встановленої згідно з договором ціни (згідно Додатку 1 (Специфікація) з врахуванням внесених додатковою угодою змін.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-07 19:03:32
Відповідь
1. Надаємо документально підтверджене обгрунтування щодо наявності фактичного коливання (зростання) ціни товару на ринку та наявності підстав для збільшення ціни товару додатковою угодою №1, що є предметом Договору №65 згідно Додатку 1 (Специфікація): Лист-запит від Приватного підприємства «Сузір'я» на підняття ціни на вугілля вих. № 2734 від 21.09.2022 року, підтверджуючі документи (цінова довідка від Львівської торгово-промислової палати № 19-09/506 від 21.09.2022 року).
2. Згідно договору від 22.08.2022 № 65 була здійснена поставка вугілля ГЖ (0-200) у кількості 113,5 тонн на суму 770438,00 грн., для підтвердження чого надається копія документів (видаткова накладна, платіжні доручення, товаро-транспортні накладні у розрізі кожної поставки та в розрізі встановленої згідно з договором ціни.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2022 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Сузір'я" |
1 798 820,00
UAH з ПДВ
|
1 798 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАХІДВУГЛЕТРЕЙД" |
1 801 998,00
UAH з ПДВ
|
1 801 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Сузір'я" #22404614 |
Переможець |
1 798 820,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2022 21:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 12:19
|
Додаткова угода (20_).PDF | зміни до договору |
10 січня 2023 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 12:09
|
Додаткова угода (20_).PDF | зміни до договору |
10 січня 2023 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 12:59
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2022 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 16:06
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2022 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 12:01
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
23 вересня 2022 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2022 17:58
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
22 вересня 2022 17:57
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2022 14:39
|
Договір | укладений |
22 серпня 2022 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода (20%) на 2023 рік, керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |